Press enter to complete the search.

Ask Logo

For your questions
and requests

*
For your questions and requests For your questions and requests For your questions and requests For your questions and requests For your questions and requests For your questions and requests

For your questions
and requests

You can ask for information about our products and request a demo. Our experts will guide you on the most appropriate solution for your requirements.

or

Write to us and we'll contact you

trans.genform.altBaslikRed

We couldn’t process your request due to the server overload.
Please try again.
*
Thank You

We have forwarded your request to our relevant departments. We will get back to you as soon as possible.

Close

Yeni başlayanlar için

Muhasebe programı, işletmelerin hesaplarını tutmak veya takip etmek amacıyla kullandıkları bilgisayar yazılımlarına verilen genel isimdir ve 1 Ocak 1994 tarihinden itibaren yürürlüğe konan tek düzen hesap planına uygun olarak çalışmaktadır.

Muhasebe programları, muhasebe bölümünün yaptığı her şeyi dijital ortamda yapar.

Tek düzen hesap planındaki hesapların takibi, muhasebe programının temel görevidir. Borç hesapları ve alacaklar ile ilgilenir, gelirleri, borçları ve varlıkları belirli bir zaman diliminde gösterir. Müşterilerinize fatura düzenlemenize yardımcı olur. Faturalarla toplam satışı izler. Eldeki belgeleri öncekilerle karşılaştırır ve size bütçe oluşturmada yardımcı olur.

Genel raporlar hazırlamanın yanı sıra vergi yönetimine de dikkat eder. Bu programlarla stok yönetimi de daha da iyi hale gelir. İşletmeler tarafından ihtiyaç duyulan verilerin tek bir noktada toplanmasına olanak sağlar. Böylece departmanlar arasında iletişimi kolaylaştırarak organizasyonu bir birine yakınlaştırır. İşletmelerin süreçlerine şeffaflık getirir ve denetim süreçlerinde kolaylık sağlar.

Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma ERP ile iş süreçlerini iyileştirip verimlilik artışı sağlayabilir. Logo ERP portföyünde, farklı ihtiyaçlara göre tasarlanmış farklı çözümler bulunmaktadır.

Bir işletmenin önemli birimlerinin en başında muhasebe bölümünün yer aldığı tartışmasız bir gerçektir. Bu önem arz eden birimde kullanılan programın işletmenin iş performansına uygun olması önemlidir.

Bu nedenle sorun yaşamamak için programın işletmenin süreçlerinin tamamına çözüm olup olmayacağı kesinlikle kontrol edilmelidir.

Muhasebe programı seçerken öncelikle ihtiyacınızı belirlemelisiniz. İşletmeniz veya kuruluşunuzun faaliyetlerinizi yani alış, satış, tahsilat, ödeme, kasa, banka, çek, senet ve benzeri işlemlerinizi detaylı olarak takip etmek istiyorsanız sizin için uygun olan ön muhasebe programı edinmektir.

Amacınız bunun yanında da resmi işlemlerinizi takip etmek ise sizin için gereken günlük işlemlerinizi istediğiniz ayrıntıda kolayca takip etmenize olanak sağlayan ama aynı zamanda da temel resmi muhasebe ihtiyaçlarınızı sağlayabilen bir genel muhasebe programı edinmektir.

Son yıllarda bilgi teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak alışıla gelmiş muhasebe programlarının yanında online ön muhasebe programları da ortaya çıkmıştır.

Online ön muhasebe programları sürekli son sürümleri ile kullanımda olduğu ve her an her yerde ulaşılabildiği için işletmeler tarafından kullanımları hızla artmaktadır. Online ön muhasebe programlarıyla işletmeler kendileri için büyük bir yük olan yedekleme, ve sürüm güncelleme gibi işlemleri yapmaları gerekmiyor. İşletmeler online ön muhasebe programlarını kiralayarak daha düşük başlangıç maliyetiyle kullanabilmektedirler. Bu sayede işletmeler yazılım için ayırdıkları bütçeden tasarruf sağlayabilmektedir.

Son yıllarda kullanımı yaygınlaşan online ön muhasebe uygulamalarını seçerken dikkat etmeniz gereken şeyler:
Programa tüm cihazlardan ulaşılabiliyor mu? Online canlı destek servisi var mı? Sorunlarla karşılaşıldığında online canlı destek servisinden tatmin edici bir cevap veriliyor mu? Destek veren kişiler kullanımınızı geliştirmenizi sağlayacak tavsiyelerde bulanabilecek bilgi ve deneyime sahip mi?

Neden muhasebe programı kullanmalısınız?

Önceleri, muhasebeciler aracılığı ile işletme verileri yevmiye defterlerine el ile yazılmaktaydı. Bu durum, fazla evrak olması durumunda işin içinden çıkılmazbir hal alabilmekteydi. İş hacimlerinin sürekli artması,işletmelerin muhasebe işlemlerindesağlıklı veri girişleri ve takibini sağlayabilmeleri için bilgisayarlardan destek almaları zorunlu hale gelmiştir. Teknolojinin gelişmesi ile de muhasebe programları ortaya çıkmıştır.

Çoğu işletme günümüzde tüm mali işlemlerinin takibini muhasebe programlarıyla gerçekleştirmektedir.

Muhasebe programları size zaman kazandırır.

Evrak işiniz azalırsa, diğer işlere daha çok zaman ayırabilirsiniz. Toplam satış miktarını hesaplamak için fazla zaman harcamazsınız. Sonucu otomatik olarak alabilirsiniz.

İşinizi hatasız yönetmenizi sağlar.

Hesaplamalarda hata yapmanız gayet normaldir. Fakat, küçük bir hata finansal hesaplamalarda büyük farklar doğurabilir. Ancak bu süreçte otomasyona geçerseniz, hatalar minimuma iner ve işinizde size mükemmellik sağlar.

İşletmenizi yönetebilmeniz için gerekli raporları hazırlar.

Raporları oturmak ve raporları hazırlamak uzun zaman alıp çok yorucu olabilir. Ancak muhasebe programınız faturalarınız, işlem geçmişiniz ve stoklarınızın ayrıntıları ile ilgili bu raporları sizin için hazırlayıp,otomatikleştirebilir.

Verilerinizi güvende tutar.

Belgeleriniz yabancı ellere ulaşırsaişinizinvarlığı riske girebilir. Muhasebe programları sadece yetki verdiğiniz kişilerin erişimine açıktır.

Logo’nun muhasebe ve ön muhasebe programlarıyla neler yapabilirsiniz?

Logo’nun muhasebe programları ile düzenli, sağlıklı ve hızlı bir şekilde muhasebe kayıtlarını tutabilir, her türlü bilgiye hızlı bir şekilde ulaşabilir ve raporlarınızı oluşturabilirsiniz. Tüm raporlama ve ticari işlemlerinizin hukuki ve ticari standartlara uygun hazırlayabilirsiniz.

Finansallarınızı kolayca takip edebilir, planlayabilir ve tüm kayıtlarınızı tek bir yerden yönetebilirsiniz. Tüm departmanlarda gerçekleştirilen işlemlerin kaydını tek bir yerde sağlıklı biçimde tutabilirsiniz.

Logo Yazılım 35 yıllık deneyimiyle ve muhasebe programları ile işletmenizin hesabını sağlıklı bir şekilde tutmanıza ve büyümenizi kolayca yönetmenize yardımcı oluyor: Logo'nun müşterilerine sunmuş olduğu ön muhasebe ve muhasebe çözümlerinden size en uygun olanı seçip kolaylıkla kullanabilir, işinizin büyümesini sağlayabilirsiniz

Mikro işletmeler ön muhasebelerini Logo İşbaşı ile ister webden ister cepten yönetebilirler. Mikro işletmelere yönelik olarak geliştirilen online olarak çalışan Logo İşbaşı'nın IOS ve Android mobil uygulamaları bulunuyor.

Bu uygulamalarla kolayca sipariş, fatura, gelir-gider, stok, cari hesap, kasa-banka takibi yapılabilir. Mikro işletmeler Logo İşbaşı'yla Türkiye'de ilk ve tek olarak mobilden sesli komutla fatura oluşturabiliyor, oluşturulan faturaları e-fatura / e-arşiv fatura olarak gönderebiliyorlar.

Logo’nun mikro ölçekli işletmelerin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde kurguladığı çözümü Logo Start 3 ile, hangi sektörde olunursa olunsun dijitalleşmenin ilk adımı birlikte atılabilir.

Logo Start 3 ile büyük yatırımlara ihtiyaç olmaksızın işletmelerin stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi ile banka ve müşteri bilgileri tek bir noktadan rahatlıkla yönetilebilir.

Logo GO 3, KOBİ'lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış,satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ'ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.

Her işletmenin kendine özgü ihtiyaçları olabilir. Logo GO 3, Logo işortaklarının geliştirdiği uygulamalarla zenginleştirilebiliyor. Böylece tam da ihtiyaç duyulan özelliklere sahip bir fonksiyon kümesi oluşturulabiliyor. Logo bünyesindeki farklı çözümler Logo GO 3 ile kusursuz şekilde entegre edilebiliyor. Örneğin Logo GO 3'ten gelen veriler, Logo’nun iş analitiği çözümleri ile işlenerek detaylı şekilde analiz edilebiliyor ve raporlara dönüştürülebiliyor

Yeni nesil teknoloji ile geliştirilen, Logo Netsis 3 Entegre, küçük ve orta ölçekli işletmelerin büyüme yolculuğundaki tüm ihtiyaçlarını karşılayarak iş süreçlerini doğru ve güvenilir bilgilerle, tek bir kaynaktan yönetmeyi sağlıyor. Muhasebe, finans, satış, satın alma, temel üretim fonksiyonları, stok, raporlama gibi tüm işsüreçlerini bünyesinde barındıran, gerektiğinde yeni özelliklerle donatılabilen bir teknolojik çözüm olarak geliştirilen Logo Netsis 3 Entegre, gerek kendi içindeki gelişmiş fonksiyonelliği, gerekse eklenebilen yeni fonksiyon teknolojisiyle KOBİ’lere yepyeni bir deneyim sunuyor.

Logo Netsis 3 Entegre, rol bazlı kişiselleştirebilir masaüstü ve menu ağacı yapısı, kısayol oluşturma ve gruplama, iç arama motoru teknlojileri gibi özellikler, yenilenen estetik tasarımı, hızlı adaptasyon ve kolay kullanım avantajlarıyla işletmenize kısa sürede uçtan uca verimlilik kazandırıyor.