Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun
Logo Blog
Logo Blog
0

Perakende satış süreci nasıl kolaylaşır?

Omnichannel ve e-ticaret uygulamalarının da dahil olduğu perakende sektörü, dinamik yapısıyla büyümeye devam ediyor. Endüstri 4.0 paralelinde inşa edilen dijital devrim ile birlikte offline süreçler ve online süreçler değişiyor. Artan rekabet ortamında müşteri odaklı bir yaklaşım gerekiyor. Müşterilerin beklentisi ise hız ve kolaylık. Bu yazımızda perakende satış süreci nasıl kolaylaşır sorusunu yanıtlıyoruz.

Toplumun yaşam standartlarının değiştiği, beklentilerin kolaylık üzerine kurulu olduğu yeni dünyada neyi satmalıyım anlayışının yerini nasıl satmalıyım anlayışı alıyor. Dolayısıyla önemli bir iş kalemi olan satış süreci değişiyor ve alternatif satış artırma teknikleri ile birlikte perakende satış süreci kolaylaşıyor.

Kademeli olarak satışları artırmak

İşletmelerin uzun vadede daha sağlam temeller atabilmesi için kademeli şekilde büyümeyi sağlayacak adımlar atması gerekiyor. İşletmenin dış çevreye açılan en önemli fonksiyonu satış sayesinde işletmeler rekabet ortamında varlığını sürdürmeye devam edebiliyor. Dolayısıyla satışların kademeli olarak artmasını sağlayabilecek taktik ve uygulamalar kritik önem taşıyor.

Perakende sektöründe oyun dışı kalmamak için pazar büyüklüğü ve büyüme hızı, pazar payı, rakip analizi, müşteri analizi gibi ayrıntılara ulaşarak stratejik kararlar almak gerekiyor. Promosyonlar ve ödüller gibi sadakat teşviklerinden yarlanmak da perakende satış artırmak için etkili oluyor.

Yazılımın gücü

Farklı sektörlerin farklı ihtiyaçlarına hitap eden yazılımlar süreçlerde hız ve kolaylık sağlayarak verimliliği artırıyor. Perakende sektöründeki işletmeler sektör için geliştirilen çözümler bir perakende işletmesinin ihtiyaçlarına sistematik bir yapıda cevap verebiliyor. Hızlı satış yapan tüm işletmeler satış sürecini tek bir platformdan yöneterek zaman ve enerjiden tasarruf sağladığı gibi müşteri memnuniyetini artırabiliyor.

Logo Yazılımdan saha satış sürecine hız katan destek: sKonsol3

Logo GO ve Logo Tiger ürünleri içerisinde opsiyonel olarak yer alan Perakende modülündeki Satış Konsolu sayesinde saha satış işlemleri hız kazanıyor, süreçler iyileşiyor. Yenilenen Satış Konsolu sKonsol3, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde satış işlemlerinde hız kazandırıyor ve kolaylık sağlıyor.

Yalnızca telefon numarası, vergi numarası girerek hızlı bir şekilde müşteri bilgilerinin bulunabildiği sistemde, malzemelerin faturaya girişlerinden sonra ödeme işlemleri tek tuşla hızlı bir şekilde gerçekleştirilebiliyor. Taksitli ödeme işlemlerinde taksit başlangıç tarihi ve taksit sayıları tek tuşla oluşturulup ödeme planı takip edilebiliyor. Fatura, sipariş ve iade ekranlarında eklenen ürünlerin görsellerini görüp ürün karşılaştırması yapmak mümkün oluyor.

Malzeme özelliklerine göre filtreleme, taksit oluşturma, birden fazla fatura kaydetme, mağaza ambarındaki stokları görme, miktar ve tutar kısımlarında hesap makinesi kullanma gibi avantajları bulunan sKonsol3, fatura ve siparişlerin bağlı bulunan ERP ürününe anlık olarak aktarılmasına olanak sağlıyor. Yenilenen Satış Konsolu, satış işlemlerini hızlandırarak zamandan tasarruf sağlıyor.