facebook
Logo Bulut ERP

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Şimdi Kayıt Ol
14 Gün Ücretsiz Dene!

Kredi kartı bilgileriniz istenmeyecek.

ERP Programı

Logo Bulut ERP

İşletmenizin başarısı için mevcut kaynaklarınızı Logo Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) çözümleriyle en verimli şekilde yönetin.

BULUT

Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kolayca kullanmaya başlayın, istediğiniz zaman istediğiniz yerden erişin 

Logo bulut ERP'ye kolayca üye olabilir, üyeliğiniz başladığı andan itibaren anında kullanmaya başlayabilir ve servise her zaman her yerden erişebilirsiniz.

Maliyet avantajı sağlayın 

Herhangi bir sistem veya kurulum yatırımı gerektirmeyen bulut ERP ile sunucu ve güvenlik maliyetleriniz ortadan kalkıyor ve tüm bu hizmetler Logo tarafından karşılanıyor.

Kesintisiz güncel hizmetten faydalanın 

ERP'niz bulut teknolojisi ile her zaman güncel! Bulut bilişim altyapısı ile bulut ERP sisteminiz sürekli güncel kullanılabiliyor ve vakit alan versiyon geçişlerine gerek kalmıyor. Bu sayede işletmeniz gerekli değişikliklere ve yeniliklere kesintisiz şekilde anlık olarak uyum sağlıyor.

Verilerinizin güvenliğinden emin olun 

Verilerinizin güvenliği konusunda endişelenmenize hiç gerek yok. Logo, size sunduğu bulut hizmeti kapsamında verilerinizi koruyor ve kötü niyetli girişimlere karşı veri güvenliği sağlıyor. Beklenmedik durumlara karşı önlem olarak hazırlanan felaket kurtarma senaryoları sayesinde veri kaybı engelleniyor ve uygulamalar kesintisiz çalışıyor.

İşletmenizin ihtiyaçlarına hızla yanıt verin 

Logo’nun farklı ölçekteki işletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilip ölçeklendirilebilen çeşitli paket seçenekleriyle sunduğu bulut ERP ile her paket ihtiyaca göre ek fonksiyonlarla zenginleştirilebilirken kullanıcı sayısı da ihtiyaç doğrultusunda belirlenebiliyor. Aynı zamanda bulut ERP, işletmenizin performans ihtiyacına göre uyumlanabiliyor ve iş yoğunluğunuz arttığı zaman, sistem otomatik olarak performansını yükseltiyor.

0/11

Etkili stok ve maliyet takibi

İşletmedeki ürün ve malzemeleri sınıflandıran, stok durumunun takibini sağlayan bulut ERP servisi ile stok kontrolü kolaylaşıyor. Ürünlerin güncel maliyet takibi de yine ERP servisi üzerinden yapılarak kârlılık daima kontrol altında tutuluyor.

Satın alma ve satış sipariş süreçlerinde kolaylık

Bir işletmenin operasyonlarındaki en kritik kalemler arasında bulunan satın alma ve satış teklifleri ile sipariş süreçleri, ERP servisi ile baştan sonra rahatlıkla yönetilip takip edilebiliyor. Satın alma ve satışa yönelik teklifler ve siparişler zahmetsizce oluşturularak iş yükü ve insan kaynaklı hataların önüne geçiliyor.

Anlık muhasebeleştirme

Bulut ERP servisindeki tüm işlemler anlık olarak muhasebeleşiyor. Böylece muhasebe çalışanlarının manuel takibine gerek kalmadan bütün işlemler muhasebenin ilgili hesaplarında işlem görüyor.

Kapsamlı ödeme ve tahsilat yönetimi

ERP servisi ile cari hesap, banka, kasa, çek/senet, kredi gibi işlemler sonucunda oluşan ödeme ve tahsilatların takibi ve yönetimi sağlanıyor. Böylece işletmenin finansal durumunda ve nakit akışında anlık takip ve analiz yapılabiliyor. Aynı zamanda döviz cinsinden işlemler de ERP servisi ile hızla ve kolayca takip edilebiliyor.

İleri malzeme yönetimi ile ürün çeşitliliği yönetimi

Tüm işletmelere özel avantajlar sunan ERP servisinin İleri Malzeme Yönetimi sayesinde, ürünler için çeşitli varyant kırılımları oluşturabiliyor ve farklı özellikler veya özellik grupları tanımlanabiliyor. Böylece ürün çeşitliliği kolayca yönetilebiliyor. İleri Malzeme Yönetimi ile ürün çeşitliliği yönetiminin yanı sıra sayım işlemleri sonucu fiili ve gerçek stokların karşılaştırılması ve maliyet dağıtımının da zahmetsizce yapılması mümkün oluyor.

Hızlı üretim fonksiyonu

İşletmelerde yapılan hızlı üretim sayesinde üretim süreçlerinin takibi kolaylaşıyor. Bulut ERP servisi, mamul ve malzeme satırlarına ait malzeme fişlerinin otomatik oluşturulmasını sağlıyor. Ayrıca demontaj işlemleri için de özel fişler oluşturmayı mümkün kılıyor.

Sabit kıymetlerin verimli yönetimi

ERP servisi şirket operasyonlarındaki gelir-gider dengesini takip etmenin yanı sıra sabit kıymetlerin verimli yönetimini de sağlıyor. Taşınır/taşınmaz malları özelliklerine göre ayrı kategorilerde tanımlayan ve gruplayan bu özellik, sabit kıymetlerin işletmeye girişinden çıkışına kadar tüm hareketlerini takip ediyor ve amortisman değerleme işlemlerini yapabiliyor.

Bütçelerde etkin yönetim ve analiz yeteneği

ERP servisi ile her yeni bütçe dönemi için sınırsız sayıda bütçe oluşturulabiliyor. Belirlenen bütçe, yıl içinde yaşanan değişikliklere göre kolayca ve hızla revize edilebiliyor. Bütçe dönemi sonunda planlanan bütçe ile gerçekleşen bütçenin karşılaştırması kolayca sağlanabiliyor.

İleri seviyede finans işlemleri

ERP servisi, işletmelerin operasyonel muhasebe işlemlerinin yanı sıra fon, hisse senedi, vadeli gelir gibi yatırım araçlarının ve faktoring, leasing ve tahvil işlemlerinin yönetimini de sağlayarak ileri seviyede finansal hizmet sunuyor.

Dış ticaret işlemlerinin takibi

İthalat ve ihracat yapan işletmeler, bu kapsamdaki kredilerin, sevk ve masraf işlemlerinin, malzeme hareketlerinin ve alış-satış işlemlerinin takibini bulut ERP üzerinden yapabiliyor.

e-Dönüşüm süreçlerine tam uyum

e-Dönüşüm kapsamındaki tüm uygulamalar ERP servisi ile entegre şekilde çalışabiliyor. e-Fatura'dan e-Defter'e kadar bütün elektronik uygulamalar bulut ERP'ye isteğe bağlı olarak eklenebiliyor.
1/11

Etkili stok ve maliyet takibi

İşletmedeki ürün ve malzemeleri sınıflandıran, stok durumunun takibini sağlayan bulut ERP servisi ile stok kontrolü kolaylaşıyor. Ürünlerin güncel maliyet takibi de yine ERP servisi üzerinden yapılarak kârlılık daima kontrol altında tutuluyor.

2/11

Satın alma ve satış sipariş süreçlerinde kolaylık

Bir işletmenin operasyonlarındaki en kritik kalemler arasında bulunan satın alma ve satış teklifleri ile sipariş süreçleri, ERP servisi ile baştan sonra rahatlıkla yönetilip takip edilebiliyor. Satın alma ve satışa yönelik teklifler ve siparişler zahmetsizce oluşturularak iş yükü ve insan kaynaklı hataların önüne geçiliyor.

3/11

Anlık muhasebeleştirme

Bulut ERP servisindeki tüm işlemler anlık olarak muhasebeleşiyor. Böylece muhasebe çalışanlarının manuel takibine gerek kalmadan bütün işlemler muhasebenin ilgili hesaplarında işlem görüyor.

4/11

Kapsamlı ödeme ve tahsilat yönetimi

ERP servisi ile cari hesap, banka, kasa, çek/senet, kredi gibi işlemler sonucunda oluşan ödeme ve tahsilatların takibi ve yönetimi sağlanıyor. Böylece işletmenin finansal durumunda ve nakit akışında anlık takip ve analiz yapılabiliyor. Aynı zamanda döviz cinsinden işlemler de ERP servisi ile hızla ve kolayca takip edilebiliyor.

5/11

İleri malzeme yönetimi ile ürün çeşitliliği yönetimi

Tüm işletmelere özel avantajlar sunan ERP servisinin İleri Malzeme Yönetimi sayesinde, ürünler için çeşitli varyant kırılımları oluşturabiliyor ve farklı özellikler veya özellik grupları tanımlanabiliyor. Böylece ürün çeşitliliği kolayca yönetilebiliyor. İleri Malzeme Yönetimi ile ürün çeşitliliği yönetiminin yanı sıra sayım işlemleri sonucu fiili ve gerçek stokların karşılaştırılması ve maliyet dağıtımının da zahmetsizce yapılması mümkün oluyor.

6/11

Hızlı üretim fonksiyonu

İşletmelerde yapılan hızlı üretim sayesinde üretim süreçlerinin takibi kolaylaşıyor. Bulut ERP servisi, mamul ve malzeme satırlarına ait malzeme fişlerinin otomatik oluşturulmasını sağlıyor. Ayrıca demontaj işlemleri için de özel fişler oluşturmayı mümkün kılıyor.

7/11

Sabit kıymetlerin verimli yönetimi

ERP servisi şirket operasyonlarındaki gelir-gider dengesini takip etmenin yanı sıra sabit kıymetlerin verimli yönetimini de sağlıyor. Taşınır/taşınmaz malları özelliklerine göre ayrı kategorilerde tanımlayan ve gruplayan bu özellik, sabit kıymetlerin işletmeye girişinden çıkışına kadar tüm hareketlerini takip ediyor ve amortisman değerleme işlemlerini yapabiliyor.

8/11

Bütçelerde etkin yönetim ve analiz yeteneği

ERP servisi ile her yeni bütçe dönemi için sınırsız sayıda bütçe oluşturulabiliyor. Belirlenen bütçe, yıl içinde yaşanan değişikliklere göre kolayca ve hızla revize edilebiliyor. Bütçe dönemi sonunda planlanan bütçe ile gerçekleşen bütçenin karşılaştırması kolayca sağlanabiliyor.

9/11

İleri seviyede finans işlemleri

ERP servisi, işletmelerin operasyonel muhasebe işlemlerinin yanı sıra fon, hisse senedi, vadeli gelir gibi yatırım araçlarının ve faktoring, leasing ve tahvil işlemlerinin yönetimini de sağlayarak ileri seviyede finansal hizmet sunuyor.

10/11

Dış ticaret işlemlerinin takibi

İthalat ve ihracat yapan işletmeler, bu kapsamdaki kredilerin, sevk ve masraf işlemlerinin, malzeme hareketlerinin ve alış-satış işlemlerinin takibini bulut ERP üzerinden yapabiliyor.

11/11

e-Dönüşüm süreçlerine tam uyum

e-Dönüşüm kapsamındaki tüm uygulamalar ERP servisi ile entegre şekilde çalışabiliyor. e-Fatura'dan e-Defter'e kadar bütün elektronik uygulamalar bulut ERP'ye isteğe bağlı olarak eklenebiliyor.

Paketler

Logo Bulut ERP
Şimdi Kayıt Ol
14 Gün Ücretsiz Dene!
AylıkYıllık
%17 avantajlı
Aynı olan özellikleri gizle
ERP Basic /Aylık
ERP Standard /Aylık
Seri ve lotlu malzemelerin takibi ve raporlanması
Stok envanterinin takibi
Güncel ürün maliyetlerinin takibi
Ürün sınıflandırma ve raporlamada kolaylık
Manuel ya da otomatik satınalma/satış siparişi oluşturma
Satın alma/satış irsaliye ve faturalarının takibi
Yansıtma şablonlarıyla yansıtma işlemleri
Dövizle yapılan muhasebe işlemleri için kur farkı hesaplama
Hesap Planlarının tanımlanması ve takibi
Diğer modüllerdeki işlemlerin anlık muhasebeleşmesi
Cari hesap, banka, kasa, çek/senetler, teminat araçlarını tanımlanması
Çek/senet ödeme ve tahsilat planları oluşturma
Çoklu Döviz Sistemi ile cari hesaplara ait işlemlerin takibi
Borç/alacak takip işlemleri
Ödeme emri fişleriyle ödeme planları oluşturma
Sabit Kıymet Yönetimi
Talep Yönetimi
Teklif/Sözleşme Yönetimi
Bildirim ve Onay Yönetimi
Hızlı Üretim
Satış Konsolu
İlk abonelik başlatıldığında 3 ay ücretsiz destek hattı
Abonelik süresi boyunca Logo Portal'dan iletebileceğiniz ücretsiz destek talebi bildirimi

Eklentiler

Destek Hattı Hizmeti
3340 TL + Kdv
/Aylık
8100 TL + Kdv
/Aylık

Logo destek hattı hizmeti ile “mail adresi ve Logo Portal” üzerinden talepler iletilebiliyor. Logo Portal üzerinden destek talebi oluşturabilir ve mevcut taleplerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

İleri Malzeme Yönetimi
125 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Ürünlerin varyant kırılımlarını oluşturma
Ürüne farklı özellikler veya özellik grupları tanımlama
Ambar Sayımı işlemiyle sayım sonuçlarını karşılaştırma ve stok denkliği sağlama
Maliyet dağıtım fişleriyle hizmetlerin malzeme maliyetlerine dağıtımı
Malzeme Virman işlemiyle malzemeler arası stok aktarımı

Sabit Kıymet Yönetimi
223 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Ürünlerin varyant kırılımlarını oluşturma
Ürüne farklı özellikler veya özellik grupları tanımlama
Ambar Sayımı işlemiyle sayım sonuçlarını karşılaştırma ve stok denkliği sağlama
Maliyet dağıtım fişleriyle hizmetlerin malzeme maliyetlerine dağıtımı
Malzeme Virman işlemiyle malzemeler arası stok aktarımı

Talep Yönetimi
285 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Talepler için tek tek veya toplu satınalma siparişi oluşturma
Talep miktarlarının karşılama türlerine göre yönetimi

Satınalma dosyaları ve satınalma taleplerinin takibi

Hızlı Üretim
570 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Hızlı üretim fişleriyle karma koli, mamul ve malzeme satırları için otomatik malzeme fişleri

Demonte fişleri oluşturma

Teklif/Sözleşme Yönetimi
223 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Satınalma ve satış teklifleri oluşturma

Satınalma ve satış sözleşmeleri oluşturma

Bildirim ve Onay Yönetimi
223 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Kullanıcı bildirimleri tanımlama

Tanımlanan bildirimleri kullanıcılara atama

Satış Konsolu
175 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil

Satış işlemlerinin hızlı ve kolay yapılabileceği kullanıcı dostu arayüz
Kolay yeni müşteri ekleme, mevcut müşteriler arasından arama yapabilme
Kısayol butonları ekleyerek arayüzden ürün ve hizmetlere kolay ulaşabilme

Nakit , kredi kartı, çekle ödeme, senetle ödeme, mağaza kartı ile çoklu ödeme

Dış Ticaret
850 TL + Kdv
/Aylık
850 TL + Kdv
/Aylık

Akreditif tanımlarla ithalat ve ihracat kredilerinin takibi
İthalat ve ihracat sevk ve masraf işlemlerinin takibi
İthalat dosyasında tanımlanan malzemelerin hareketlerinin takibi
Dağıtım fişleriyle ithal malzeme masraflarının takibi
Millileştirme fişleriyle ithal malzemenin ülkeye girişinden sonra merkez ambara aktarımı
Dahilde işleme izin belgelerinin takibi

İhraç kayıtlı alışların ve ihraç kayıtlı satışların takibi

İleri Finans
750 TL + Kdv
/Aylık
750 TL + Kdv
/Aylık

Fon, hisse senedi, vadeli gelir gibi yatırım araçlarının takibi
Faktoring sözleşmelerinin yönetimi
Cari hesaplarda ihtar takibi
Vadeli gelirlere ait reeskont kayıtları için otomatik muhasebe fişleri
Vadeli gelire ait faiz tahakkuk kayıtları için otomatik muhasebe fişleri

Adat faiz oranı tanımlama ve hesaplama

Bütçe Kontrol
960 TL + Kdv
/Aylık
960 TL + Kdv
/Aylık

Sınırsız sayıda bütçe senaryosu oluşturma
Bütçe revizyonları
Fişler ve faturalar üzerinden gerçekleşen bütçe takibi
Planlanan tutarlar ile gerçekleşen tutarların karşılaştırılması
Masrafların birim ve projelere dağıtılabilmesi için analiz boyutlarının tanımlanması

Bütçelerin analiz boyutları detayında takibi

Logo Bulut ERP API
705 TL + Kdv
/Aylık
705 TL + Kdv
/Aylık
  • 3. parti uygulamalardaki verilerin Logo Bulut ERP'ye aktarılabilmesi
  • Logo Bulut ERP'deki verilerin 3. parti uygulamalarla yönetilebilmesi
Kurum Artırımı
462 TL + Kdv
/Aylık
462 TL + Kdv
/Aylık

Mevcut abonelik hesabına bağlı birden fazla kurum tanımlanabilmesi ve takibinin yapılması

*e-Bankacılık
375 TL + Kdv
/Aylık
375 TL + Kdv
/Aylık

Cari hesap hareketlerini ve hesap açılış/kapanış hareketlerinin görüntülenmesi
Banka hesap hareketlerinin ERP sisteminde otomatik muhasebeleştirilmesi

*e-Fatura
Ücretsiz
Ücretsiz

e-Fatura'ların elektronik ortamda oluşturması ve anlık gönderimi
Gelen e-Fatura ve uygulama yanıtlarının otomatik kaydedilmesi
Fatura iade ve iptal işlemlerinin hızla yapılabilmesi

e-Faturaların elektronik ortamda muhafaza edilerek geçmiş faturalara kolayca ulaşılabilmesi

*e-Arşiv Fatura
Ücretsiz
Ücretsiz

e-Arşiv Fatura'ların elektronik ortamda oluşturulması, gönderimi ve takibi

*e-İrsaliye
Ücretsiz
Ücretsiz

e-İrsaliyelerin anlık gönderimi
Gelen e-irsaliye ve uygulama yanıtlarının otomatik kaydı

Sevkiyat süreçlerinin elektronik ortamda kolay yönetimi

e-Defter
Ücretsiz
Ücretsiz

Yevmiye defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin elektronik ortamda oluşturulması ve GİB'e gönderimi

*e-Serbest Meslek Makbuzu
97 TL + Kdv
/Aylık
97 TL + Kdv
/Aylık

e-Serbest Meslek Makbuzlarının elektronik ortamda oluşturulması, muhafaza edilmesi, gönderimi

*e-Müstahsil
144 TL + Kdv
/Aylık
144 TL + Kdv
/Aylık

e-Müstahsil makbuzlarının elektronik ortamda oluşturulması, muhafaza edilmesi, gönderimi

*e-Mutabakat
50 TL + Kdv
/Aylık
50 TL + Kdv
/Aylık

BA-BS, cari ekstre, bakiye mutabakatlarının tek sistem üzerinden yönetimi
Gelen mutabakat cevaplarının otomatik posta kutusundan takibi

Fırsat Takip Yönetimi
300 TL + Kdv
/Aylık
300 TL + Kdv
/Aylık
  • Müşteri bilgilerinin, aktivitelerin ve fırsatların tek bir ekran üzerinden takip edilebilmesi.
  • Satış fırsatlarının kazanılma veya kaybedilme durumlarının detaylı izlenebilmesi.
  • Fırsatlar satış teklifine, sözleşmeye veya siparişe dönüştüğünde tüm sürecin ilişkilendirilip takip edilebilmesi.
Sunulan fiyatlar Kullanıcı/Firma başına fiyatlardır
*e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-Serbest Meslek Makbuzu, e-Mutabakat, e-Müstahsil, e-Bankacılık hizmetleri için eLogo özel entegratörlük hesabı gerekmektedir ve kontör alımı ayrıca yapılmalıdır.
Destek hattı hizmeti: Bu hizmet kapsamında “telefon ve Logo Portal” üzerinden talepler iletilebilecektir. Hafta içi her gün 08:00 – 17:00 saatleri arasında telefonla destek alınabilmektedir.
**e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter ve e-İrsaliye ek özellikleri 29 Mart 2024’e kadar ücretsizdir.

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Bulut ERP'yi kullanmaya nasıl başlayabilirim?

Bulut ERP için logo.cloud üzerinden kaydınızı oluşturduktan sonra tercihinize göre önce deneme sürümünü kullanabilir ve deneyiminizden memnun kalırsanız ürünü satın alabilir; dilerseniz de deneme sürümünü kullanmadan servisi doğrudan satın alarak aboneliğinizi başlatabilirsiniz.

Daha fazla bilgi logo.cloud/servisler/erp-yonetimi

02

Seçilen bulut ERP paketi ek özelliklerle zenginleştirilebilir mi?

Evet, seçtiğiniz paketi ihtiyaçlarınıza uygun ek fonksiyonlar ile zenginleştirebilirsiniz. Bulut ERP maksimum kaç kullanıcıya kadar kullanılabilir? Kullanıcı sayısını ihtiyaçlarınız doğrultusunda belirleyerek istediğiniz paketi istediğiniz kullanıcı sayısına göre satın alabilirsiniz.

03

Bulut ERP'de verilerimi nasıl yedeklerim?

Bulut ERP'de verileriniz Logo tarafından otomatik olarak yedekleniyor ve Logo güvencesiyle saklanıyor. İhtiyaç duyduğunuz verilerinizi ayrıca Excel ortamına da aktarabilirsiniz.

04

Bulut ERP'nin bulutta olmasının avantajları nelerdir?

Bulut ERP oldukça kolay ve hızlı bir şekilde, herhangi bir kurulum ve yatırım masrafı olmadan kullanıma alınabiliyor. Servis, ihtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebiliyor. Kullanıcılar, istedikleri yerden ve istedikleri zamanda sisteme erişebiliyor. Sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri Logo tarafından karşılanıyor ve veriler her zaman güvenle korunuyor. Bulut teknolojisi sayesinde ERP servisi her zaman güncel olarak kullanılabiliyor, böylece işletmeler gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor.

Daha fazla bilgi logo.cloud/servisler/erp-yonetimi

05

Bulut ERP'yi kimler kullanabilir?

Bulut ERP'den, operasyon süreçlerini daha etkin ve verimli şekilde yönetmek isteyen tüm işletmeler faydalanabilir. ERP'yi bulutta kullanmanın avantajlarıyla rekabette öne geçmeyi hedefleyen her ölçekten işletme, bulut ERP servisini güvenle kullanabilir.

Daha fazla bilgi logo.cloud/servisler/erp-yonetimi

06

Bulut ERP ile verilerim ne kadar güvende?

Logo, size sunduğu bulut hizmeti kapsamında verilerinizi koruyor ve kötü niyetli girişimlere karşı veri güvenliği sağlıyor. Beklenmedik durumlara karşı önlem olarak hazırlanan felaket kurtarma senaryoları ile veri kaybı engelleniyor ve uygulamalar kesintisiz şekilde çalışmaya devam ediyor.

07

Bulut ERP'nin ücretsiz deneme süresi var mıdır?

Logo bulut servisleri kapsamında sunulan tüm ürünler için kullanıcılara satın almadan önce 14 gün süreyle ücretsiz deneme imkânı sağlanıyor. Kredi kartı bilgilerinizi girmeden ilgili servisin sayfasındaki “14 gün ücretsiz deneyin” link’ine tıklayarak deneme sürümünüzü başlatabilirsiniz. Bulut ERP paketlerinden tercih ettiğiniz seçeneği 14 gün boyunca ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

08

Bulut ERP'yi satın alırken işletmem için en uygun abonelik seçeneğini nasıl bulabilirim?

Bulut ERP'nin aylık ve yıllık ödeme seçeneklerine göre içerik bazında farklılaşan paketleri bulunuyor. https://logo.cloud/ üzerinden paket fiyatlarına erişerek ihtiyacınıza en uygun paketi hemen satın alıp kullanmaya başlayabilirsiniz.