Logo’nun düzenlediği Logosphere’de bilişim ve iş dünyası 4. kez buluştu.

Bilgi ve çözüm platformu Logosphere’de; Başbakanlık Gelir İdaresi Elektronik Defter ve Belge Yönetim Müdürü Şahin Engin Uysal’ın katılımıyla yapılan e-Dönüşüm paneli ve ERP Uygulamaları başta olmak üzere, İş Zekâsı, CRM, İnsan Kaynakları, Perakende gibi birçok konuda çözüm tanıtıldı. 7 salonda, 2 panel ve 40 paralel oturumun gerçekleştirildiği etkinliği; Logo iş ortakları, özel sektör temsilcileri, öğrenciler, akademisyenler ve farklı mesleklerden katılımcılar izledi. Ceyo’dan Opel Türkiye’ye, Zorlu Holding’den Kahve Dünyası’na başarı hikâyeleri ve kullanıcı deneyimleri paylaşıldı. Logosphere’de “Sadık Müşteri Ödülü”nü Opel Türkiye ve Kristal Şirketler Grubu, “Başarılı Proje Ödülü”nü ise Ceyo ve Kavaklıdere paylaştı. Açılış konuşmasını yapanLogo Yazılım İcra Kurulu Başkanı Mehmet Buğra Koyuncu,“Bu yıl 4. kez buluştuğumuz Logosphere’in en büyük ve önemli teknoloji etkinlikleri arasında bulunmasından gururluyuz. Geçen 4 yıla baktığımızda, bu süreçte Logo ailesine 23 bin firmanın katıldığını görüyoruz. Her yıl vurguladığımız gibi Logosphere bir ekosistem etkinliği... 2015 yılı itibarıyla artık Logo ailesinde 599 iş ortağımız, 221 çözüm ortağımız; toplam Logo bünyesinde ise 510 çalışanımız, 6 lokasyonda ofislerimiz var. Çözüm ortaklarımız tarafından geliştirilen, entegre çalışan dikey ya da fonksiyonel 1.300’ün üzerinde çözüme sahibiz. Yine bugün itibarıyla 82.726 firma aktif olarak pazarda Logo çözümlerinikullanıyor. Bunlar, ekosistemin büyüklüğünü gösteren son rakamlar.” dedi. “e-Dönüşüm’ün çekirdeğinde, daima ERP uygulamaları olacak” Yatırımlarını ERP, CRM, İş Zekası, HR, İş Akışı ve Tedarik Zincirleri çözümleri üzerine kurduklarını belirten Koyuncu, “Türkiye’nin gündeminde önemli bir yer edinen e-Dönüşüm’ü, tüm iş süreçlerini etkileyecek kapsamlı bir dijital dönüşümün başlangıcı olarak gören Logo, 30 yıllık birikimi ve tecrübesiyle sürece rehberlik ediyor. E-Dönüşüm yasal zorunluluklar zinciri değil, geniş kapsamlı bir vizyon... Bu konuyla ilgili söylenecek çok şey, yapılacak çok iş var. Şu anda hedefte 31 bin firma bulunuyor. e-Dönüşüm’ün çekirdeğinde daima, firmanızda kullandığınız sistem, yani ERP uygulaması olacak. Logo olarak, ürün ve hizmetlerde farkındalık yaratmak amacıyla üzerimize düşeni yapmaya gayret ediyoruz. Firmaların da e-Dönüşüm kapsamına girip girmediklerini öğrenmek için özen göstermesini bekliyoruz. Logo ekiplerinin, bu konuda kendilerine destek vermek için, her zaman yanlarında olacağını özellikle hatırlatıyoruz.” dedi. Türkiye’de Yazılımın Adı: Logo Yazılım ve mühendislik çözümleri sunmak amacıyla 1984 yılında kurulan Logo, ardında bıraktığı 31 yılda birçok yeniliğe imza atarak, Türkiye ekonomisine ve bilişim pazarının gelişmesine katkıda bulundu.Adı yazılımla özdeşleşen; 500 çalışanı, 900’den fazla iş ortağıyla 3.500 kişilik bir ekosistem yaratan Logo, 2011 yılında Coretech’i satın alarak SaaS uygulamaları; ardından WorldBI’nın çoğunluk hisselerini alarak iş zekâsı yazılımları alanındaki iddiasını sürdürdü. 2013’ün Nisan ayında, özel sermaye fonu Mediterra Capital Partners’ın iştiraki EAS Solutions SARL ile el sıkışan Logo, Türkiye’deki yazılım sektörünün öncülerinden Netsis’i satın alarak, yazılım alanındaki varlığını güçlendirdi.