Logo Yazılım, net satış gelirini bir önceki yılın aynı dönemine göre%20artışla139,8 milyon TL’ye yükseltti. Şirketin faiz, amortisman ve vergi öncesi faaliyet karı (FAVÖK)%23artış göstererek50,7 milyon TL’ye, net dönem kârı ise%48artış göstererek34,9 milyon TL’ye ulaştı. E-devlet çözümlerinde firma sayısına göre sektör liderliğini sürdüren Logo’nun, ilk yarıyılda müşteri sayısı%26ve harcanan kontör adedi ise%32arttı. Güçlü bir bilanço ile bu yarıyılı da tamamlayan Logo’nun özkaynakları yıllık %42 büyürken, likiditesi artmış borçluluğu ise (%23) azaldı. Kuruluşundan bugüne Ar-Ge yatırımlarına öncelik veren Logo Yazılım, hem Türkiye hem de Hindistan ve Romanya’daki Ar-Ge yatırımlarıyla beraber toplam Ar-Ge yatırımlarının faturalanan gelirlere oranı%31oldu. İlk yarıyıl finansal sonuçları değerlendirenLogo Yazılım İcra Kurulu BaşkanıM. Buğra Koyuncu, “2018’e hızlı bir tempoyla giren Logo Yazılım, ilk yarıyıl sonuçlarında da benzer bir başarı yakaladı. Yıllardır devam eden rekor büyüme ve kârlılık oranlarımızı, yalın yönetim anlayışımız ve bu doğrultuda oluşturduğumuz başarılı iş modeli sayesinde, sürdürülebilir bir şekilde artırmaya devam ediyoruz. Kurumsal sürdürülebilirlik ile yüksek finansal performans arasındaki güçlü bağa inanıyor ve bu yönde yatırımlar yapıyoruz. Yenilikçi ürünlerimiz ve başarılı iş modelimiz sayesinde, iş ve çözüm ortaklarının yanı sıra müşteri ve yatırımcılarına da değer yaratmaya devam edeceğiz.”dedi.
Logo Yazılım / Seçilmiş Finansal Göstergeler (UFRS) | |||
2017 İlk Yarıyıl | 2018 İlk Yarıyıl | Değişim | |
Net Satış Gelirleri | 116,9 Milyon TL | 139,8 Milyon TL | % 20 |
FAVÖK | 41,2 Milyon TL | 50,7 Milyon TL | % 23 |
Net Dönem Kârı | 23,6 Milyon TL | 34,9 Milyon TL | % 48 |