Logo Bordro Plus

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Bordro Programı

Logo Bordro Plus

İşletmeniz hangi ölçekte olursa olsun, Logo Bordro Plus ile bordro işlemlerinizi güncel mevzuata uyumlu şekilde, maliyet ve iş gücü tasarrufuyla yönetin.

ON-PREMISE

e-SGK Entegrasyonu

Kullanım kolaylığı

Banka ödeme emri oluşturma

Güncel mevzuata uyumluluk

Esnek raporlama

İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyan Logo Bordro Plus ürünü, işlem takibinin kolaylığı sayesinde operasyonel maliyetleri de düşürüyor.

Her ölçekten işletmeye uygun 

Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor.

Mevzuata uygun bordro işlemleri 

İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Bilgisayar

Uygulama Alanları

Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Eğitim
Yiyecek - içecek hizmetleri
Metal ürünleri
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Turizm
İnşaat
Elektrik ve elektronik
Dağıtım ve toptan ticaret
Sağlık - spor
Makina ve parça imalatı
Medya - iletişim ve yayıncılık
Cam - çimento ve toprak ürünler
Gıda
Perakende ticaret
Havacılık
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Eğitim
Yiyecek - içecek hizmetleri
Metal ürünleri
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Turizm
İnşaat
Elektrik ve elektronik
Dağıtım ve toptan ticaret
Sağlık - spor
Makina ve parça imalatı
Medya - iletişim ve yayıncılık
Cam - çimento ve toprak ürünler
Gıda
Perakende ticaret
Havacılık
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Eğitim
Yiyecek - içecek hizmetleri
Metal ürünleri
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Turizm
İnşaat
Elektrik ve elektronik
Dağıtım ve toptan ticaret
Sağlık - spor
Makina ve parça imalatı
Medya - iletişim ve yayıncılık
Cam - çimento ve toprak ürünler
Gıda
Perakende ticaret
Havacılık
0/7

Güncel mevzuata uyumluluk

Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.

İlgili kurumlarla hızlı iletişim

Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.

Bordroların aylık e-posta ile gönderimi

Logo Bordro Plus, bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle kolay ve hatasız bir şekilde yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor, böylece iş yükü ve kağıt maliyetleri ciddi oranda azalıyor.

Prim hesaplamada kolaylık

Logo Bordro Plus, personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını da kolaylaştırıyor. Tablolama Aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabiliyor.

Verilere dayalı bütçe tahminleri

İsteğe bağlı sunulan Logo Bordro Plus Ücret Simülasyonu modülü; çalışanların tüm zam oranlarını yıllık ve çeyrek dönemler başta olmak üzere, zaman kısıtlaması olmadan hesaplayarak bütçe simülasyonu oluşturuyor.

Bireysel emeklilik işlemleri

Logo Bordro Plus çözümünün isteğe bağlı modüllerinden BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunuyor.

Bordroların personele hızlı iletimi

Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor.
1/7

Güncel mevzuata uyumluluk

Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.

2/7

İlgili kurumlarla hızlı iletişim

Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor.

3/7

Bordroların aylık e-posta ile gönderimi

Logo Bordro Plus, bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle kolay ve hatasız bir şekilde yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor, böylece iş yükü ve kağıt maliyetleri ciddi oranda azalıyor.

4/7

Prim hesaplamada kolaylık

Logo Bordro Plus, personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını da kolaylaştırıyor. Tablolama Aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabiliyor.

5/7

Verilere dayalı bütçe tahminleri

İsteğe bağlı sunulan Logo Bordro Plus Ücret Simülasyonu modülü; çalışanların tüm zam oranlarını yıllık ve çeyrek dönemler başta olmak üzere, zaman kısıtlaması olmadan hesaplayarak bütçe simülasyonu oluşturuyor.

6/7

Bireysel emeklilik işlemleri

Logo Bordro Plus çözümünün isteğe bağlı modüllerinden BES Otomatik Katılım Entegrasyonu modülü, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunuyor.

7/7

Bordroların personele hızlı iletimi

Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor.

Tercih Edenler Logo Bordro Plus

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

İş ortaklarınız ile nasıl iletişime geçebilirim?

Web sitemizde yer alan iş ortağı iletişim sayfası üzerinden Logo iş ortakları bilgilerine erişebilirsiniz.
02

Yeni bir çalışan işe başladığında yapılması gereken tanımlar ile ilgili yönlendirme bulunuyor mu?

Belirli bir akışa bağlı olan süreçleriniz için tanımlamalar yapabilirsiniz. Veri girişi yapılması gereken kartları sırasıyla sisteme tanımlayabilirsiniz. Bu özellik sayesinde kartlar arasında geçiş yapmanıza gerek kalmadan işlem adımlarınızı kolayca yerine getirebilirsiniz.
03

Yıl içinde geçerli olan asgari ücret, kıdem tavanı gibi bilgiler otomatik olarak güncellenebiliyor mu?

Bordro Plus içerisinde yer alan servisler aracılığı ile güncellemeler otomatik olarak alınmaktadır.
04

Aynı ay içinde birden fazla ödeme yapıyoruz. Bunu Bordro Plus’ta nasıl yapabiliriz?

Bordro dönemleri firmanızın ihtiyacına göre tanımlanabilir. Ara dönem ile aynı bordro dönmemi içinde birden fazla ödeme oluşturabilirsiniz.
05

Bordro Plus’ta kaç işyeri tanımlayabilirim?

Bordro Plus’ta istediğiniz kadar işyeri tanımlaması yapabilirsiniz.
06

Programda hangi teşvikler hesaplanabiliyor?

Arge, Teknokent, 5510 gibi tüm istihdam yasaları ve teşvikler hesaplanabilir.
07

Bordro Plus hangi dilleri destekliyor?

Bordro Plus’ta Türkçe ve İngilizce dilleri standarttır. Ek olarak Arapça, Farsça, Rusça ve Azerice dil paketleri de bulunmaktadır.
08

Bütçe simülasyonu yapabilir miyim?

Logo Bordro Plus’ın ücret simülasyonu modülü ile çalışan sayısında yapacağınız değişikliklerin, tahmini ücret ve ek ödeme artışlarına göre bütçe maliyet çalışmaları yapabilirsiniz.
09

Uygulamada yıllık izin ve eksik gün dışında farklı izin tiplerinin takibini yapabilir miyim?

İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hakkedişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi yönetebilirsiniz.
10

Bordro Plus ürünü ile ilgili detaylı bilgiyi nasıl alabilirim?

Bordro Plus ile ilgili bilgi edinmek için ürün tanıtım broşürünü inceleyebilir, ürün videosunu izleyebilir ya da Logo iş ortakları ile iletişime geçebilirsiniz. Ek olarak iş ortakları ile iletişime geçip ürün eğitimlerine katılabilirsiniz.
11

Bordroda olan kazançlar, ek ödemeler ve kesintiler puantaja otomatik olarak getirilebiliyor mu?

Firmanıza özel olarak sınırsız sayıda kazanç, ek ödeme ve kesinti tanımlayabilir, bunların hangilerinin hangi çalışanlara uygulanacağını belirleyebilirsiniz. Bordrolarınıza istediğiniz hesaplama yöntemi ile bu ödemeleri otomatik yansıtabilirsiniz.
12

Tahakkukları nasıl muhasebeleştirebilirim?

GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise entegrasyonları sayesinde bordro ve borç işlemlerini muhasebeleştirilebilirsiniz.
13

Çalışan ve kullanıcı sayısında sınır var mı?

Çalışan kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır.
14

Bordro Plus ana pakete tanımlı kullanıcı ve çalışan sayısı nedir?

Bordro Plus ana pakete 10 kullanıcı ve 100 çalışan tanımlıdır. İlave kullanıcı ve çalışan ihtiyacı için kullanıcı ve çalışan artırımı satın alınması gerekmektedir.

15

Zorunlu Bireysel Emeklilik Sigortasına katılım ve kesintilerin takibini yapabilir miyim?

Standart paket içinde bulunan tanım ve işlemler ile çalışanlarınızı kolaylıkla sisteme dahil edip BES kesintilerini yapabilirsiniz. Ayrıca Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülü ile sözleşme açılış işlemlerini, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerini gerçekleştirebilir, katılımcılarınızın güncel durumlarını kolayca sorgulayabilirsiniz. Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülünün, AvivaSA, Anadolu Hayat Emeklilik ve Allianz Yaşam ve Emeklilik ile entegrasyonu bulunmaktadır.
Size destek olabilecek iş ortaklarımızı bulun

Türkiye çapında 800'den fazla iş ortağımızdan destek alabilirsiniz.

İş Ortağı Bul

Uyumlu Logo Bulut Servisleri

Bulut servislerimiz ile ihtiyacınız olan çözümlere ulaşın.

BULUT

Logo Bulut Doküman Yönetimi

Logo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.

Detaylı İncele
BULUT
Logo Bulut Servisleri, bulut teknolojisinin avantajlarından Logo güvencesiyle faydalanmanızı sağlıyor.

Hepsini İncele

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele