Logo B2B

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

B2B Yönetimi

Logo B2B

Bayilik sistemiyle çalışıyor veya sadece kurumlarla iş yapıyorsanız, iş süreçlerinizi Logo B2B ile yöneterek satış verimliliği ve güçlü bir ERP entegrasyonu sağlayın.
ON-PREMISE

Logo B2B, Logo ERP ürünleriyle doğrudan entegre çalışarak bayilerin ve merkezin sipariş süreçlerini uçtan uca yönetiyor.

Tam entegrasyon ve özelleştirilebilir yapı 

Logo ERP ürünleriyle entegre çalışan Logo B2B, işletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebiliyor. Logo B2B ile bayinin anlık stok miktarı, cari hesap ekstresi, siparişinin durumu ve geçmişi görüntülenebiliyor. Kademeli onay mekanizması ile yürütülen sipariş süreçlerinde, cari hesabın riski de anlık olarak incelenebiliyor. İade ve numune girişi yapılabilmesinin yanı sıra, internet üzerinden sipariş sisteminde de işlem yapmak ve rapor almak mümkün oluyor. Bayiler de bütün bu bilgileri kendi sayfalarında görüp takip edebiliyor. Siparişin ödemesinin de sistem üzerinde yapılmasını sağlayan Logo B2B, böylece siparişleri uçtan uca yönetiyor. 

0/11

Merkez ve bayi sipariş girişleri

Logo B2B sayesinde bayiler internet üzerinden sipariş verip ödeme yapabileceği gibi, merkezdeki satış temsilcileri de müşteriler adına sipariş geçebiliyor. Sipariş girişleri sırasında kategori bazlı filtreleme de yapılabiliyor.

Mobil cihaz ve tabletler üzerinden sipariş

Ekran boyutuna göre otomatik olarak uyarlanan (responsive) arayüz, bayilerin mobil cihazlar üzerinden de kolayca sipariş vermesini, ödeme yapmasını ve hesap ekstrelerini görüntülemesini sağlıyor. Merkezdeki satış temsilcileri de yine mobil cihazlar aracılığıyla 7/24 sipariş alabiliyor ve özelleştirilmiş raporları inceleyebiliyor.

Fonksiyonel, hızlı ve kullanışlı

Logo B2B'deki ürün filtreleme ve akıllı arama özellikleri, bayilerin aradıkları ürünü kolayca bulmasını ve tek tıkla siparişe dönüştürmesini sağlıyor. Verilen siparişlerin takibi de tek bir sayfa üzerinden zahmetsizce yapılabiliyor.

Ödeme modülleriyle entegrasyon

Bayiler, verdikleri siparişin ödemesini sistem üzerinden anında yapabiliyor. Logo Pay ve Netahsilat gibi ödeme sistemleriyle entegre çalışan sistemde bayiler ayrıca EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme yöntemleriyle de sipariş verebiliyor.

Anlık stok miktarları ve kampanyalar

Stok miktarlarının anlık görülebilmesi sayesinde, müşteriler stokta olan ürünlere yönlendirilebiliyor. Ayrıca görünür stok yönetimi özelliği, belirlenen ürünlere ya da ürün gruplarına istenen stok bilgisinin çıkmasını sağlıyor. ERP sisteminde tanımlı olan kampanyalar ise siparişte otomatik uygulanıyor; böylece bayiler, yararlanabilecekleri indirim ve promosyonlardan anında haberdar olabiliyor.

Logo ERP çözümleriyle entegrasyon

Logo ERP ile tam entegre çalışan Logo B2B, ERP sisteminde tanımlı olan verilerin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlıyor. Aynı şekilde, uygulamada tanımlanan bilgiler de Logo ERP'ye otomatik olarak aktarılıyor. Böylece iki çözüm arasında fazladan herhangi bir veri girişi yapmaya gerek kalmıyor.

Raporlama ve dashboard altyapısı

Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi gibi birçok rapor, istenen bilgilere ve hazır dökümlere kolayca ulaşılmasını sağlıyor. Logo B2B raporlama ve dashboard altyapısı sayesinde, ihtiyaca özel raporlar kolayca oluşturulup, gerektiğinde bayilerle de paylaşılabiliyor. Rol gruplarına göre tasarlanan dashboard'lar da bayilerin kampanya duyurularını ana sayfalarında görmelerini sağlıyor.

Sipariş onay mekanizması

İşletmeye özel tasarlanabilen onay süreçleri sayesinde bayilerden gelen siparişler kontrol altında tutulabiliyor. Risk, DBS limitlerine takılan veya EFT/havale ya da açık hesap çalışan carilerin siparişleri onay kontrolünden geçirilebiliyor.

Özelleştirilebilir arayüzler ve iş kuralları

Logo B2B'nin uyarlama altyapısı sayesinde temalarda ve iş kurallarında işletmeye göre özelleştirmeler yapılabiliyor. Bu özelleştirmeler, ERP çözümü ile bütünleşik bir saha satış yönetimi oluşturmayı sağlıyor.

Satış temsilcisi ziyaret planlaması ve takibi

Satış temsilcilerinin ziyaretlerde kullanacağı rotalar Logo B2B üzerinden sürükle-bırak yöntemiyle kolayca planlanabiliyor ve bu ziyaretlerin takibi sistem üzerinden yapılabiliyor.

Kullanıcı yetkilendirme

Satış ekibi ve bayilerde çalışanlar, Logo B2B'ye yetkileri doğrultusunda erişim sağlayabiliyor. Böylece hem verilerin hem de işlemlerin güvenilirliği teminat altına alınıyor.
1/11

Merkez ve bayi sipariş girişleri

Logo B2B sayesinde bayiler internet üzerinden sipariş verip ödeme yapabileceği gibi, merkezdeki satış temsilcileri de müşteriler adına sipariş geçebiliyor. Sipariş girişleri sırasında kategori bazlı filtreleme de yapılabiliyor.

2/11

Mobil cihaz ve tabletler üzerinden sipariş

Ekran boyutuna göre otomatik olarak uyarlanan (responsive) arayüz, bayilerin mobil cihazlar üzerinden de kolayca sipariş vermesini, ödeme yapmasını ve hesap ekstrelerini görüntülemesini sağlıyor. Merkezdeki satış temsilcileri de yine mobil cihazlar aracılığıyla 7/24 sipariş alabiliyor ve özelleştirilmiş raporları inceleyebiliyor.

3/11

Fonksiyonel, hızlı ve kullanışlı

Logo B2B'deki ürün filtreleme ve akıllı arama özellikleri, bayilerin aradıkları ürünü kolayca bulmasını ve tek tıkla siparişe dönüştürmesini sağlıyor. Verilen siparişlerin takibi de tek bir sayfa üzerinden zahmetsizce yapılabiliyor.

4/11

Ödeme modülleriyle entegrasyon

Bayiler, verdikleri siparişin ödemesini sistem üzerinden anında yapabiliyor. Logo Pay ve Netahsilat gibi ödeme sistemleriyle entegre çalışan sistemde bayiler ayrıca EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme yöntemleriyle de sipariş verebiliyor.

5/11

Anlık stok miktarları ve kampanyalar

Stok miktarlarının anlık görülebilmesi sayesinde, müşteriler stokta olan ürünlere yönlendirilebiliyor. Ayrıca görünür stok yönetimi özelliği, belirlenen ürünlere ya da ürün gruplarına istenen stok bilgisinin çıkmasını sağlıyor. ERP sisteminde tanımlı olan kampanyalar ise siparişte otomatik uygulanıyor; böylece bayiler, yararlanabilecekleri indirim ve promosyonlardan anında haberdar olabiliyor.

6/11

Logo ERP çözümleriyle entegrasyon

Logo ERP ile tam entegre çalışan Logo B2B, ERP sisteminde tanımlı olan verilerin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlıyor. Aynı şekilde, uygulamada tanımlanan bilgiler de Logo ERP'ye otomatik olarak aktarılıyor. Böylece iki çözüm arasında fazladan herhangi bir veri girişi yapmaya gerek kalmıyor.

7/11

Raporlama ve dashboard altyapısı

Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi gibi birçok rapor, istenen bilgilere ve hazır dökümlere kolayca ulaşılmasını sağlıyor. Logo B2B raporlama ve dashboard altyapısı sayesinde, ihtiyaca özel raporlar kolayca oluşturulup, gerektiğinde bayilerle de paylaşılabiliyor. Rol gruplarına göre tasarlanan dashboard'lar da bayilerin kampanya duyurularını ana sayfalarında görmelerini sağlıyor.

8/11

Sipariş onay mekanizması

İşletmeye özel tasarlanabilen onay süreçleri sayesinde bayilerden gelen siparişler kontrol altında tutulabiliyor. Risk, DBS limitlerine takılan veya EFT/havale ya da açık hesap çalışan carilerin siparişleri onay kontrolünden geçirilebiliyor.

9/11

Özelleştirilebilir arayüzler ve iş kuralları

Logo B2B'nin uyarlama altyapısı sayesinde temalarda ve iş kurallarında işletmeye göre özelleştirmeler yapılabiliyor. Bu özelleştirmeler, ERP çözümü ile bütünleşik bir saha satış yönetimi oluşturmayı sağlıyor.

10/11

Satış temsilcisi ziyaret planlaması ve takibi

Satış temsilcilerinin ziyaretlerde kullanacağı rotalar Logo B2B üzerinden sürükle-bırak yöntemiyle kolayca planlanabiliyor ve bu ziyaretlerin takibi sistem üzerinden yapılabiliyor.

11/11

Kullanıcı yetkilendirme

Satış ekibi ve bayilerde çalışanlar, Logo B2B'ye yetkileri doğrultusunda erişim sağlayabiliyor. Böylece hem verilerin hem de işlemlerin güvenilirliği teminat altına alınıyor.

Tercih Edenler Logo B2B

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

partner
partner
partner

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

B2B nedir?

B2B, business to business kelimelerinin kısaltılmış şeklidir. Türkçede işletmeden işletmeye olarak karşılık bulur. B2B iş modelinde temel prensip şirketlerin birbirinin sunduğu prensipleri iyileştirmektir.
02

B2B çözümleri nelerdir?

B2B çözümleri, rekabet gücünü arttırmak isteyen işletmeler tarafından tercih edilir. Logo'nun B2B sipariş sistemi; merkez ve bayi sipariş girişlerinin yapılmasını, stok miktarlarının anlık görülmesini, istenen bilgilere ve hazır dökümlere kolayca ulaşılmayı sağlar. Satış temsilcisi ziyaret planlaması ve takibi be ödemelerin de yapılması mümkündür.
03

Mobil cihaz ve tabletler üzerinden sipariş almak mümkün mü?

Logo B2B sipariş sisteminin arayüzü ekran boyutuna göre otomatik olarak uyarlanmak üzere geliştirilmiştir. Bayiler mobil cihazlar üzerinden sipariş verebilir, ödeme yapabilir ve hesap ekstrelerini görüntüleyebilir. Merkezdeki satış temsilcileri de mobil uyumluluk sayesinde 7/24 sipariş alabilir ve raporları inceleyebilir.
04

B2B çözümleri satış ekiplerine nasıl zaman kazandırır?

Satış temsilcileri, Logo B2B sipariş sisteminde ziyaretlerde kullanacağı rotaları kolayca planlayabilir. Ziyaretleri takip etmesi de kolaydır. Satış ekipleri Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi gibi birçok rapora anında ulaşabilir.
05

B2B nasıl yapılır?

B2B, işletmeden işletmeye yapılan satış için kullanılan kavramdır. Geleneksel ticarette de e-ticarette de yaygındır. Fiziki ürün tabanlı olabileceği gibi servis veya yazılım tabanlı da olabilir.
06

B2B çözümlerin avantajları nelerdir?

B2B sistemleri milyonlarca veya binlerce ürüne sahip işletmeleri bayileriyle ortak alanda buluşturur.Bayilerin verdiği siparişlerin yönetimi kolaylaşır ve bayiler arasında iletişim kuvvetlenir. Logo B2B sipariş sistemi, Logo ERP çözümleriyle entegre çalışarak bayilerin ve merkezin sipariş süreçlerini uçtan uca yönetmeye olanak tanır.
07

B2B çözümleri özelleştirilebilir mi?

Logo B2B çözümünü özelleştirmek mümkündür. Temalarda ve iş kurallarında işletmeye göre özelleştirme yapılabilir. Logo ERP çözümleriyle entegrasyon sayesinde bütünleşik bir yönetim oluşturulur.
08

B2B'nin C2C ve B2C ile farkları nelerdir?

C2C, consumer to consumer kelimelerinin kısaltılmış şeklidir ve tüketiciden tüketiciye anlamına gelir. B2C, business to customer kelimelerinin kısaltılmış şeklidir ve işletmeden tüketiciye anlamına gelir. B2B, C2C ve B2C'den reklam ve pazarlama çalışmaları, müşteri ilişkileri yönetimi, iş stratejisi alanlarında da farklılaşır.