facebook

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

PDKS Sistemi

Personelinizin işe devamını PDKS sistemiyle dijital ortamda takip edin; iş gücünüzü verimli bir şekilde yönetirken yasal gerekliliklere de eksiksiz uyum sağlayın.

PDKS Sistemi ile ilgili detaylı bilgi için sizi arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Yeni Başlayanlar İçin

PDKS nedir?

Kısaca PDKS olarak adlandırılan Personel Devam Kontrol Sistemi insan kaynakları departmanlarının en temel faaliyetlerinden biri olan personel mesai takibini dijitalleştiriyor. PDKS ile personelin giriş çıkış saatleri, izinleri, fazla mesaileri, molaları, devamsızlık süreleri gibi mesai verileri kolayca takip ediliyor. Şirkete giriş kartı, parmak okutma, yüz tanıma ve benzeri uygulamalarla toplanan mesai verileri kaydedilerek her bir çalışanın maaş kesintileri, ek hakedişleri, işe devamlılığı gibi konular bu kayıtlar üzerinden izlenebiliyor.


01

PDKS sistemi kullanım alanları

Her sektörden işletmenin yararlanabildiği PDKS özel sektörde, kamu kurumlarında, vardiyalı çalışmanın ağırlıklı olduğu üretim tesislerinde veya depolarda kullanılabiliyor. PDKS özellikle çok sayıda çalışanın bulunduğu kurumlarda insan kaynakları ve finans alanlarında önemli zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

02

PDKS sistemi kullanmanın avantajları nelerdir?

İşe giriş çıkışların, izinlerin, fazla mesailerin takibi gibi yoğun bir süreci PDKS programıyla dijitalleştirmek ve otomatikleştirmek her şeyden önce zaman tasarrufu kazandırıyor. Kaç kişi olursa olsun personelin çalışma sürelerini, devam durumunu, izinlerini sistem üzerinden yönetmek ve izlemek, manuel süreçlerde yaşanan hatalı girişleri ortadan kaldırarak personelin mesai tablosunun daha sağlıklı bir şekilde görülebilmesini sağlıyor.

Öte yandan fazla veya eksik mesainin PDKS programıyla takibi sayesinde yapılacak ödemeler ve kesintiler de sistem üzerinde hesaplanıyor. Böylece hem fazla ödeme yapma riski ortadan kaldırılarak şirketin maliyetleri düşüyor hem de hakedişlerin doğru ve eksiksiz ödenmesiyle çalışan memnuniyeti artıyor.

Personelin çalışma sürelerinin yanı sıra hangi zaman dilimlerinde daha verimli çalıştığı da PDKS programı üzerinden incelenip raporlanabiliyor. Böylece iş gücünün en verimli şekidle planlanması mümkün oluyor.

PDKS programı kullanmak yasal yükümlülüklere uyum açısından da avantajlar sağlıyor. Vardiyalı sistemde çalışanlara yasal süreler çerçevesinde mesai atanması, fazla mesailerin doğru hesaplanıp karşılığının ödenmesi gibi konularda tüm kayıtlar PDKS programı üzerinde tutuluyor ve resmî kurumlara eksiksiz sunulabiliyor.

03

Neden PDKS sistemi kullanmalısınız?

Manuel takip süreçlerine duyulan ihtiyacı ortadan kaldıran PDKS programı sayesinde iş gücünüzü daha kolay yönetebilirsiniz. Çalışan sayısının çok olduğu, vardiya sisteminin kullanıldığı, fazla mesainin sık yaşandığı, hibrit çalışma sistemleri nedeniyle çalışma sürelerinin takibinin zorlaştığı durumlarda PDKS ile mesai takibini daha rahat yapabilirsiniz.

04

En iyi PDKS programı nasıl seçilir?

PDKS programı seçerken öncelikle şirketinizin ihtiyaçlarını ve veri toplama sistemlerine uyumluluğu göz önünde bulundurmak gerekiyor. Kartla giriş, biyometrik verilerle giriş gibi farklı sistemlere uygunluğun yanı sıra kullanılmakta olan insan kaynakları ve bordro programlarıyla uyumlu çalışan bir PDKS sisteminin tercih edilmesi de önem taşıyor.

Ayrıca mobil erişim, veri güvenliği, teknik destek gibi konularda da Logo Yazılım gibi kendini kanıtlamış, köklü markalardan hizmet almak PDKS programından maksimum verim elde etmeyi garantiliyor.

Logo Yazılım Çözümleri

Sıkça Sorulan Sorular

01

PDKS programı nasıl kullanılır?

Kullanılan kayıt sistemlerine göre (elektronik kart, parmak iziyle giriş, yüz tanıma vb.) çalışanların bilgileri PDKS programına girilir. Sonrasında her çalışanın mesai sırasında ürettiği veriler sisteme otomatik olarak yüklenir ve kolayca takip edilip raporlanabilir.