A Yangın, Logo CRM ile yaptığı analizler sayesinde pazardaki rekabet gücünü artırıyor
“Uluslararası pazara çıktığınız zaman, rakiplerinizle aynı kategoride bulunmanız ve sistemsel açıdan da aynı düzeyde olmanız gerekiyor. Bu bağlamda, A Yangın olarak bütün satış stratejimizi Logo CRM ile yönetiyoruz. Bir şeyi değerlendirebilmek için önce ölçebilmeniz gerekiyor. Biz bütün pazar ve sektör analizlerimizi Logo CRM ile yapıyor, böylece şirketimizin güçlü ve zayıf yönlerini daha doğru bir şekilde ortaya çıkarabiliyoruz. Logo CRM’in kullanmakta olduğumuz Logo Netsis 3 Standard ERP ile entegrasyonu sayesinde stoklarımızı en doğru ve güncel şekilde takip edebiliyor, müşteri ilişkilerimizi buna göre yönetiyoruz.”
2001 yılında İzmir’de kurulan A Yangın Güvenlik Sistemleri, 22 farklı kategorideki ürünleriyle Türkiye’nin en kapsamlı yangın söndürme ve güvenlik ekipmanları portföyünü sunuyor. Pazarı daha iyi analiz ederek satış fırsatlarını daha doğru şekilde değerlendirmeyi ve satış ekibinin hizmet kalitesini artırmayı hedefleyen şirket, bu doğrultuda Logo CRM çözümünü devreye aldı. Böylece ulusal ve uluslararası pazarda rekabet gücünü artıran A Yangın, satış ve müşteri odaklı yaklaşımını daha da geliştirerek müşteri memnuniyetinde önemli düzeyde artış elde etti.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Ücretsiz Dene