Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun
Logo Blog
Logo Blog
0

Logo Yazılım, CRM Konferansı’nda Sektör Profesyonelleriyle Buluştu

CRM Çözümleri Konferansı, bu yıl da farklı sektörlerden iş profesyonellerinin katılımı ve faydalı oturumlarla düzenlendi. Farklı etkinliklere etkin katılım göstererek sektör profesyonelleriyle buluşmayı amaçlayan Logo Yazılım, bu yıl üçüncüsü düzenlenen CRM, CEM ve XRM Çözümleri Konferansı’nda yer aldı.

Müşteriyi tanıma, ihtiyaçlarını daha iyi anlama ve onlara uygun hizmet ve ürünleri geliştirmeye yardımcı olan Logo CRM ürünü anlatıldı. Logo Ürün Yöneticisi Evren Karadağ tarafından gerçekleştirilen “CRM Kültürü ve Değişime Uyum” başlıklı sunum büyük ilgi topladı. Ayrıca Logo CRM ürün standında katılımcıların soruları yanıtlandı.

Etkinlikle ilgili konuşan Logo Yazılım Satış Müdürü Özge Yiğit, şirketlerin rekabet avantajı elde edebilmeleri için etkin bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemi kullanmaları gerektiğine işaret etti. Mevcut müşterilerin sadakatini artırmak, potansiyel müşterilere erişebilmek ve doğru iletişimi kurabilmek adına bilgi sistemlerine ihtiyaç duyulduğunu söyleyen Yiğit, “Logo CRM çözümlerimiz işletmelere satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileri ile en etkili iletişimi kurabilmeleri için saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yönetebilecekleri kapsamlı uygulama sunuyor. Sektör profesyonelleri ile bir araya geldiğimiz CRM Çözümleri Konferansı’nda, Logo CRM çözümleri sayesinde kurumsal hafızalarını nasıl güçlendirerek yönetebileceklerini konuştuk. CRM Kültürü ile Değişimi nasıl yakalayabileceklerini katılımcılara aktardık.” dedi.

CRM ve tüm unsurları masaya yatırıldı

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen CRM Çözümleri Konferansı yine farklı sektörlerden CRM profesyonellerini bir araya getirdi. Doğru mal ya da hizmeti, doğru kişiye, doğru zamanda ve fiyatta, doğru noktada sunmak ve kullanım alanını her geçen gün daha genişleten bir çözüm olarak CRM’in öneminin vurgulandığı etkinliklerin yanı sıra şirket stantlarında çözümler paylaşıldı.

Şirketlerin müşterilerini tanımasına, ihtiyaçlarını anlamasına, müşterilerine sunmak üzere daha uygun hizmet ve ürünleri geliştirmesine yardımcı olacak uygulamaların anlatıldığı sunumlardan biri de Logo Yazılım tarafından düzenlendi.

CRM Çözümleri Konferansı

Teknolojik gelişmelerin de etkisiyle firmalara mevcut müşteriler ile sürdürdükleri ilişkiyi geliştirmek, yeni müşteriler kazandırmak ve tüm müşterileri elde tutulması konusunda yardımcı olmak üzere sunulan avantajlar anlatıldı. Firmalara hem kârlılıklarını hem de müşterilerinin memnuniyetini üst seviyelere taşıyabilme imkanı da sağlayan Logo CRM ürününün de anlatıldığı etkinlikte, iş dünyasından yüzlerce profesyonel bilgilendirildi.

Konferansta kamu, finans, iletişim, çağrı merkezi, perakende, sağlık, bilişim, üretim, inşaat, enerji ve lojistik gibi 20’nin üzerinde sektörlerden katılımcılar yer aldı. CRM uygulamaları kullanan ve kullanmayan firmaların yönetici kadroları ve ilgili üst düzey karar mercii yetkilileri bilgi paylaşımında bulundu.