İLETİŞİM

Bize Yazın

Bizimle iletişime geçmek için lütfen tıklayın.

Merkez Ofis

Gebze Organize Sanayi Bölgesi Teknopark No: 609 Gebze 41400 Kocaeli - Türkiye

T. 0 262 679 8000
F. 0 262 679 8080

İstanbul Satış Ofisi

İçerenköy mah. Değirmenyolu sok. Gülseren Murat Üçüncü İş Merkezi No:35 Kat: 3 Ataşehir / İstanbul

T. 0 216 570 78 00
F. 0 216 570 78 08

Ankara Satış Ofisi ve Ar-Ge Merkezi

Cyberpark Cyberplaza C Blok 3. Kat No:328 Ankara - TÜRKİYE

T. 0 312 265 04 00
F. 0 312 265 05 75

İzmir Satış Ofisi

Şehit Nevres Bulvarı No:3 Kızılay İş Merkezi Kat:6 Daire:602 Alsancak İzmir - TÜRKİYE

T. 0 232 441 87 87, 0 232 463 90 00
F. 0 232 441 87 90, 0 232 463 48 82

Total Soft Merkez Ofis

Global City Business Park Bucuresti-Nord street, no 10, O2 building, 8th floor, Voluntari, Ilfov, Romania Postal code: 077190

T. +4021 335 17 09
F. +4021 335 17 12

Total Soft Avusturya

Am Euro Platz 2 / G, A-1120 Vienna, Austria

T. +43 (1) 361 361 3610
F. +43 (1) 717 28 110

İzmir Ar-Ge Merkezi

İzmir Teknoloji Geliştirme Bölgesi İYTE Kampüsü A3 Blok Gülbahçe Köyü – Urla/ İzmir

T. 0 232 765 91 99
F. 0 232 765 91 99

Yurt Dışı Satış Merkezi

LOGO BUSINESS SOFTWARE GMBH

Mainzer Landstrasse 27-31 60329 Frankfurt am Main

T. +49 69 27 40 155 37
F. +49 69 27 40 15 172

YURTDIŞI İŞ ORTAKLARI

Logo Destek Hizmet Hattı

T. 0 262 679 80 81

Logo Şifre Hizmetleri

T. 0 262 679 80 50

e-Fatura Danışma Hattı

T. 0 262 679 80 99

Künye Bilgileri

Logo Yazılım San. ve Tic. A.Ş.

Gebze Organize Sanayi Bölgesi Teknopark No: 609 Gebze 41480 Kocaeli - Türkiye
Vergi Dairesi: İlyasbey
VKN: 6090122074
Ticaret Sicil No: 12750
Mersis No: 0609012207400023

T. +90 262 679 80 00
F. +90 262 679 80 80

Bize Yazın

Doğrulama Kodu


* Doldurulması zorunlu alanlar.

Müşteri  Şikayet Yönetimi Süreci

Talep ve Bildirimlerin Değerlendirilmesi Sürecimiz

Bizlere aşağıdaki yöntemlerle ulaşabilirsiniz.

  • 444 56 46 numaralı telefon hattımızdan,
  • Web Sitemizde yer alan “Bize Yazın” formunu doldurarak,
  • Web Sitemizde yer alan telefon ve faks numaralarımızdan.

Bildiriminiz firmamıza ulaştığında bir kayıt numarası ile sistemimize kaydedilerek, sizinle hemen irtibata geçilir.  Bize ilettiğiniz tüm bildirimler tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerimize uygun olarak değerlendirmeye alınır.  Müşteri İlişkileri ve Sadakat Yönetim Uzmanları bildiriminizdeki konuya göre ilgili bölümlerden bilgi alır veya yönlendirir.  Bölümler detaylı inceleme yaparak tespitler yapar ve çözüm sunulur. 7 iş günü içerisinde çözümün sağlanması için çalışmalar yürütülür, bu süre zarfında çözülemeyen konular için bilgilendirme yapılır. Bildirimleriniz Sürekli İyileştirme İlkemiz doğrultusunda belirlemiş olduğumuz periyotlarla analiz edilerek ve raporlanarak, sağlamış olduğumuz ürün ve hizmetlerin sürekli geliştirilmesi sağlanır.