Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyan Logo Bordro Plus çözümü, işlem takibinin kolaylığı sayesinde operasyonel maliyetleri de düşürüyor.

Her ölçekten işletmeye uygun 

Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor. 

Mevzuata uygun bordro işlemleri 

İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor. 

Özellikler

  • Güncel mevzuata uyumluluk

    Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.  

  • Bordroların personele hızlı iletimi

    Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor. 

  • İlgili kurumlarla hızlı iletişim

    Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.  

  • Bordroların aylık e-posta ile gönderimi

    Logo Bordro Plus, bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle kolay ve hatasız bir şekilde yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor, böylece iş yükü ve kağıt maliyetleri ciddi oranda azalıyor. 

  • Prim hesaplamada kolaylık

    Logo Bordro Plus, personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını da kolaylaştırıyor. Tablolama Aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabiliyor. 

  • Verilere dayalı bütçe tahminleri

    İsteğe bağlı sunulan Logo Bordro Plus Ücret Simülasyonu modülü; çalışanların tüm zam oranlarını yıllık ve çeyrek dönemler başta olmak üzere, zaman kısıtlaması olmadan hesaplayarak bütçe simülasyonu oluşturuyor. 

  • Bireysel emeklilik işlemleri

    Logo Bordro Plus çözümünün isteğe bağlı modüllerinden BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunuyor. 

Uyumlu Logo Çözümleri

Uyumlu Logo Onaylı İş Ortağı Çözümleri

DocPlace

  • (43 Yorum)
  • DocPlace Doküman Yönetimi Sistemi, sektörden bağımsız olarak tüm işletmelere etkili bir doküman yönetimi çözümü sunuyor.  
GeliştiriciKets Yazılım

Logo Bordro Plus Tercih Ettiler

Sıkça sorulan sorular

  • İş ortaklarınız ile nasıl iletişime geçebilirim?

    Web sitemizde yer alan iş ortağı iletişim sayfası üzerinden Logo iş ortakları bilgilerine erişebilirsiniz.

  • Bordro Plus ürünü ile ilgili detaylı bilgiyi nasıl alabilirim?

    Bordro Plus ile ilgili bilgi edinmek için ürün tanıtım broşürünü inceleyebilir, ürün videosunu izleyebilir ya da Logo iş ortakları ile iletişime geçebilirsiniz. Ek olarak iş ortakları ile iletişime geçip ürün eğitimlerine katılabilirsiniz.

  • Bordro Plus ana pakete tanımlı kullanıcı ve çalışan sayısı nedir?

    Bordro Plus ana pakete 10 kullanıcı ve 100 çalışan tanımlıdır. İlave kullanıcı ve çalışan ihtiyacı için kullanıcı ve çalışan artırımı satın alınması gerekmektedir.

  • Çalışan ve kullanıcı sayısında sınır var mı?

    Çalışan kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır.

  • Bordro Plus’ta kaç işyeri tanımlayabilirim?

    Bordro Plus’ta istediğiniz kadar işyeri tanımlaması yapabilirsiniz.

  • Bordro Plus hangi dilleri destekliyor?

    Bordro Plus’ta Türkçe ve İngilizce dilleri standarttır. Ek olarak Arapça, Farsça, Rusça ve Azerice dil paketleri de bulunmaktadır.

  • Yıl içinde geçerli olan asgari ücret, kıdem tavanı gibi bilgiler otomatik olarak güncellenebiliyor mu?

    Bordro Plus içerisinde yer alan servisler aracılığı ile güncellemeler otomatik olarak alınmaktadır.

  • Bordroda olan kazançlar, ek ödemeler ve kesintiler puantaja otomatik olarak getirilebiliyor mu?

    Firmanıza özel olarak sınırsız sayıda kazanç, ek ödeme ve kesinti tanımlayabilir, bunların hangilerinin hangi çalışanlara uygulanacağını belirleyebilirsiniz. Bordrolarınıza istediğiniz hesaplama yöntemi ile bu ödemeleri otomatik yansıtabilirsiniz.

  • Aynı ay içinde birden fazla ödeme yapıyoruz. Bunu Bordro Plus’ta nasıl yapabiliriz?

    Bordro dönemleri firmanızın ihtiyacına göre tanımlanabilir. Ara dönem ile aynı bordro dönmemi içinde birden fazla ödeme oluşturabilirsiniz.

  • Programda hangi teşvikler hesaplanabiliyor?

    Arge, Teknokent, 5510 gibi tüm istihdam yasaları ve teşvikler hesaplanabilir.

  • Yeni bir çalışan işe başladığında yapılması gereken tanımlar ile ilgili yönlendirme bulunuyor mu?

    Belirli bir akışa bağlı olan süreçleriniz için tanımlamalar yapabilirsiniz. Veri girişi yapılması gereken kartları sırasıyla sisteme tanımlayabilirsiniz. Bu özellik sayesinde kartlar arasında geçiş yapmanıza gerek kalmadan işlem adımlarınızı kolayca yerine getirebilirsiniz.

  • Uygulamada yıllık izin ve eksik gün dışında farklı izin tiplerinin takibini yapabilir miyim?

    İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hakkedişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi yönetebilirsiniz.

  • Zorunlu Bireysel Emeklilik Sigortasına katılım ve kesintilerin takibini yapabilir miyim?

    Standart paket içinde bulunan tanım ve işlemler ile çalışanlarınızı kolaylıkla sisteme dahil edip BES kesintilerini yapabilirsiniz. Ayrıca Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülü ile sözleşme açılış işlemlerini, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerini gerçekleştirebilir, katılımcılarınızın güncel durumlarını kolayca sorgulayabilirsiniz. Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülünün, AvivaSA, Anadolu Hayat Emeklilik ve Allianz Yaşam ve Emeklilik ile entegrasyonu bulunmaktadır.

  • Bütçe simülasyonu yapabilir miyim?

    Logo Bordro Plus’ın ücret simülasyonu modülü ile çalışan sayısında yapacağınız değişikliklerin, tahmini ücret ve ek ödeme artışlarına göre bütçe maliyet çalışmaları yapabilirsiniz.

  • Tahakkukları nasıl muhasebeleştirebilirim?

    GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise entegrasyonları sayesinde bordro ve borç işlemlerini muhasebeleştirilebilirsiniz.