Logo Hazine Sihirbazı

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.
Bilgi Talebi Formu Aydınlatma Metni’ni okudum.

Reklam, kampanya ve firsatlarmıza ilişkin ticari elektronik ileti gonderimleri kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine dair bilgiye Ticari Elektronik İleti Aydınlatma Metni’nden ulaşabilirsiniz.

Pazarlama faaliyetlerimiz kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine dair bilgiye Kişiye Özel Pazarlama Aydınlatma Metni’nden ulaşabilirsiniz.

Kişisel verilerimin bana ozel pazarlama faaliyetleri kapsamında Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş.tarafindan Açık Rıza Metni’nde belirtildiği şekilde işlenmesini onaylıyorum.
Hazine Yönetimi

Logo Hazine Sihirbazı

Logo ERP ürünleri ile bankalar arasındaki süreçleri yöneten Logo Hazine Sihirbazı, bankalarda oluşan verilerin ERP'ye hızlı bir şekilde girilmesini sağlıyor.

İşletmenizin çalıştığı bankalar ile ERP sisteminiz arasındaki bağlantı noktası olarak tanımlayabileceğimiz Hazine Sihirbazı ile veri güvenliğini artırın, ödemeleri takip ve kontrol edin, zaman kazanın.
ON-PREMISE

Aynı zamanda ödemelerin zamanında ve doğru bir şekilde yapılmasını da mümkün kılan bu çözüm, bir yandan veri güvenliğini artırırken, diğer yandan da operasyonel avantajlarıyla zaman tasarrufu kazandırıyor. 

Banka ile ERP arasında güçlü aktarım 

Logo Hazine Sihirbazı, ödeme ve tahsilat da dahil olmak üzere tüm banka işlemlerinin kullanıcı kontrolünden geçirilmesini ve oluşturulan kurallar doğrultusunda ERP sistemine entegre edilmesini sağlıyor. Bu uygulama özellikle banka ödeme ve tahsilat süreçlerinde kullanıcılara zaman tasarruf sağlıyor ve kullanıcı kaynaklı veri girişi hatalarını minimum düzeye indiriyor.

Uçtan uca DBS takibi 

Logo Hazine Sihirbazı, yönetimi en zorlu süreçlerden biri olan Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS) için tüm sürecin baştan sona takip edilmesini sağlıyor. Böylece müşteri limitleri kontrol edilebiliyor, çalışılan tüm bankalara gönderim tek bir platform üzerinden yapılabiliyor, tahsil edilen faturalara ait ödeme kaydı ve borç kapama işlemleri otomatik olarak gerçekleştirilebiliyor.

0/9

ERP çözümleriyle entegrasyon

Logo Hazine Sihirbazı, merkezde kullanılan ERP çözümleri ile entegre çalışarak hazine yönetimi süreçlerinde sistemler arası veri tutarlılığını sağlıyor. Ayrıca gerekli belgelerin kolay bir şekilde hazırlanıp sistemler arasında zahmetsizce transfer edilebilmesi sayesinde operasyon hızı artıyor.

Banka hesap ekstreleri yönetimi

Logo Hazine Sihirbazı sayesinde tüm banka hesap hareketleri ERP'ye otomatik aktarılıyor ve tek noktada listelenebiliyor. Böylece hem kullanıcılar zaman tasarrufu elde ediyor hem de hatalı kayıt girişleri yaşanmıyor. Logo-banka bakiye raporu gün sonunda sistem üzerinde kolayca alınıyor.

Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS)

Garanti Bankası, İş Bankası, Yapı Kredi Bankası ve Akbank gibi önde gelen 20'den fazla banka ile hazır entegrasyon imkanı bulunuyor. Bu uygulama ile müşteri limitleri kontrol edilebiliyor, tahsilat faturaları sistemden alınarak bankaya aktarılabiliyor. Tahsilat akıbetlerinin takibi de sistem üzerinden yapılırken, banka fişleri doğrudan sisteme atılabiliyor ve fatura bazlı borç kapama işlemleri otomatik olarak gerçekleştirilebiliyor. Bütün bu işlemler otomatik şekilde sistem üzerinden gerçekleştirildiği için insan kaynaklı hatalar azalıyor ve yüzde 90'a varan oranda iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Müşteri fatura (kurum) ödemeleri

Logo Hazine Sihirbazı sayesinde müşteri ya da kurum faturaları için otomatik ödeme tanımlanabiliyor, ayrıca faturalar internet bankacılığı ile sistem üzerinden de ödenebiliyor. Aynı şekilde, kredi kartı ödeme seçeneği de bulunuyor. Fişler sisteme otomatik olarak aktarılırken, müşteri borçları da fatura bazlı takip edilebiliyor.

Ödeme yönetimi

Müşteri ve tedarikçi ödemeleri tek platform üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Böylece ödemeler üzerinde tam kontrol sağlanıyor ve iş gücünden tasarruf ediliyor. Ayrıca manuel işlemler azaldığı için hata riski de düşüyor. Tedarikçiye ödemesi yapılacak faturalar sistemden alınarak bankaya yönlendiriliyor ve daha sonra bankada takibi yapılabiliyor. Ödeme sonrasında dekontlar sistem üzerinden tedarikçilere gönderilebiliyor, fişler sisteme aktarılıyor ve böylece borç kapama işlemi tamamlanabiliyor. Ödemeler, virman işlemleri, personel ödemeleri de sisteme manuel olarak girilebilirlen, banka işlem fişi aktarımı da yapılabiliyor.

Talimat yönetimi

Logo Hazine Sihirbazı'nın standart şablonları kullanılarak farklı talimat tipleri için (EFT, havale, virman, döviz alış-satış, fatura ödeme, çek tahsilatı, teminat mektubu, teminat vade uzatma, vergi-SGK, fon dönüşü, kasa mevduatı, 3. şahıs ödemeleri, kredi kullanımı ve kredi kapama, plakadan rehin kaldırma, kredi erken kapama, O/N mevduat, vadeli mevduat, MTV, sözleşme ödeme, kredi geri ödeme, çek iade) otomatik talimatlar oluşturulabiliyor ve bu talimatlar arşivlenebiliyor.

Kredi yönetimi

ERP üzerinden kredi açılabiliyor ve kredi ödeme fişleri kolayca hazırlanabiliyor. Bu işlemler için otomatik talimatlar da oluşturulabiliyor. Yine Logo Hazine Sihirbazı çözümleriyle kredi raporları, risk takibi ve analizi de tek platformdan yapılabiliyor.

Kredi kartı tahsilat yönetimi

Kredi kartı ile tahsil edilecek faturalar Logo ERP'den alınarak PayU ve Mobilexpress ile entegre şekilde otomatik tahsilat yapılabiliyor. Ayrıca sistem üzerinden otomatik kredi kartı cari hesap fişleri atılıp borç kapama işlemi gerçekleştirilebiliyor. Tahsil edilemeyen faturalar için belirli aralıklarla otomatik tekrar deneme yapılabiliyor. Kredi kartı iade işlemleri ve iade cari hesap fişlerinin atılması işlemi de Logo Hazine Sihirbazı ile kolayca yapılabiliyor.

Fiziki POS yönetimi

İşletmeler POS makinesi ile tahsilat yaparken, POS makinesine müşteri numarası Logo Hazine Sihirbazı üzerinden Logo ERP'ye girilebiliyor. Gün sonunda bankadan alınan Z raporu ile işletmenin cari bazlı eşleştirmesi otomatik olarak yapılırken POS ödemeleri de sistem üzerinden takip edilebiliyor.
1/9

ERP çözümleriyle entegrasyon

Logo Hazine Sihirbazı, merkezde kullanılan ERP çözümleri ile entegre çalışarak hazine yönetimi süreçlerinde sistemler arası veri tutarlılığını sağlıyor. Ayrıca gerekli belgelerin kolay bir şekilde hazırlanıp sistemler arasında zahmetsizce transfer edilebilmesi sayesinde operasyon hızı artıyor.

2/9

Banka hesap ekstreleri yönetimi

Logo Hazine Sihirbazı sayesinde tüm banka hesap hareketleri ERP'ye otomatik aktarılıyor ve tek noktada listelenebiliyor. Böylece hem kullanıcılar zaman tasarrufu elde ediyor hem de hatalı kayıt girişleri yaşanmıyor. Logo-banka bakiye raporu gün sonunda sistem üzerinde kolayca alınıyor.

3/9

Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS)

Garanti Bankası, İş Bankası, Yapı Kredi Bankası ve Akbank gibi önde gelen 20'den fazla banka ile hazır entegrasyon imkanı bulunuyor. Bu uygulama ile müşteri limitleri kontrol edilebiliyor, tahsilat faturaları sistemden alınarak bankaya aktarılabiliyor. Tahsilat akıbetlerinin takibi de sistem üzerinden yapılırken, banka fişleri doğrudan sisteme atılabiliyor ve fatura bazlı borç kapama işlemleri otomatik olarak gerçekleştirilebiliyor. Bütün bu işlemler otomatik şekilde sistem üzerinden gerçekleştirildiği için insan kaynaklı hatalar azalıyor ve yüzde 90'a varan oranda iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

4/9

Müşteri fatura (kurum) ödemeleri

Logo Hazine Sihirbazı sayesinde müşteri ya da kurum faturaları için otomatik ödeme tanımlanabiliyor, ayrıca faturalar internet bankacılığı ile sistem üzerinden de ödenebiliyor. Aynı şekilde, kredi kartı ödeme seçeneği de bulunuyor. Fişler sisteme otomatik olarak aktarılırken, müşteri borçları da fatura bazlı takip edilebiliyor.

5/9

Ödeme yönetimi

Müşteri ve tedarikçi ödemeleri tek platform üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Böylece ödemeler üzerinde tam kontrol sağlanıyor ve iş gücünden tasarruf ediliyor. Ayrıca manuel işlemler azaldığı için hata riski de düşüyor. Tedarikçiye ödemesi yapılacak faturalar sistemden alınarak bankaya yönlendiriliyor ve daha sonra bankada takibi yapılabiliyor. Ödeme sonrasında dekontlar sistem üzerinden tedarikçilere gönderilebiliyor, fişler sisteme aktarılıyor ve böylece borç kapama işlemi tamamlanabiliyor. Ödemeler, virman işlemleri, personel ödemeleri de sisteme manuel olarak girilebilirlen, banka işlem fişi aktarımı da yapılabiliyor.

6/9

Talimat yönetimi

Logo Hazine Sihirbazı'nın standart şablonları kullanılarak farklı talimat tipleri için (EFT, havale, virman, döviz alış-satış, fatura ödeme, çek tahsilatı, teminat mektubu, teminat vade uzatma, vergi-SGK, fon dönüşü, kasa mevduatı, 3. şahıs ödemeleri, kredi kullanımı ve kredi kapama, plakadan rehin kaldırma, kredi erken kapama, O/N mevduat, vadeli mevduat, MTV, sözleşme ödeme, kredi geri ödeme, çek iade) otomatik talimatlar oluşturulabiliyor ve bu talimatlar arşivlenebiliyor.

7/9

Kredi yönetimi

ERP üzerinden kredi açılabiliyor ve kredi ödeme fişleri kolayca hazırlanabiliyor. Bu işlemler için otomatik talimatlar da oluşturulabiliyor. Yine Logo Hazine Sihirbazı çözümleriyle kredi raporları, risk takibi ve analizi de tek platformdan yapılabiliyor.

8/9

Kredi kartı tahsilat yönetimi

Kredi kartı ile tahsil edilecek faturalar Logo ERP'den alınarak PayU ve Mobilexpress ile entegre şekilde otomatik tahsilat yapılabiliyor. Ayrıca sistem üzerinden otomatik kredi kartı cari hesap fişleri atılıp borç kapama işlemi gerçekleştirilebiliyor. Tahsil edilemeyen faturalar için belirli aralıklarla otomatik tekrar deneme yapılabiliyor. Kredi kartı iade işlemleri ve iade cari hesap fişlerinin atılması işlemi de Logo Hazine Sihirbazı ile kolayca yapılabiliyor.

9/9

Fiziki POS yönetimi

İşletmeler POS makinesi ile tahsilat yaparken, POS makinesine müşteri numarası Logo Hazine Sihirbazı üzerinden Logo ERP'ye girilebiliyor. Gün sonunda bankadan alınan Z raporu ile işletmenin cari bazlı eşleştirmesi otomatik olarak yapılırken POS ödemeleri de sistem üzerinden takip edilebiliyor.

Logo Hazine Sihirbazı

Logo Hazine Sihirbazı, ödeme ve tahsilat da dahil olmak üzere tüm banka işlemlerinin kullanıcı kontrolünden geçirilmesini ve oluşturulan kurallar doğrultusunda ERP sistemine entegre edilmesini sağlar.

Tercih Edenler Logo Hazine Sihirbazı

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Logo Yazılım'la dijitalleşti

Dijital dönüşüm, günümüz iş dünyasında sadece bir tercih değil, sürdürülebilir büyümenin en kritik şartı haline geldi. Bu dönüşümün Türkiye’deki en dikkat çekici örneklerinden birini de Argo Tractors Türkiye oluşturuyor. Kurulduğu ilk günden itibaren Logo Yazılım ile büyüme yolculuğunu şekillendiren firma, iş akışlarının her aşamasında ihtiyacına uygun çözümleri Logo Yazılım’da buldu.

Bugün, bayi ağı yönetiminden satış sonrası hizmetlere, masraf ve fatura onay adımlarından merkez-bayi koordinasyonuna kadar tüm adımlar Logo j-Platform ERP çatısı altında tekilleştirilmiş durumda. Dijitalleşmenin sağladığı bu bütüncül yapı sayesinde şirket; manuel iş yüklerini ortadan kaldırdı, onay sürelerini birkaç günden yarım güne indirdi ve tüm paydaşlarıyla daha şeffaf, izlenebilir ve sürdürülebilir bir işleyiş kurdu. Böylece Argo Tractors Türkiye yalnızca kendi büyüme yolculuğunu hızlandırmakla kalmadı, aynı zamanda tarım sektöründe dijitalleşmenin gücünü ortaya koyan örnek bir başarı hikâyesine imza attı.

55 Noktada Bayi Ağı, 150’nin Üzerinde Servis

Türkiye traktör sektöründe dünya 4’üncüsü konumda olan Argo Tractors Türkiye, 46 traktör bayisi ve 11 yedek parça noktasıyla toplam 55 noktada faaliyet gösteriyor. 150’nin üzerinde servis ağıyla hizmet sunan şirket, %6–7 pazar payı ile kendi segmentinde güçlü bir oyuncu konumunda.

İhtiyaç Duyulan Çözüm

Distribütör olarak faaliyet gösteren şirketin en kritik ihtiyaçları şunlardı;

  • Yedek parça ve yeni traktör alım taleplerinin dijitalleştirilerek; şeffaf, izlenebilir ve onaylanabilir hale getirilmesi.
  • Muhasebe ile finans süreçlerinin satış, servis ve yedek parça operasyonlarıyla entegre çalışması.
  • Manuel iş yüklerinin azaltılarak operasyonların otomasyona alınması.
  • Güçlü bir kurumsal hafıza oluşturularak kişilere bağımlı olmayan sürdürülebilir bir sistem kurulması.

Logo Yazılım bu çözümü nasıl sağladı?

Logo j-Platform ile;

  • Logo j-Platform çözümüyle tüm verilere tek noktadan erişim sağlanarak araç maliyetleri gibi daha önce birden fazla raporla elde edilen bilgiler artık tek bir ekrandan hızlı ve doğrudan görüntülenebilir oldu.
  • Argo Tractors Türkiye ve bayi ağı arasındaki işleyiş dijitalleşerek gerçek zamanlı stok yönetimi ve finansal görünürlük sağlanabildi; daha önce manuel yürütülen satış operasyonları anlık takip edilebilir hale geldi ve zaman kayıpları ortadan kalktı.
  • Tekrarlayan manuel işlemler tek bir platform üzerinden otomatikleştirilerek veri tekrarı ve veri kaybı gibi riskler ortadan kaldırılarak hem zaman hem de iş gücü açısından verimlilik sağlandı.
  • Doğru raporlama ve analiz imkânıyla merkez–bayi arasındaki işleyiş daha şeffaf ve izlenebilir oldu; bayiler daha yakından tanınabilirken risk yönetimi daha etkin hale geldi.
  • ERP çözümünün etkin kullanımıyla çalışan motivasyonu artırıldı; çalışanlar sistemden en yüksek verimi alacak bilgi ve alışkanlıklara sahip oldu.

Logo Flow ile;

  • Daha önce birkaç gün süren masraf ve fatura onay adımları Logo Flow entegrasyonuyla dijitalleşerek yarım güne kadar kısaltıldı.
  • İş gücü verimliliği ve karar alma hızı artarken iş akışları daha şeffaf, izlenebilir ve güvenilir hale geldi.

Logo Hazine Sihirbazı

Tüm banka işlemleri işlenebilir ve doğrudan Logo j-Platform’a aktarılabilir hale geldi.

Traktör Satışından Aylar Sonra Haberimiz Oluyordu

Argo Tractors Türkiye Genel Müdürü Recep Taşçı, “Argo Tractors Türkiye’nin büyüme yolculuğu Logo Yazılım ile birlikte gerçekleşiyor. Logo Yazılım, şirketlerin 1. basamaktan 10. basamağına kadar her adımında çözüm sunabilecek bir firma. Bizim için en kritik değer, tekrarlayan manuel işlemlerin tek bir platform üzerinde otomatik hale gelmesiydi. Bayilerin satışlarından bazen aylar sonra haberimiz oluyordu. Artık tüm işleyişi canlı olarak görüyoruz. Bugün gerek finans gerek satış gerekse yedek parça operasyonlarımızda çok daha hızlı ve doğru kararlar alabiliyoruz.”

Argo Tractors Türkiye Satış Sonrası Koordinatörü Burak Kıral ise şunları söyledi: “ERP dönüşümünün en önemli katkısı, merkez ile bayiler arasındaki işleyişin dijitalleşmesi oldu. ArgoTr uygulamamızla bayilerle koordinasyon kolaylaştı, Logo j-Platform entegrasyonuyla finansal süreçlerimiz hızlandı. Daha önce günler süren onay adımları yarım günde tamamlanır hale geldi. Bu dönüşüm sadece iş verimliliğimizi artırmadı, aynı zamanda bayi ağımızı daha yakından tanımamıza, riskleri daha etkin yönetmemize ve sürdürülebilir büyüme yolunda güvenle ilerlememize de imkân verdi.”

Devamını Oku