Kar Group, Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştirdi
“Müşteri ilişkileri yönetimi, yani CRM başlı başına bir kültürdür. Logo CRM çözümünü devreye alınca, satış ekibimizin CRM kültürünü benimsemesi için yoğun çalışmalar yaptık. Verilerin sisteme düzgün girilmesi, sahadan doğru veri toplanması gibi süreçler CRM’in verimli kullanımı açısından çok önemliydi. Saha ekiplerimiz Logo CRM’i kullanmaya başladıktan sonra sistemin ne kadar kolay olduğunu, ne kadar verimli çalıştığını ve bu sayede ne kadar hızlı aksiyon alabildiklerini gördüler. Şu anda CRM kültürüne onlar bizden daha çok sahip çıkıyorlar. Logo CRM ile birlikte özellikle zaman anlamında çok önemli faydalar kazandık. Bizim için en önemli maliyet kalemi olan zamanı daha verimli kullanarak satış performansımızı artırdık.”
1969 yılından bu yana faaliyet gösteren Kar Group halen agrega, kireç, hazır beton, asfalt, prefabrik beton elemanları, yapı kimyasalları, inşaat gibi alanlarda yedi farklı markayla hizmet veriyor. Grup, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini iyileştirmek üzere öncelikle KarKim yapı kimyasalları şirketinde Logo CRM çözümünü hayata geçirdi. Bu sayede satış ekibinin elindeki tüm veriler kayıt altına alınarak kurumsal hafıza oluşturuldu ve satış süreçleri daha verimli hale geldi. Logo CRM çözümü, kısa süre sonra yine Kar Group bünyesindeki KarBeton’da da hayata geçecek.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Ücretsiz Dene