Genel

Yerel İşletmeler İçin Fırsat: Amazon.com.tr Faaliyete Başladı!

Dünyanın en büyük e-ticaret platformlarından biri olan Amazon, geçtiğimiz yıl başladığı hazırlık çalışmalarını sonuçlandırdı ve Türkiye’de resmi olarak faaliyete geçti. Bugünden itibaren, Türkiye’deki tüketiciler Amazon.com.tr üzerinden milyonlarca ürüne, uygun fiyat ve 50 TL üzerindeki siparişlerde ücretsiz teslimat avantajıyla ulaşabilecek. Amazon.com.tr; bini aşkın yerli işletmenin ürünleri dahil olmak üzere kitap, elektronik, spor, outdoor, oyuncak, ev dekorasyonu ve bebek ürünleri gibi 15 farklı kategoride geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Kendi ürünlerini satmak isteyen yerli işletmeler için de Amazon, özel fırsatlar barındırıyor.

Yaz aylarında başlamayı planladığı Türkiye operasyonlarını bir süre bekleten Amazon, diğer yandan da İstanbul’dan eleman arayışına girmiş ve satış ve pazarlama pozisyonları kapsamında iş ilanlarını yayınlamıştı. Bu sabah ise amazon.com.tr’ye girenler siteye erişim sağlayabildiği gibi Amazon’un Türkiye’ye özel mesajını görüyor. Mesajda kısaca şu satırlara yer veriliyor:

“Amazon.com’un kurulduğu 1995 yılından bu yana Türkiye’deki yüz binlerce müşterimiz, dünyanın dört bir yanındaki Amazon mağazalarından milyonlarca ürün sipariş etti. Bugün Türkiye’deki müşterilerimizin Amazon alışveriş deneyimlerini zenginleştirecek olan Amazon.com.tr’nin açıldığını duyurmanın gururunu yaşıyoruz.”

Piyasa değeri 1 trilyon dolara ulaşan Amazon’un bu yılın ikinci çeyreğindeki net karı, şirket tarihinde bir çeyrekte elde edilen en yüksek rakam olmak üzere 2,5 milyar dolar olmuştu.

Ülke Müdürü Sam Nicols’tan açıklama

Amazon.com.tr Ülke Müdürü Sam Nicols, “Amazon olarak amacımız, müşterilerin internet üzerinden almak isteyebilecekleri her şeyi, cazip fiyatlarla sunan, dünya üzerindeki en müşteri odaklı şirket olmak. Amazon.com’un kurulduğu 1995 yılından bu yana, Türkiye’deki yüz binlerce müşterimiz, dünyanın dört bir yanındaki Amazon mağazalarından milyonlarca ürün sipariş etti. Bugün, Türkiye’deki müşterilerimize, binden fazla yerli satıcımız ile beraber milyonlarca ürünü sunmanın heyecanını yaşıyoruz. Önümüzdeki aylar içinde, ürün yelpazemizi ve teslimat seçeneklerimizi artırarak en iyi müşteri hizmetini sunmak adına Türkiye’deki faaliyetlerimizi geliştireceğiz. Bu sayede, Türkiye’deki müşterilerimizin güvenini kazanmayı hedefliyoruz.” diyor.

Türkiye’deki tüketiciler, Amazon Alışveriş mobil uygulaması, web sitesi ya da mobil tarayıcılar üzerinden istedikleri zaman, istedikleri yerde güvenli ödeme seçenecekleriyle rahatlıkla alışveriş yapabilecekler. Ayrıca, siparişlerini kolaylıkla takip ederek, diledikleri zaman 7 gün 24 saat müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilecek ve kullanıcı yorumlarını okuyarak arzu ettikleri şekilde büyüyen ürün yelpazesini inceleyebilecekler.

Yerli ve yabancı markalar olacak

Amazon, Türkiye’deki müşterilerine, Türk ve dünya markalarından birçok ürünü cazip fiyat avantajları ile sunuyor. Amazon’un lansmana özel fırsatları arasında Paşabahçe Midas Çay Seti, Samsung Galaxy J7, Fitbit Alta HR, Regal LED TV gibi birçok farklı ürün ve daha fazlası yer alıyor. Türkiye’deki müşteriler bu fırsatlaarı Amazon.com.tr’nin fırsatlar sayfasında bulabilecekler.

Amazon, KOBİ’lere dünya genelinde yeni müşterilere ulaşma konusunda yardımcı olmak için, altyapı ve teknik hizmetlere bu zamana kadar milyarlarca dolarlık yatırım yaptı. Amazon.com.tr’nin açılması ile birlikte Türkiye’deki işletmeler, herhangi bir ürün listeleme ücreti olmadan ürünlerini kolaylıkla Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilere satabilecek. Amazon bu işletmelere; listeleme araçları, 7 gün 24 saat online satış desteği, açık ve şeffaf satış koşulları, fiyatlandırma bilgileri, rapor ve analizler gibi satış artırmaya destek olacak hizmetler sunuyor.

Türk şirketleri için de fırsat

Amazon.com.tr Satıcı Hizmetleri Ülke Lideri Alpagut Çilingir konuyla ilgili “E-ticaret sayesinde Türkiye’nin dört bir yanındaki küçük ve büyük ölçekli işletmelerle aynı düzeyde çalışma imkanına sahip olurken, işlerini büyütme fırsatı yakalıyor. Biz de Amazon olarak, satıcıların başarılı olması için çeşitli yatırımlar yapmaya devam ediyoruz; yüklerini azaltacak araçlar sunuyor ve satışlarını artırmalarına destek oluyoruz.” dedi.

Amazon, en küçük işletmenin en büyük markalarla rekabet edebilmesine fırsat vererek, küçük ve orta ölçekteki işletmelerin dünya çapında yüz milyonlarca müşteriye ulaşmasına destek oluyor. 2017 yılında, dünya genelinde 20.000’den fazla küçük ve orta ölçekli işletmenin Amazon’da ulaştığı ciro ise 1 milyon doları aştı.

19.09.2018
Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.

Logo Yazılım hakkındaki sorularınız ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.


Bize yazın size biz ulaşalım

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.