Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya sorun

Genel bakış

e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.

Maliyet ve iş gücü tasarrufu   

Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir'in e-Defter ile hazırlanması sayesinde bu belgelerin basımı, noter onayı, kâğıt, kartuş gibi operasyonel maliyetlerden ve hazırlık ya da arşivleme gibi zahmetli işlemlerden kaynaklı iş yükünden tasarruf edilebiliyor. 

Kullanıcı profili 

Bilanço esasına göre defter tutan gerçek ve tüzel kişiler e-Defter uygulamasından yararlanabiliyor.

Özellikler

  • Kolay raporlama

    Uluslararası standartlardaki XBRL teknolojisini kullanan e-Defter, bu sayede raporlama işlemlerini önemli ölçüde kolaylaştırıyor.

  • Güvenli kayıt

    e-Defter ile kayıtların dijital ortamda tutulması, bu kayıtların güvenliğini de sağlıyor. 

  • Zaman ve mekandan bağımsız erişim

    e-Defter uygulamasına her an ve her yerden erişim sağlanması sayesinde tüm defter işlemleri kolayca gerçekleştirilebiliyor.

  • Kolay entegrasyon

    e-Defter uygulaması, işletmelerde kullanılmakta olan diğer yazılımlar, ERP sistemleri ve işletmenin genel iş süreçlerine kolayca entegre edilebiliyor.  

  • Yasal mevzuata uyum ve güncel yapı

    Gelir İdaresi Başkanlığı'nın standartlarına uyumlu şekilde geliştirilen e-Defter, değişen mevzuata göre düzenli olarak güncellenerek sürekli uyumluluk sağlıyor.

Uyumlu Logo Çözümleri

Sıkça sorulan sorular

  • e-Defter uygulaması nedir?

    e-Defter, şekil hükümlerinden bağımsız olarak, Vergi Usul Kanunu'na ve/veya Türk Ticaret Kanunu'na göre tutulması zorunlu olan defterlerdeki tüm bilgilerin yer aldığı elektronik kayıtlar bütünüdür.

  • Kimler e-defter kullanabilir?

    Logo e-Defter uygulaması, sadece Logo ERP çözümlerini kullanan firmaların değil, Logo kullanıcısı olmayan firmaların ihtiyaçlarına da çözüm sunar. Ayrıca, bilanço esasına göre defter tutan Gerçek ve Tüzel Kişiler e-Defter uygulamasından yararlanabilir.

  • e-Defter'in avantajları nelerdir?

    e-Defter çözümü, Gelir İdaresi Başkanlığı standartlarıyla uyumlu ve mevzuat değişiklikleri doğrultusunda düzenli olarak güncellenen yapısıyla, süreçlerinizin her zaman mevzuata uyumlu olmasını ve denetimlerin başarıyla sonuçlandırılmasını sağlar. Defter süreçlerini tamamen elektronik ortama taşıyan bu çözüm sayesinde baskı, kağıt, arşivleme ve kartuş gibi maliyetlerden tasarruf sağlanırken, süreçlerin hızlanmasıyla iş gücü, zaman ve onay maliyetleri gibi operasyonel maliyetlerden de tasarruf etmek mümkün olur. Uzaktan erişim özelliğiyle, sisteme zamandan ve mekandan bağımsız olarak erişilebilir. e-Defter, sadece Logo ERP kullanan işletmelerde değil, Logo çözümlerinden yararlanmayan işletmelerde de rahatlıkla kullanılabilir. 

  • e-Defter çözümünü kullanmaya başlamak için ne yapmalıyım?

    e-Defter kullanmak isteyen işletmeler öncelikle Gelir İdaresi Başkanlığına yazılı başvuruda bulunmalıdır. Başvuru onayının ardından alınan Mali Mühür veya Elektronik Sertifikası sisteme yüklenir. Kamu Sertifikasyon Merkezi web sitesinden de Zaman Damgası programının sisteme yüklenmesinin ardından Logo e-Defter Çözümü kullanılabilir. e-Defter'den yararlanmak için Java'nın son versiyonunun yüklü olması gerekir. 

Sorularınız
ve talepleriniz için

Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat