Ürün desteği

01

Destek Hattı’nıza nasıl erişebilirim?

Telefon Destek Hattı hizmetine sahip olmanız durumunda, 444 56 46 numaralı telefondan ve Logo Portal üzerinden erişebilirsiniz. Logo kullanıcıları ve Logo İş Ortakları, 444 56 46 Logo Telefonla Destek Hattı üzerinden Destek Uzmanlarımızla birebir iletişime geçebiliyor. https://portal.logo.com.tr/signup üzerinden erişebileceğiniz Logo Portal’den veya diğer kanallardan destek ekibimize ilettiğiniz taleplerinizi, ilettiğiniz andan sonuçlanana kadar tüm aşamaları ve detayları ile mobil erişim imkânı da sunan Logo Portal üzerinden takip edebilirsiniz.


02

Rapor tasarımları Logo tarafından yapılıyor mu?

Rapor tasarımları ile ilgili https://www.logo.com.tr/logo-is-ortaklari üzerinden ulaşabileceğiniz yetkili Logo iş ortaklarımızdan destek alabilirsiniz. Bununla birlikte, iş ortağımızın gerekli görmesi durumunda, Logo Yazılım'dan da ücretli olarak Logo Netsis Wings Enterprise, Logo Netsis Wings, Logo Netsis Wings Entegre, Logo Netsis 3 Enterprise, Logo Netsis 3 Standard ve Logo Netsis 3 Entegre ürünlerine yönelik rapor tasarlama, dizayn oluşturma gibi talepleriniz için Uzaktan Erişim Tasarım Hizmeti kapsamında destek alabilirsiniz.


03

Veri üzerinde yapılacak işlemler ücretlendiriliyor mu?

Veri üzerinde yapılacak işlemler ile ilgili https://www.logo.com.tr/logo-is-ortaklari üzerinden ulaşabileceğiniz yetkili Logo iş ortaklarımızdan destek alabilirsiniz. Bununla birlikte, iş ortağımızın gerekli görmesi durumunda, veriler üzerinde herhangi bir nedenle meydana gelen bozulmaların tespiti ve düzeltilmesi işlemleri için Uzaktan Erişim Veri Bakımı Hizmeti kapsamında Logo Yazılım’dan da hizmet alabilirsiniz.


04

Destek Hattı hizmetini nasıl satın alabilirim?

Destek Hattı satın alma işlemleri ile ilgili daha detaylı bilgi almak için 444 56 46 numaralı telefondan Danışma Hattı ile iletişime geçebilirsiniz. Bulut ürünlerimiz ile ilgili Telefon Destek Hattı hizmetini ise logo.cloud üzerinden satın alabilirsiniz.


05

Telefon Destek Hattı hizmetinizin kapsamı nedir?

Telefon Destek Hattı hizmetimiz, müşterilerimize telefon ve Logo Portal üzerinden, uzaktan yanıtlanabilecek konularda sunduğumuz desteği kapsıyor. Bununla birlikte, gerekli durumlarda müşterimizin ilettiği konuyla ilgili kullanım ve destek dokümanlarının gönderimini de Telefon Destek Hattı Hizmeti üzerinden sağlıyoruz. Bu doğrultuda, kullandığınız Logo ürünü hakkında soru, görüş ve önerilerinizi Telefonla Destek Hattı veya Logo Portal üzerinden Logo Destek ekiplerimize iletebilir ve talebinizi, ilettiğiniz andan sonuçlanana kadar tüm aşamaları ve detaylarıyla Logo Portal üzerinden takip edebilirsiniz.


06

Destek hizmeti alırken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Destek hattı hizmeti alırken sözleşme numaranızı ve şifrenizi hazır bulundurmanız, verilerinizi yedeklemeniz veya verilerinizin yedeği alınabilecek durumda olmasını sağlamanız, kullandığınız versiyon bilgisine sahip olmanız ve yaşadığınız sorunu detaylı bir şekilde açıklamanız talebinize en kısa sürede, en iyi şekilde çözüm sunulmasını sağlar.


07

Yetkili iş ortağı listesine nasıl ulaşabilirim?

Logo iş ortaklarımıza https://www.logo.com.tr/logo-is-ortaklari sayfasından ulaşabilirsiniz.


08

Bulut ürünlerinize ait destek hizmetlerinizden nasıl faydalanabilirim?

İlk aboneliğiniz başladığında ya da üst pakete geçişlerde 3 ay ücretsiz destek hattı hizmeti kapsamında taleplerinizi telefonla ve Logo Portal üzerinden iletilebilirsiniz. Telefonla destek almak için Logo Destek ekibimize hafta içi her gün 08.00-17.00 saatleri arasında 444 56 46 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. Ücretsiz destek hattı hizmeti süresi sona erdiğinde abonelik süreniz boyunca ücretsiz destek talebi bildirimlerinizi Logo Portal üzerinden iletebilirsiniz. Destek hattı hizmeti kapsamında fiyat bilgisi almak ve satın alma işleminizi gerçekleştirmek için logo.cloud sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


09

Destek Hattı hizmetine e-fatura desteği dahil mi?

e-Fatura desteği, sunduğumuz destek hizmetleri kapsamında bulunuyor. Logo özel entegratörlük kapsamındaki destek talepleriniz için 0850 281 61 21 eLogo Destek Hattı'nı arayabilir veya destek@elogo.com.tr adresine e-posta göndererek eLogo Destek Ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.


10

Telefon Destek Hattı kullanıcı kodu ve şifremi nasıl öğrenebilirim?

Yeni ürün alımlarında, üst ürüne geçişlerinde veya Destek Hattı hizmeti satın alımlarında Telefon Destek Hattı hizmeti sözleşme numarası ve şifresini müşterilerimize e-posta üzerinden iletiyoruz. Telefon Destek Hattı kullanıcı kodu ve şifre bilgisi için posta kutunuzdaki gelen ve istenmeyen posta klasörlerinizi kontrol edebilir ya da 444 56 46 numaralı telefon üzerinden Danışma Hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.


11

Logo Yazılım destek birimine ilettiğim tüm destek talepleri ve yanıtlarını nereden görebilirim?

portal.logo.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra Destek bölümünden tüm destek taleplerinize ve yanıtlara ulaşabilirsiniz.


12

Telefon Destek Hattı hizmetiniz ücretli midir?

Logo Yazılım olarak yeni ürün alımlarında ve üst ürüne geçişlerde Destek Hattı Hizmeti’nden 3 ya da 6 ay süreyle ücretsiz olarak faydalanma imkânı sunuyoruz. Ücretsiz kullanım süresi sona erdikten sonra Destek Hattı Hizmeti’nden faydalanmak isteyen Logo kullanıcıları, 1 yıllık Destek Hattı Hizmeti’ni ayrıca satın alarak bu hizmetimizden yararlanmaya devam edebiliyor. Destek Hattı Hizmeti’nden ücret ödemeden faydalanabileceğiniz Logo ürünlerini https://www.logo.com.tr/logo-destek-hizmetleri/destek-hatti-hizmeti üzerinden inceleyebilirsiniz.


13

Yakın destek hizmeti almak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Yakın destek hizmetini https://www.logo.com.tr/logo-is-ortaklari üzerinden ulaşabileceğiniz yetkili Logo iş ortaklarımızdan alabilirsiniz. Bununla birlikte, iş ortağımızın gerekli görmesi durumunda Logo Yazılım’dan da Destek ve Danışmanlık Hizmeti kapsamında yerinde veya uzaktan hizmet alabilirsiniz.