Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

ERP Programı

Logo Start 3

Mikro ve küçük ölçekli işletmelere yönelik yerleşik bir çözüm olan Logo Start 3 ile stok takibinden faturalandırmaya, müşteri kayıtlarından sipariş yönetimine kadar kilit iş süreçlerinizi tek noktadan yönetin.
ON-PREMISE

Ücretsiz Deneyin!

Demo Talep Et

Ön muhasebe işlemlerinde kolaylık

Tüm veriler tek noktada

e-Devlet çözümleri entegrasyonu

Kullanım kolaylığı

Stokların ve siparişlerin kolay takibi

Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Ön muhasebe işlemlerinde kolaylık 

Mikro işletmelerin öncelikli hedefi ticari faaliyetlerinden kazanç sağlamak, sonraki adımı ise işlerini yavaş yavaş büyütmektir. Kolayca ve kısa sürede devreye alınan Logo Start 3, bu hedeflere ulaşmak için gerekli teknolojik altyapıyı sağlamanın yanı sıra günlük ön muhasebe işlemlerine yönelik tüm ihtiyaçları da karşılıyor. Hangi sektörde faaliyet gösteriyor olursa olsun, tüm mikro işletmeler dijitalleşmenin ilk adımını Logo Start ile atabiliyor. Böylece büyük yatırımlar yapmaya gerek kalmadan stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerini tek noktadan yapabiliyor.

e-Devlet çözümleri entegrasyonu 

Logo Start 3’ün sunduğu kolaylıklara e-Devlet çözümleri konforunu da eklemek isteyen mikro işletmeler, bu çözümleri yine eLogo güvencesiyle ek hizmet olarak alabiliyor. e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Serbest Meslek Makbuzu çözümleri Logo Start 3 ile entegre çalışıyor. Böylece herhangi bir ek uygulamaya gerek kalmadan, e-Devlet çözümlerine kolayca ve kısa sürede geçiş yapılabiliyor. Logo Start 3 ile birlikte e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Serbest Meslek Makbuzu'na geçiş, işlem kolaylığı sunmanın yanı sıra kağıt ve basım maliyetlerinden de tasarruf etmeyi sağlıyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Bilgisayar

Uygulama Alanları

e-Ticaret
Finans - sigorta
Dağıtım ve toptan ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Eğitim
İnşaat
Medya - iletişim ve yayıncılık
Kimya
Gıda
Makina ve parça imalatı
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Turizm
Telekomünikasyon
Cam - çimento ve toprak ürünler
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Sağlık - spor
Metal ürünleri
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Finans - sigorta
Dağıtım ve toptan ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Eğitim
İnşaat
Medya - iletişim ve yayıncılık
Kimya
Gıda
Makina ve parça imalatı
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Turizm
Telekomünikasyon
Cam - çimento ve toprak ürünler
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Sağlık - spor
Metal ürünleri
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Finans - sigorta
Dağıtım ve toptan ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Eğitim
İnşaat
Medya - iletişim ve yayıncılık
Kimya
Gıda
Makina ve parça imalatı
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Turizm
Telekomünikasyon
Cam - çimento ve toprak ürünler
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Sağlık - spor
Metal ürünleri
Yiyecek - içecek hizmetleri
0/10

Tüm veriler tek noktada

Logo Start 3, daha önce farklı ortamlarda saklanan verileri tek bir sisteme taşıyor. Böylece dosyalar karışmıyor, hesap hataları olmuyor; kazanç, masraflar, stoklar, faturalar, kısacası ihtiyaç duyulan tüm bilgiler Logo Start 3 üzerinde güvenle tutuluyor.

Stokların yakından takibi

Ürün devamlılığı ve müşteri memnuniyeti için stokları sürekli kontrol altında tutmak gerekiyor. Logo Start 3 güncel stok bilgilerini, ürün giriş-çıkışlarını, konsinyeleri, stok değerlerini ve ürün görsellerini içeren sınırsız sayıda ürün kartlarıyla stok takibini kolaylaştırıyor.

Kapsamlı banka işlemleri

Logo Start 3 ile bankacılık işlemlerine zaman harcamak gerekmiyor. Bankalardaki ticari hesaplar ve kredi hesapları, banka/şube adları ile birlikte ya da ayrı ayrı izlenebiliyor. Havale, EFT, çek/senet ödemeleri ve gelen ödemeler de Logo Start 3 ile kolayca takip edilebiliyor.

Kasa ve çek/senet işlemleri kontrol altında

Çek/senet tahsilat ve ödemeleri, fatura kapatma, kasadan kasaya virman gibi her türlü günlük nakit hareketi Logo Start 3 ile kolayca takip edilebiliyor. Çek ve senet gibi değerli evraklar tarihlerine, numaralarına ve vadelerine göre kaydedilebiliyor. Açılan kayıtlar üzerinde çek ve senetlerin durumları (“portföy”, “ciro edildi”, “bankaya verildi” vb.) adım adım izleniyor, böylece hiçbir detay gözden kaçmıyor. Durumu değişen çek ya da senetler için gerekli dekont ve fişler, Logo Start 3 tarafından otomatik oluşturuluyor.

Siparişlerin kolay takibi

Müşteri memnuniyeti açısından ürün ya da hizmet kalitesi kadar, siparişlerin doğru şekilde yönetimi de önemli. Gelen siparişleri müşteri bilgisi, sipariş tarihi, teslimat tarihi gibi verileri de girerek kaydeden Logo Start 3, tüm siparişleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece aynı müşteriden gelen bütün siparişler tek ekranda görülebiliyor. Siparişlerle stokların karşılıklı kontrolü sayesinde, stok yetersizse Logo Start 3 doğrudan sipariş verebiliyor.

Güncel müşteri bilgileri

Her müşteri için Logo Start 3 üzerinde oluşturulan cari hesaplarda müşterilerin aylık satış tutarları, toplamları, riskleri ve risk limitleri tanımlanabiliyor. Satırlar halinde işlenen cari hesap işlemleri baz alınarak istenen zaman aralığı için ürün alış-satış dağılım raporları alınabiliyor.

Fatura işlemlerinde rahatlık

Logo Start 3, siparişlerin faturalaştırılması sürecini de otomatik olarak yönetiyor. Gelen siparişleri irsaliyeye, kesilen irsaliyeleri de faturaya kolayca dönüştürülebiliyor. Önceden tanımlanmış indirim, masraf ve promosyonlar da faturaya doğrudan yansıtılıyor.

Kredi kartı ya da taksitle satış

Kredi kartıyla yapılan satışlar, tahsilatlar ve banka geri ödemeleri Logo Start 3 ile kolayca izlenirken, tüm hesaplar için ayrı ayrı banka ve puan komisyonları tanımlanıp geri ödeme planları oluşturulabiliyor. Logo Start 3 ile ayrıca taksitli satışlar da yapılabiliyor, tüm fatura işlemleri taksitlendirilebiliyor ve yeni ödeme planları oluşturarak eksik ödemeler takip edilebiliyor.

Geliştirilebilir teknoloji

Logo Start 3, daha üst segmentteki ürünlerle aynı altyapıyı kullandığı için teknolojik anlamda güçlü bir sistem sunuyor. İşletme büyüdükçe, tüm veriler Logo Start 3’ten daha üst segment bir sisteme kolayca, herhangi bir kayıp yaşanmadan aktarılabiliyor. Ayrıca Logo Çözüm Ortaklarının işletmelere ve sektörlere özel olarak geliştirdiği ve Logo Start 3 veritabanı kullanım lisansı ile entegre çalışan bazı hızlı ve ekonomik uygulamalar da Logo Start 3 ile birlikte kolayca kullanılabiliyor.

Yeni arayüzle gelen kullanım kolaylığı

Kullanıcılardan gelen yorumlarla yenilenen Logo Start 3, benzersiz bir kullanım kolaylığı sunuyor. Görsel açıdan daha estetik ve okunması kolay tasarımıyla yenilenen Logo Start 3'ün masaüstü, tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmeyi sağlıyor. Menünün tamamı tek seferde masaüstünden görüntülenip her fonksiyona kolayca ulaşılabiliyor. "Arama" butonu sayesinde de tüm modül, ekran, rapor, işlem bilgilerine masaüstünden hızlı bir şekilde erişmek mümkün oluyor. Çok sayıda pencere arasında sürekli geçiş yapmak zorunda kalan kullanıcılar da açık pencereleri ekranın alt kısmında, kolayca takip edilebilecek ikonlarla görebiliyor; böylece zaman kaybı önleniyor.
1/10

Tüm veriler tek noktada

Logo Start 3, daha önce farklı ortamlarda saklanan verileri tek bir sisteme taşıyor. Böylece dosyalar karışmıyor, hesap hataları olmuyor; kazanç, masraflar, stoklar, faturalar, kısacası ihtiyaç duyulan tüm bilgiler Logo Start 3 üzerinde güvenle tutuluyor.

2/10

Stokların yakından takibi

Ürün devamlılığı ve müşteri memnuniyeti için stokları sürekli kontrol altında tutmak gerekiyor. Logo Start 3 güncel stok bilgilerini, ürün giriş-çıkışlarını, konsinyeleri, stok değerlerini ve ürün görsellerini içeren sınırsız sayıda ürün kartlarıyla stok takibini kolaylaştırıyor.

3/10

Kapsamlı banka işlemleri

Logo Start 3 ile bankacılık işlemlerine zaman harcamak gerekmiyor. Bankalardaki ticari hesaplar ve kredi hesapları, banka/şube adları ile birlikte ya da ayrı ayrı izlenebiliyor. Havale, EFT, çek/senet ödemeleri ve gelen ödemeler de Logo Start 3 ile kolayca takip edilebiliyor.

4/10

Kasa ve çek/senet işlemleri kontrol altında

Çek/senet tahsilat ve ödemeleri, fatura kapatma, kasadan kasaya virman gibi her türlü günlük nakit hareketi Logo Start 3 ile kolayca takip edilebiliyor. Çek ve senet gibi değerli evraklar tarihlerine, numaralarına ve vadelerine göre kaydedilebiliyor. Açılan kayıtlar üzerinde çek ve senetlerin durumları (“portföy”, “ciro edildi”, “bankaya verildi” vb.) adım adım izleniyor, böylece hiçbir detay gözden kaçmıyor. Durumu değişen çek ya da senetler için gerekli dekont ve fişler, Logo Start 3 tarafından otomatik oluşturuluyor.

5/10

Siparişlerin kolay takibi

Müşteri memnuniyeti açısından ürün ya da hizmet kalitesi kadar, siparişlerin doğru şekilde yönetimi de önemli. Gelen siparişleri müşteri bilgisi, sipariş tarihi, teslimat tarihi gibi verileri de girerek kaydeden Logo Start 3, tüm siparişleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece aynı müşteriden gelen bütün siparişler tek ekranda görülebiliyor. Siparişlerle stokların karşılıklı kontrolü sayesinde, stok yetersizse Logo Start 3 doğrudan sipariş verebiliyor.

6/10

Güncel müşteri bilgileri

Her müşteri için Logo Start 3 üzerinde oluşturulan cari hesaplarda müşterilerin aylık satış tutarları, toplamları, riskleri ve risk limitleri tanımlanabiliyor. Satırlar halinde işlenen cari hesap işlemleri baz alınarak istenen zaman aralığı için ürün alış-satış dağılım raporları alınabiliyor.

7/10

Fatura işlemlerinde rahatlık

Logo Start 3, siparişlerin faturalaştırılması sürecini de otomatik olarak yönetiyor. Gelen siparişleri irsaliyeye, kesilen irsaliyeleri de faturaya kolayca dönüştürülebiliyor. Önceden tanımlanmış indirim, masraf ve promosyonlar da faturaya doğrudan yansıtılıyor.

8/10

Kredi kartı ya da taksitle satış

Kredi kartıyla yapılan satışlar, tahsilatlar ve banka geri ödemeleri Logo Start 3 ile kolayca izlenirken, tüm hesaplar için ayrı ayrı banka ve puan komisyonları tanımlanıp geri ödeme planları oluşturulabiliyor. Logo Start 3 ile ayrıca taksitli satışlar da yapılabiliyor, tüm fatura işlemleri taksitlendirilebiliyor ve yeni ödeme planları oluşturarak eksik ödemeler takip edilebiliyor.

9/10

Geliştirilebilir teknoloji

Logo Start 3, daha üst segmentteki ürünlerle aynı altyapıyı kullandığı için teknolojik anlamda güçlü bir sistem sunuyor. İşletme büyüdükçe, tüm veriler Logo Start 3’ten daha üst segment bir sisteme kolayca, herhangi bir kayıp yaşanmadan aktarılabiliyor. Ayrıca Logo Çözüm Ortaklarının işletmelere ve sektörlere özel olarak geliştirdiği ve Logo Start 3 veritabanı kullanım lisansı ile entegre çalışan bazı hızlı ve ekonomik uygulamalar da Logo Start 3 ile birlikte kolayca kullanılabiliyor.

10/10

Yeni arayüzle gelen kullanım kolaylığı

Kullanıcılardan gelen yorumlarla yenilenen Logo Start 3, benzersiz bir kullanım kolaylığı sunuyor. Görsel açıdan daha estetik ve okunması kolay tasarımıyla yenilenen Logo Start 3'ün masaüstü, tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmeyi sağlıyor. Menünün tamamı tek seferde masaüstünden görüntülenip her fonksiyona kolayca ulaşılabiliyor. "Arama" butonu sayesinde de tüm modül, ekran, rapor, işlem bilgilerine masaüstünden hızlı bir şekilde erişmek mümkün oluyor. Çok sayıda pencere arasında sürekli geçiş yapmak zorunda kalan kullanıcılar da açık pencereleri ekranın alt kısmında, kolayca takip edilebilecek ikonlarla görebiliyor; böylece zaman kaybı önleniyor.

Logo Start 3

Logo Start 3 çözümü işletmelerin, stok takibinden satışa, ödemeden tahsilata kadar tüm işlerini kontrol altında tutmayı sağlar.

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Logo Start 3 ürününü en fazla kaç kullanıcı ile kullanabilirim?

Logo Start 3 ürünü tek kullanıcılıdır.

02

Logo Start 3 ürünü hangi veritabanı üzerinde çalışmaktadır?

MS SQL Server veritabınını desteklemektedir.

03

Stok ve müşteri tanımlarım Excel’de kayıtlı, Excelden ürün içerisine veri aktarımı yapabilir miyim?

Logo Start 3 ürününü yeni kullanmaya başladığınızda yada ihtiyacınızın olduğu her anda excelden veri aktarımı ile malzeme kartlarınızı, müşterilerinizi ve fiyat listelerinizi aktarabilirsiniz.

04

Stok işlemlerimi nasıl yönetebilirim, maliyet hesaplaması yapabilir miyim?

Sınırsız stok kartı tanımı ile tüm stok işlemlerini (sarf, fire, sayım fazlası, sayım eksiği, stok açılışları) yaparak stoklarınızı anında yönetebilirsiniz. FIFO ve Eldekilerin Ortalaması (Haraketli Ağırlıklı Ortalama) yöntemleri ile maliyetlerinizi hesaplayabilir, envanter ve maliyet raporlarınızı alabilirsiniz.

05

Sipariş takibi yapabilir miyim?

Müşteri bilgisi, siparişin veriliş tarihi, teslimat tarihi gibi detaylarla siparişleri tek bir yerden takip edebilirsiniz. Logo Start 3 stok seviyelerinize göre siparişlerinizi sizin yerinize veriyor olacaktır.

06

Sipariş, İrsaliye, Fatura sürecini nasıl yönetebilirim?

Logo Start 3 ile sipariş ve irsaliyeleri kolayca faturaya aktarabilir, indirim, masraf ve promosyonlar için formüller tanımlayabilir, stok bazında ya da fatura toplamında indirim ve promosyon uygulayabilir ve istediğiniz sayıda masraf işleyebilirsiniz. Stoklara ödeme planı bağlayabilir veya cari hesabın ödeme planını faturaya aktarabilir ve alış faturanızı otomatik olarak satış faturasına çevirerek zaman kaybından kurtulabilirsiniz.

07

Müşterilerimi nasıl takip edebilirim?

Sınırsız cari hesap kart tanımlaması ile müşterilerinizin tüm iletişim ve ticari bilgileri ile tanımlayıp ödeme ve tahsilat işlemlerini yapabilirsiniz. Borç takip ve borç/alacak durum raporları ile müşterilerinizin takibini anlık olarak yapabilirsiniz.

08

Satışlarımı hangi ödeme araçları ile yapabilirim?

Ödemelerinizi Nakit, Çek, Senet, Kredi Kartı, Mağaza Kartı , Taksit ve Banka Haval/Eft işlemleri ile yapabilirsiniz.

09

Banka İşlemlerimi nasıl takip edebilirim?

Bankalardaki ticari ve kredi hesaplarınızı banka/şube adları ile birlikte ya da ayrı ayrı izleyebilirsiniz. Bankadan yaptığınız havale, EFT işlemleri, çek/senet ödemeleri ve size gelen ödemeleri kolayca takip edebilirsiniz.

10

Çek senet işlemlerimi nasıl takip edebilirim?

Çek ve senet gibi değerli evraklarınızı tarihlerine, numaralarına ve vadelerine göre kaydedebilir, istediğiniz zaman kolayca ulaşabilirsiniz. Çek ve senetlerin durumlarını kartlar üzerinde adım adım izleyebilirsiniz.

11

e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Serbest Meslek Makbuzu gibi e-Devlet çözümlerine de ihtiyacım var. Logo Start 3 ile kullanabilir miyim?

Gelir İdaresi Başkanlığı’nın yayınladığı mevzuat ve tebliğlere uyumlu e-Devlet çözümlerinden e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Serbest Meslek Makbuzu'nu Logo Start 3 ürünü ile birlikte kullanabilirsiniz.

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

GİB e-Arşiv Fatura

GİB e-Arşiv Fatura uygulaması ile müşteri bilgilerine kolayca erişebilir, e-Arşiv Faturalarınızı hızlıca oluşturup gönderebilirsiniz.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele