Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.
Orta veya büyük ölçekli bir işletmeyseniz, üretimi ve tedarikçi yönetimini de kapsayan özel modüllerle donatılabilen, web üzerinden kullanılan Logo Netsis Wings ile süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
Üretim ve planlama süreçlerinde verimlilik artışı
Doğru veriler sayesinde doğru kararlar
Widget ve app’ler ile geliştirmeye açık yapı
Ticari faaliyetler kontrol altında
Her zaman her yerden erişim
İhtiyaca göre özelleştirmeler ve entegrasyonlar
Şirket gruplarında tek merkezden yönetim
Logo Netsis Wings, orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm faaliyetlerini tek noktadan, kolayca yönetebilmesini sağlıyor. Tedarik süreçlerinden müşteri ilişkileri yönetimine kadar tüm operasyonların, merkezi ve tutarlı şekilde gerçekleştirilmesiyle iş süreçlerinde verimlilik elde ediliyor. Çözümün web üzerinden çalışan altyapısı ile ilk kurulum maliyetlerini de önemli ölçüde düşürüyor. Böylece işletmeler, gereksiz iş yükünden ve maliyetlerden kurtularak rekabet avantajına ve inovasyona kaynak ayırabiliyor.
Tablet üzerinden sisteme hızlı ve kolay şekilde erişmeyi sağlayan Logo Netsis Wings ile, ERP zamandan ve mekandan bağımsız hale geliyor. Bilgilere anlık erişim, kullanıcılar açısından da önemli zaman tasarrufu sağlıyor.
Logo Netsis Wings; dış ticaretten müşteri borç bilgileri takibine, malzeme ihtiyaç planlamadan maliyet muhasebesine kadar pek çok iş sürecini kapsayan zengin fonksiyonlar sunuyor. Bu gibi standart özelliklerin yer aldığı çözüm, ihtiyaca göre ek modüller ve fonksiyonlarla daha da zenginleştirilebiliyor. Böylece her işletme kendi sektörüne, işletme yapısına ve beklentilerine göre bir paket oluşturabiliyor.
İşletmelerin hem kendi içlerinde hem de müşterileri, iş ortakları ve tedarikçileriyle kesintisiz iletişim kurarak iş süreçlerinde maksimum verimlilik elde etmesini sağlayan Logo Netsis Wings, aynı zamanda değişen mevzuata uygun şekilde düzenli olarak yenileniyor. Böylece bilgi akışı doğru ve güncel verilerle sağlanırken, karmaşık iş süreçleri sadeleştirilip düzenleniyor ve yasal uygunluk garanti altına alınıyor.
Tablet
Bilgisayar
Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.
Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.
Detaylı İnceleLogo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.
Detaylı İnceleLogo Diva SHOP, tek mağazalı ya da birkaç şubeli perakende işletmelerinde, kasa işlemlerinden stok, satın alma ve ön muhasebeye kadar pek çok farklı ön ofis ve arka ofis sürecini hızlı ve güvenilir bir şekilde, bulut üzerinde yönetmeyi sağlıyor.
Detaylı İnceleİşletmelerin ihtiyaç ve taleplerine kolaylıkla uyum sağlayabilen Logo Mind Navigator, üretilen tüm karmaşık verileri süzüp çok boyutlu analizlerle stratejik açıdan önemli bilgilere dönüştürüyor.
Detaylı İnceleLogo e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) uygulaması, müstahsil makbuzlarının Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda oluşturulması ve raporlanmasının yanı sıra hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını sağlıyor.
Detaylı İnceleLogo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.
Detaylı İncele