Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

Logo çözümleriyle finans sektörünün dinamiklerine ve mevzuatına hızla uyum sağlayın!

Finans-Sigorta sektörü küresel ve yerel gelişmelerden hızlı etkilenen yapısıyla, son derece çevik hareket edebilmeyi ve hem değişen koşullara hem de mevzuatlara uyum sağlamayı gerektiriyor. Dolayısıyla sigorta ve bankacılık da dahil olmak üzere bu sektörde faaliyet gösteren işletmelerin de aynı düzeyde dinamik olması kritik önem taşıyor. Logo, mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar tüm şirketlere yönelik uçtan uca çözümleriyle, Finans-Sigorta sektörüne ihtiyaç duyduğu esneklik, çeviklik ve uyumluluğu kazandırıyor.

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP)

Logo ERP çözümleri, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren ERP iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP çözümleriyle daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

Logo ERP çözümleri 

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP çözümleri, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Logo ERP portföyünde standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor. 

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM yazılımı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programı nedir?

CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor. 

Peki, Logo CRM programı nedir? 

Logo CRM; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.

Logo CRM programının avantajları nelerdir?

  • Logo CRM uygulamaları ile verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.

  • Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo, iş süreçlerine destek ile ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.

  • Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemi ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.

  • Logo CRM yazılımı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.

Logo Müşteri İlişkileri Yönetimi özellikleri nelerdir?

  • Logo CRM çözümleri; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.

  • Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.

  • Logo CRM programı müşteriye dair verileri tek noktada toplayarak müşteri yönetimini en etkin şekilde gerçekleştirmenizi amaçlıyor. Outlook eklentisine de sahip olan program sayesinde müşteri ihtiyaçlarına uygun sınıflandırmalar yapabilir, iş süreçlerinde önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ile Logo, her müşteri için ayrı bir klasör ve alt gruplama yapma imkanı sunuyor.

  • Logo CRM çözümlerini mobil uygulama üzerinden de kullanabilirsiniz. Böylece zaman ve mekan fark etmeksizin CRM süreçlerini en etkin şekilde yönetebilirsiniz.

  • Teklif yönetimi modülü ile teklif süreçlerinde özel tanımlamalar yapabilir, daha çok teklif hazırlayabilirsiniz.

  • Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tek ekranda takip etme fırsatı sunuyor.

  • Saha satışlarına dair süreç takibi ve yönetimi yapmanıza yardımcı oluyor.

  • İhtiyacınıza uygun özelleştirilebilen raporlar ve dashboard’lar hazırlayabilirsiniz.

  • Satış sonrası süreçlerinizi Logo CRM yazılımları ile kolayca yönetebilirsiniz.

  • Logo ERP ürünleri ile CRM çözümü entegrasyonu yapabilme imkanı sunuyor.

  • Logo CRM kapsamında ücretsiz olarak Notifier Service uygulamasını kullanmanıza imkan tanıyor. Böylece müşterilerinize özel gün kutlamaları, e-posta mesajları, sözleşme bitiş tarihi hatırlatması gibi paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi (HRM)

İşletmenizin insan kaynaklarına dair tüm süreçlerini tek noktadan yürütmek Logo Yazılım ile mümkün! Performans yönetimi, işe alım gibi İK süreçleri ile bordrolama ve izin takibi, özlük yönetimi ve yan haklar gibi çalışanlara dair temel süreçlerin takibini Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri ile kolayca sağlayabilirsiniz.

Hem insan kaynakları hem de bordrolama ve özlük yönetimine dair süreçleri, tüm çalışanlarınız adına tek İK yazılımı üzerinden sağlayarak iş süreçlerinizi dijitale taşıyabilirsiniz. Böylece zaman ve maliyet tasarrufunun yanında Logo çözümleri sayesinde iş gücünden de tasarruf sağlayabilirsiniz. İnsan Kaynakları Yönetimi ve Bordro programları sayesinde insan kaynakları yönetim fonksiyonları üzerindeki etkinliğinizi ve tüm ihtiyaçlarınızı Logo ile karşılayabilirsiniz.

Logo insan kaynakları yönetim sistemi, işletmenizin ve insan kaynakları departmanının ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor. Böylece işletmenize en uygun insan kaynakları yazılımı seçenekleri arasından size en uygun olan modülü tercih edebilmeniz mümkün hale geliyor. Bu modüler İK yazılım programları sayesinde Logo, dijital ve daha esnek bir yönetim imkanını da beraberinde sunuyor.

Logo Bordro Yönetimi çözümleri işletmelere neler kazandırır?

Logo Bordro Yönetimi çözümleri ile tüm bordrolama süreçlerinizi hatasız hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bordrolama programları sayesinde tüm işlemlerinizin takibini kolayca yapabilir, operasyonel maliyetleri en az seviyeye indirebilirsiniz. Yine Logo’nun bordro çözümleri ile ERP çözümlerini entegre ederek iş süreçlerinizi tek noktadan yönetme imkanı yakalayabilirsiniz. İşletmeniz için insan kaynakları yazılım programları bordro modülü ile çalışan hakları ve izin süreleri gibi temel süreçlerin takibini yapabilir ya da ihtiyacınız olan farklı insan kaynakları modülü ile tüm İK süreçlerini tek tıkla yönetebilirsiniz.

Logo İnsan Kaynakları çözümlerini kullanmanın avantajları nelerdir?

İnsan kaynakları çözümleri ile personel memnuniyeti ve verimliliğini sağlamanız mümkün. Logo İK çözümleri, insan kaynaklarına dair tüm süreçleri tek yazılımda buluşturarak size kolay bir yönetim imkanı sunuyor. Bu da işletmenize maliyet ve zaman tasarrufu sağlıyor. Çalışanların kurum kültürü ile uyumu, işe alım süreçlerinin etkin yönetimi, performans ölçümü ve yönetimi gibi konularda tüm çalışanların takibini insan kaynakları yönetimi çözümleri ile kolayca yönetebilirsiniz.

HRM, yani insan kaynakları yönetimi çözümleri, web üzerinden kullanım imkanı sunarak dilediğiniz anda ve dilediğiniz yerde yazılıma erişim olanağı veriyor. Logo, aynı zamanda farklı dil seçeneği sunabilen İK çözümleri sayesinde çok uluslu şirketler için de kolay bir kullanım imkanı sağlıyor. Logo İK çözümleri ile siz de işletmenizin ihtiyaçlarına hızlı ve verimli şekilde cevap alabilirsiniz.

 

İş Sağlığı ve Güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İSG süreçlerinin yönetimini kolaylaştırıyor.

eLogo İSG çözümleri

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor. 

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

İş Akış Yönetimi

İşletmenin farklı noktalarında yürütülen süreçlerin kontrol altında tutulması, iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor. Logo İş Akış Yönetimi çözümüyle iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılması tamamen dijital ortamda gerçekleştiriliyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.

Logo Flow

İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Onaylar da dahil olmak üzere tüm iş akışlarının dijital ortama taşınması zaman ve maliyet tasarrufu da sağlıyor.

Müşteri ilişkileri yönetiminden tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden dış ticarete kadar farklı modüller içeren Logo Flow, bu sayede departmanlar arasındaki iletişimi de hızlandırıyor. Böylece üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçlerdeki ilerlemeler tek noktadan, güvenli ve etkili bir şekilde takip edilebiliyor. 

İş Analitiği

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

Logo iş analitiği çözümleri

İş analitiği yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği çözümleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor. 

Logo'nun İş Analitiği portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor. 

Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, ayrıca bütçe güvenilirliğini ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor. 

e-Çözümler

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

Logo e-Çözümler 
 

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor. 

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Faydalar

  • Kurumsal kaynak planlama (ERP)

    Finans-Sigorta sektöründeki tüm işletmeler Logo ERP çözümleriyle, kaynaklarını en etkili şekilde yönetip zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Logo, sektörün ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, ek uygulamalarla zenginleştirilebilen bir ERP platformu sunuyor. 

  • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

    Finans-Sigorta gibi yoğun hacimli bir sektörde müşterilerle olan ilişkilerin etkili yürütülmesi açısından Logo CRM büyük fayda sağlıyor. Müşteri kampanyalarının planlanmasından satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, Logo CRM ile müşteri merkezli bir yapı oluşturmak ve böylece kârlılığa doğrudan etki edecek bir sistem kurmak mümkün oluyor.

  • İnsan kaynakları süreç yönetimi

    Logo, insan kaynakları çözümleriyle sektördeki işletmelerin tüm İK süreçlerini ve işlemlerini tek platformda birleştirerek organizasyon yapısını güçlendiriyor. Bu çözümler insan kaynağını hızlı ve etkin şekilde yönetmeyi sağlarken, çalışan memnuniyetini ve iş verimliliğini de artırıyor.  

  • Bordro yönetimi

    Logo, emek ve zaman-yoğun bir süreç olan bordro işlemlerine özel çözümleriyle fark yaratıyor. Logo Bordro Yönetimi çözümleri, sektör şirketlerinde bordro işlemlerinin hızlı ve hatasız gerçekleştirilmesini sağlıyor ve operasyonel maliyetleri düşürüyor.

  • İş sağlığı ve güvenliği

    50 ve daha fazla çalışanı olan sektör firmalarında İş Sağlığı ve Güvenliği mevzuatına uyum kritik önem taşıyor. Bu doğrultuda geliştirilen eLogo İSG, iş güvenliği ve iş sağlığı ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

  • İş akış yönetimi

    İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Böylece planlamadan satışa kadar tüm iş akışları ve onay mekanizmaları dijital ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu elde ediliyor.

  • Veri analizi ve raporlama

    Logo'nun sunduğu veri analizi ve raporlama çözümleri, bireylerin sigorta tercihlerinden müşteri başına online bankacılık işlemleri süresine kadar pek çok verinin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Böylece, sektör işletmeleri veriye dayalı kararlar alabiliyor, müşterilere özel kampanyalar tasarlayabiliyor, potansiyel müşterileri daha yakından tanıyabiliyor. 

  • Bütçe yönetimi

    Logo Mind Budget bütçe yönetimi çözümü; işlemler sırasında oluşan verileri analiz edip güçlü tahminleme araçlarıyla bir araya getirerek bütçe yönetimi süreçlerini kolaylaştırıp hızlandırmanın yanı sıra, daha güvenilir bütçeler hazırlamayı sağlıyor. Daha sağlıklı tahmin ve daha doğru bütçe planlama yetenekleri, finansal başarıyı da artırıyor.

  • e-Çözümler

    Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Finans - sigorta Sektöründe Logo'yu tercih edenler

Öne çıkan ürünler

Blog

Blog’da öne çıkanlar

Türkiye'nin lider markaları verimliliklerini arttırmak için Logo'ya güveniyor.

Yükleniyor

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat