LİSANS BAKIM

Lisans Bakım Hizmetleri

Lisans Bakım Hizmetleri

Günümüzde teknoloji, yazılım ve buna bağlı  iş süreçleri  sürekli gelişmektedir. Bir yazılımdan en üst düzeyde fayda elde edilebilmesi için, yazılımın güncel olması ve yasal mevzuatın yakından takip edilmesi gerekmektedir. Logo, hem bu değişiklikleri zamanında ve doğru bir içerikle kullanıcılarına sunmak, hem de gelişen teknolojiye uyum sağlamak amacıyla, geniş bir geliştirme, destek ve danışman ekibi ile çalışmaktadır.

Logo Ürünleri için Lisans Bakımı

Logo Ürünleri için Lisans Bakımı

Logo, pazar ihtiyaçları, mevzuat değişiklikleri ile kullanıcılarından gelen geri bildirim ve talepler doğrultusunda 7 haftada bir sunduğu yeni versiyonlar ile ürünlerini sürekli geliştirerek kullanıcılarına daima güncel yazılımlar sunar.   Logo kullanıcılarının bu hizmetler ile güncellemelerden kesintisiz ve en ekonomik şekilde yararlanabilmeleri için Logo Enterprise Membership (LEM) sözleşmesini sunmaktadır.

Bu uygulama ile Logo, kullanıcılarının her zaman uygun fiyata en güncel yazılımı kullanarak hem günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalamalarını  hem de mali ve finansal mevzuata uyum sağlamış bir yapıda olmalarını desteklemektedir. Logo ürünlerinde yapılan tüm güncellemeler, mevzuatla ilgili değişiklikler ve hata giderici sürümler sadece LEM sözleşmesi kapsamındaki kullanıcılara sunulmaktadır.

Sürekli gelişen teknoloji, yasal yenilikler ve en önemlisi kullanıcılarımızdan gelen talepler doğrultusunda eklenen yeni özellikler ile her zaman en güncel iş çözümlerini sunan LEM hakkında detaylı bilgi almak için Yetkili Logo İş Ortakları ile iletişime geçebilirsiniz.

Netsis Ürünleri için Lisans Bakımı

Netsis Ürünleri için Lisans Bakımı

Netsis ürün kullanıcılarına yıllık anlaşmalı olarak, bakım ve güncelleme konularında Versiyon Garanti Paketi ve Çağrı Merkezi Paketi hizmetlerini sunmaktadır.

Netsis Versiyon Garanti Paketi

Netsis Versiyon Garanti Paketi

Bu paket anlaşmalı süre içerisinde kullanıcılara sahip olunan Netsis ürünlerine ilişkin tüm ürün güncellemelerine, ürünlerin ara ve ana versiyonlarına ücretsiz sahip olma hakkı sağlamaktadır. Ara ve Ana Versiyonlar ise, mevzuattaki tüm değişiklikleri, istek-cevap havuzuna gelen talepleri, gelişen altyapı ve yeni fonksiyonları, ana teknoloji değişikliğiyle ortaya çıkacak ve mevcut yazılımın yerini alacak tüm yeni ürünleri içermektedir.

Netsis Çağrı Merkezi Paketi

Netsis Çağrı Merkezi Paketi

Netsis kullanıcıları, versiyon paketini de kapsamında bulunduran bu pakete sahip müşteriler yine sahip olunan süre içerisinde, kullandığı ürünlerine ilişkin Çağrı Merkezi’ni arayarak sınırsız sayıda telefon desteği ve uzaktan erişim desteği alabilmektedir. 

İş Ortakları

Size en yakın Logo İş Ortağı'nı bulmak için lütfen aşağıdaki kutudan ilinizi seçiniz.