Burcu Gıda, ERP’den e-Dönüşüm’e, iş akış yönetiminden insan kaynaklarına ve iş analitiğine kadar birçok iş alanını Logo Yazılım çözümleriyle entegre ederek operasyonlarında verimliliğini artırdı ve karar alma adımlarını hızlandırdı.
Şirket Hakkında
1982 yılında kurulan Burcu Gıda, yaptığı yatırımlarla hem kapasitesini hem de ürün yelpazesini genişleterek Türkiye ve dünya pazarında aranan bir marka haline geldi. 50.000 m² açık, 10.100 m² kapalı alanda, iki üretim tesisiyle faaliyet gösteren şirket; 12 kategoride 450’den fazla ürün çeşidi sunuyor.
Beklenti ve Hedefler
Burcu Gıda, büyüyen operasyonlarında iş adımlarını daha kolay, hızlı ve doğru yönetebilmek; şirket yöneticilerinin karar alma süreçlerini güçlendirecek yapılar kurmak istiyordu. Öncelikli hedefler:
Çözüm Yolculuğu
2000 yılından bu yana Logo Yazılım çözümlerini kullanan Burcu Gıda, birçok operasyonunu Logo Tiger Wings Enterprise ERP çözümü ile yönetiyor.
Bunun yanı sıra:
Tüm entegrasyon, uyarlama ve implementasyon operasyonlarında Logo Yazılım İş Ortağı Endamin Yazılım görev aldı. Üretim aşamalarının ERP’ye aktarılması, sevkiyat ve kaynak planlamaları, merkezi kantar uygulaması, maliyet muhasebesi gibi bir çok fonksiyon uygulamaya alındı. MES ihtiyacının İletişim Yazılım’ın Coral Reef çözümüyle entegre edilmesi bu kapsamda hayata geçirildi.
2023 itibarıyla tamamlanan Logo Flow projesi ile satış, sipariş onay ve çiftçi sözleşmesi yenileme gibi operasyonlar dijital ortama taşındı. Mobil onay altyapısı sayesinde sahadaki yöneticiler iş adımlarını nerede olursa olsun takip edebilir hale geldi.
Elde Edilen Sonuçlar
Burcu Gıda, Logo Yazılım çözümleri ile hem zaman hem de maliyet açısından önemli kazanımlar elde etti:
Burcu Gıda, Logo Yazılım ile kurduğu tam entegre dijital altyapı sayesinde operasyonel verimliliğini artırırken, rekabet avantajını güçlendiren veri odaklı bir yönetim kültürü oluşturdu.