Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

Otomotiv Servis Yönetimi çözümü, Logo çözümleri kullanan otomotiv servislerinde servis süreçlerinin etkili bir şekilde yönetilmesini sağlıyor. 

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından İmgesoft’un geliştirdiği Otomotiv Servis Yönetimi, otomotiv servisinde daha verimli yönetim sağlıyor ve ek bir geliştirmeye ihtiyaç duymuyor. Outlook teması ile tasarlanan Otomotiv Servis Yönetimi ile otomotiv servis müşterisinin aracına dair birçok detay, rahatlıkla kayıt altına alınabiliyor. Aynı zamanda ruhsat, kilometre, lastik, geçmiş servisler, plaka gibi ayrıntılı bilgiler de otomatik olarak görüntülenebiliyor.  

Özellikler

  • Sade ve işlevsel arayüz

    Logo kullanan otomotiv servislerinin, servis süreçlerini etkili bir şekilde yönetmesini sağlayan Otomotiv Servis Yönetimi sade ve işlevsel bir arayüz sunuyor.  

  • Raporlama Sistemi

    Esnek raporlama sistemi sayesinde, tüm raporlar hızlı bir şekilde alınabiliyor. Sistem üzerindeki hazır form ve raporları kullanmanın yanı sıra istendiği takdirde servis giriş-çıkış formu gibi birçok form da uygulamadaki Form Editörü ile kolayca kullanıcı tarafından tasarlanabiliyor.  

  • Çoklu kullanıcı desteği

    Çoklu kullanıcı desteği bulunan Otomotiv Servis Yönetimi uygulamasının yetkilendirme yapmayı sağlayan arayüzü sayesinde kullanıcılara ihtiyaçlara yönelik olarak yetkiler verilebiliyor.   

  • Düşük maliyet

    Logo'nun bir modülü gibi çalışan uygulamamız, tamamen Logo kullanıcıları için geliştirilmiş ve düşük maliyetli olmasından ötürü kullanıcının yanındadır. 

  • Güvenli veri tabanı mimarisi ile uyum

    Otomotiv Servis Yönetimi, Windows 7 ve üst sürümleri, Microsoft SQL Server 2008 ve üst sürümleriyle uyumlu çalışıyor. Otomotiv Servis Yönetimi, sürüm güncellemelerini otomatik olarak kendisi yapıyor ve yapılan güncellemelerle ilgili son kullanıcıyı bilgilendiriyor. 

  • Logo çözümleri ile tam entegrasyon

    Otomotiv Servis Yönetimi, Logo'nun bir modülü gibi çalışıyor. Tamamen Logo kullanıcıları için geliştirilen bu uygulama, maliyet tasarruflu bir çözüm sunuyor.  

  • Kolay ve zahmetsiz takip

    Otomotiv Servis Yönetimi ile satış fırsatları, faaliyetleri ve teklif süreçleri kolaylıkla takip edilebiliyor. Bu sayede servis yönetimi için ayrı bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulaması kullanmaya gerek kalmıyor.  

  • Depo yönetimi

    Otomotiv Servis Yönetimi ile yedek parça ve anlık stok takibi yapılarak depo yönetimi sağlanabiliyor. 

Sıkça sorulan sorular

  • Otomotiv servis yönetimi nedir?

    Servis kabul süreçlerinden iş emri oluşturma, iş emri atama, işçilik ve yedek parça girişleri ve servis işlemlerinin faturalandırılmasını sağlayan çözümdür.Ayrıca; stok ve cari hesap entegrasyonu gibi birçok derinlemesine entegrasyon imkanı sunmaktadır.  

  • Personel bazında performans takibi yapabilir miyim?

    Otomotiv Servis Yönetimi çözümü ile personel bazında performans takibi yapılabiliyor. Analiz bölümünde hangi personelin, hangi iş için ne kadar zaman harcadığı, günlük, haftalık ve aylık olarak ne kadar iş tamamladığı grafikler üzerinden detaylı olarak görüntülenebiliyor. 

  • Otomotiv Servis Yönetimi Logo’da hangi modüller ile entegre çalışabiliyor?

    Otomotiv Servis Yönetimi, Logo’nun Malzeme & Stok Yönetimi, Müşteri Yönetimi, Satış ve Dağıtım, E-Devlet (E-Fatura, E-Arşiv) modülleri ile entegre çalışıyor.  

  • Otomotiv Servis Yönetimi kullanımı için gerekli olan minimum Logo sürümü nedir?

    Otomotiv Servis Yönetimi Logo’da 2.60 ve üst sürümleri destekliyor. 

  • Teknik servis departmanına verilen yedek parçaların takibi nasıl yapılıyor?

    Otomotiv Servis Yönetimi üzerinde Logo kullanmadan merkez ambarından servis ambarlarına transfer işlemleri gerçekleştirilebiliyor. İş emrinde kullanılan yedek parçalar servis ambarından çıkacağı için kullanıma göre stok miktarındaki azalma görülebiliyor. Hangi iş için ne kadar yedek parça kullanıldığı ve yedek parçaların ne kadarının iade edilmesi gerektiği bilgisini sunuyor.  

  • Teklif modülünü servisten bağımsız olarak kullanabiliyor muyuz?

    Teklif modülünü servise bağlı ve servisten bağımsız olarak kullanabilirsiniz. Yedek parça ya da sıfır ürün satışı için teklif verip onaylandığında, Logo’ ya sipariş olarak aktarabilirsiniz.     

  • Bir servise bağlı birden fazla iş emri kaydı açabilir miyim?

    Bir servise bağlı departman bazında iş emri açılabiliyor. Böylece mekanik, boya, elektrik gibi farklı departmanlarda bir işin hangi aşamada olduğunu, hangi departmanın ne kadar maliyeti ve ne kadar kazancı olduğu görüntülenebiliyor. 

Uyumlu Logo Çözümleri

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat