Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya sorun

Genel bakış

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Her ölçekten şirketin ihtiyacı 

Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.    

Entegre yapı, güçlü kurumsal hafıza 

Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Böylece işletmedeki tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.

 

Özellikler

  • Satış ve pazarlama süreçlerinin etkin yönetimi

    Mevcut ve potansiyel müşterilere yönelik tüm verileri ve aksiyonları aynı çatı altında toplayarak bütüncül bir bakış açısı sunan Logo CRM, satış ve pazarlama süreçlerinin daha iyi planlanmasını sağlıyor. Böylece daha fazla müşteri memnuniyeti, daha çok sayıda yeni müşteri ve daha fazla kârlılık için gerekli zemin oluşturuluyor. Diğer bir deyişle siparişler hızla satışa dönebiliyor.

  • Kurumsal hafıza

    Müşteri, bayi, tedarikçi gibi tüm paydaşların bilgileri Logo CRM üzerinde kolayca tanımlanıp gruplanabiliyor. Böylece oluşturulan kurumsal hafıza, sonraki süreçlerde sunulacak tekliflerin ya da hazırlanacak kampanyaların da daha verimli şekilde tasarlanmasını sağlıyor. Ayrıca Logo CRM'de potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler de yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor. 

  • Müşteri segmentasyonuyla zaman tasarrufu

    Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM üzerinde toplanarak etkin bir müşteri yönetimi elde ediliyor. Tüm bilgiler müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırıldığından, özellikle satış ve pazarlama personeli önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor. 

  • Doküman yönetimi

    Logo CRM'de oluşturulan her müşteri klasörü altında istendiği kadar belge toplanıp alt klasörlerde gruplandırılabiliyor. Bu klasörlerin daha sonra oluşabilecek sıcak satış fırsatları ile otomatik eşleştirilmesiyle satış performansı yükseliyor. 

  • Outlook eklentisiyle zaman tasarrufu

    Logo CRM yazılımı ile e-posta uygulamasının entegre çalışması sayesinde, mail gönderen müşterinin, tedarikçinin ya da bayinin kayıtlarına da hızlıca erişmek mümkün oluyor. Outlook Add-in ile farklı uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilere hızla ulaşılabiliyor.

  • Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol

    Logo CRM, web tabanlı yapısı sayesinde her an her yerden erişilebilen bir çözüm sunuyor. Logo CRM'in mobil uygulaması da ürünün web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonlarını kapsıyor. Ayrıca mobil uygulamadaki Yakınımdakiler özelliği, bulunulan bölgedeki müşterileri ve açık fırsatları harita üzerinde gösteriyor. Check-in/Check-out özelliği de saha çalışanlarının sistem üzerinden takibini ve rota optimizasyonu sağlıyor. 

  • Tüm ihale ve fırsatlar tek ekranda

    Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Bu sayede; fırsatlarla ilgili hangi tarihte, kim tarafından ne işlemler yapıldığı, neler görüşüldüğü, hangi tekliflerin verildiği gibi konular, ilişkili belgeler ve e-postalarla birlikte görülerek daha güvenli adımlar atılabiliyor.

  • Teklif yönetimi

    Logo CRM Teklif Yönetimi modülü, teklif süreçlerine özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlarla daha hızlı teklif hazırlamaya yardımcı oluyor. Geçmiş fiyat kontrolü, Opsiyonel Teklif, Alternatif Teklif ve Ürün İlişkilendirme özellikleri de daha esnek bir teklif süreci sağlıyor. İhtiyaç doğrultusunda birkaç farklı şekilde kurgulanabilen teklif onay süreçleri ve Logo CRM veritabanından otomatik yapılan anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleriyle, teklif süreçlerinde insan kaynaklı hatalar en aza indiriliyor.

  • Saha satış süreçlerinin takibi ve yönetimi

    Satış ve satış sonrası hizmet ekiplerinin müşteri faaliyetleri, rotaları, görüşme ve ziyaret planları Logo CRM üzerinden merkezi şekilde takip edilebiliyor. Böylece ekiplerin faaliyetleri zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak şekilde düzenlenebilirken, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizması da oluşturulabiliyor. Bu çerçevede sunulan Logo CRM Aktivite Yönetimi modülü, satış veya satış sonrası ekiplerin tüm potansiyel veya mevcut müşteri ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altında tutarak pivot tablo özelliğiyle raporlamayı sağlıyor. 

  • Detaylı rapor ve dashboard tasarlama

    Logo CRM'in farklı modüllerindeki Satış, Fırsat ve Aktivite gibi raporların yanı sıra, ihtiyaca göre özelleştirilebilen raporlar ve dashboard'lar da hazırlanabiliyor.

  • Satış sonrası süreç yönetimi

    Satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirebilen Destek Logo CRM Merkezi sayesinde müşteri memnuniyet/şikayet süreçleri, teknik destek süreçleri veya işletmenin IP santrali ile entegre çalışan çağrı merkezi süreçleri tek noktadan yönetilebiliyor.

  • Logo ERP ürünleriyle entegrasyon

    Logo CRM'in Logo ERP ürünleriyle anlık entegrasyonu; müşterilerin cari hesap ekstrelerini, sipariş ekstrelerini ve risk limitlerini takip etmeye olanak veriyor. Ürünlerin anlık stok miktarlarının kontrolü ve satışa dönüşen tekliflerin ERP çözümlerine sipariş veya irsaliye olarak otomatik aktarılması da bu entegrasyon sayesinde gerçekleşiyor.

  • Logo Notifier Service

    Logo CRM kapsamında ücretsiz olarak sunulan Logo Notifier Service gönderim yönetim sistemi, kurumsal süreçlerle ilgili işlemlerin anlık olarak bildirimini sağlıyor. Böylece süreçler üzerinde tam kontrol sağlanıyor, anlık raporlar alınabiliyor. Logo Notifier Service; müşterilerin özel gün kutlamalarından e-posta mesajlarına, verilen tekliflerin son durumlarından gerçekleşen satışlara, sözleşme bitiş tarihlerinden satış sonrası hizmet detaylarına kadar her türlü bilgiyi e-posta, SMS veya Push Notification şeklinde paylaşıyor.

    Müşterilerin cari hesap durumları, risk kriterleri, girilen siparişler, yapılan tahsilatlar, malzeme ve stok durumları ve kesilen faturaların belgeleri gibi tüm işlem içerikleri ve detayları da Logo Notifier Service ile anında iletiliyor.

  • Kullanımı kolay arayüzler

    Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM; göz yormayan, estetik tasarımı ile modern ve kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.

Uyumlu Logo Çözümleri

Logo CRM Tercih Ettiler

Sıkça sorulan sorular

Sorularınız
ve talepleriniz için

Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

Muhasebe
süreçlerinizi
kolayca takip edin

Düzenli, sağlıklı ve hızlı bir şekilde muhasebe kayıtlarınızı tutun, vergi denetimleri sırasında doğabilecek olası problemlerin önüne geçin!

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat