Şantiyedeki hata, kayıp ve kaçakların etkili takibi
ERP, Bordro ve CRM yazılımlarıyla entegrasyon
Proje ve şantiye verilerine tek noktadan online erişim
Satınalma talep, teklif, kıyaslama ve sipariş takibi
İş programı ile bütçenin aynı platformdan izlenebilmesi
Her akşam otomatik raporlama
Sadece inşaat veya taahhüt işlerinde değil, proje/şantiye bazlı çalışan tüm işletmelerde kesintisiz veri akışı sağlayan PirCloud, merkez ve saha çalışanlarının ve yöneticilerin projeleri ve ticari süreçleri online ve mobil olarak kolayca yönetmesine imkân veriyor. Kurumsal kaynak planlama (ERP), bordro yazılımlarıyla entegre çalışan PirCloud, şantiye veya proje sahalarındaki tüm paydaşlar arasında etkili iletişim kurmanın yanı sıra hata, kayıp ve kaçakları da takip ederek maliyet verimliliği kazandırıyor. İster bilgisayardan ister mobil cihazlardan erişilebilen PirCloud, online yapısıyla anlık kontrol ve iletişim sağlıyor.
Dijital dönüşümde fark yaratarak işletmelerin ihtiyaçlarına özel olarak geliştirilen Logo onaylı ekosistem çözümleri veri yedekleme, kafe ve restoran yönetimi, banka hesap yönetimi, firmalar arası veri aktarımı, depo süreçleri yönetimi, teknik servis, e-ticaret ve pazaryeri entegrasyonu, doküman yönetimi, akaryakıt istasyonları ve perakende satış yönetimi gibi birçok farklı çözüm sunar. Kullanıcılara sektörlerinde hız, kolaylık, verimlilik ve rekabette öne çıkmalarını sağlayarak katma değer yaratır.
Türkiye'nin ilk online proje ve iş yönetim platformu PirCloud, özellikle şantiye veya proje bazlı çalışan işletmelere yönelik bir proje ve süreç yönetimi çözümüdür. Ticari süreçlerle şantiye/saha süreçlerini entegre eden PirCloud Logo onaylı bir ekosistem ürünüdür.
PirCloud sektör ve ölçek bağımsız bir çözümdür. Kişiselleştirilebilir yapısı sayesinde farklı büyüklükteki işletmelere kolayca uyarlanabilir.
İnşaat sektöründeki yap-sat firmaları için PirCloud Konut Satış Yönetimi ve taahhüt firmaları için PirCloud Taahhüt Teklif, İhale ve Servis Yönetimi çözümleri sunuluyor.
Excel gibi formatlardaki veriler PirCloud’a bir sefere mahsus olarak toplu şekilde yüklenebilir. Başka formatlar kullanılıyorsa verilerin manuel girilmesi gerekir.
İnşaat sektöründeki yap-sat firmaları için PirCloud Konut Satış Yönetimi ve taahhüt firmaları için PirCloud Taahhüt Teklif, İhale ve Servis Yönetimi çözümleri sunuluyor.
Manuel programların kullanımının pratik olmasının yanında dezavantajları da vardır. Örneğin insan kaynaklı hatalara ve veri kayıplarına açıktır. PirCloud ise tüm verileri tek noktadan yöneterek veri güvenliği, her yerden anlık erişim ve otomatik raporlama avantajları sunuyor.
PirCloud ‘u satın almak isteyen müşteriler kullanıcı sayısı seçimini yaptıktan sonra aboneliklerini yıllık olarak, logo.cloud web sitesi üzerinden başlatabiliyor. Paket seçimi yapıldıktan sonra, ödeme adımında ilgili alana iş ortağı kodunu girildiğinde abonelik başlatılıyor.
PirCloud muhasebe, bordro ve kurumsal kaynak planlama (ERP) programları ile entegre çalışır.
İhtiyaca uygun PirCloud paketleri, farklı kullanıcı sayıları ile yıllık olarak logo.cloud web sitesi üzerinden satın alınabiliyor. Lisansla birlikte ücretli sunulan diğer hizmetlerse Eğitim-Uyarlama, Yıllık Rehberlik ve Yerinde Uygulama şeklinde yetkili iş ortakları tarafından sunuluyor.