“Günümüzde sadece kaliteli ve uygun fiyatlı ürün ve hizmetleri sağlayan şirketler değil, müşterilerini dinleyen, anlayan ve ihtiyaçlarına hızla cevap verebilen şirketler tercih ediliyor. Bu anlamda Logo CRM bizim için, tüm satış ve pazarlama operasyonlarımızın yönetilmesi, takip edilmesi ve raporlanmasını sağlayan bir çözüm ortağı oldu.”
22 yıldır Türkiye’nin zemin kaplamaları sektörüne yön veren Yaktaş, dünyanın lider markalarının ürünlerini, sağlık ve eğitim kurumlarından ofislere, otellere, zincir mağazalara ve kapalı spor salonlarına kadar pek çok noktada kullanıcılarla buluşturuyor. Şirket, Türkiye geneline yayılan satış ve pazarlama operasyonlarının yönetimi, takibi ve raporlaması için bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümüne ihtiyaç duydu. ERP çözümü olarak da Logo Netsis 3 Standard kullanan Yaktaş; kolay uyarlanabilir yapısı, kullanıcı dostu arayüzü ve web tabanlı altyapısıyla tüm ihtiyaçlarını karşılayan Logo CRM çözümünü tercih etti
Sorularınız
ve talepleriniz için
Sorularınız
ve talepleriniz için
Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.
Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.
Kapat