Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya sorun

Yatırımcı ilişkileri
anketi

Genel bakış

Havacılık sektörünün tüm faaliyet alanlarında verimli büyümeye Logo çözümleriyle kavuşun!

Yolcu ve kargo taşımacılık hizmetlerinden yer hizmetlerine ve uçaklara yönelik yedek parça üretimine kadar geniş bir alanı kapsayan Havacılık sektörü, özellikle malzeme ve parça üretiminde büyük bir gelişme potansiyeline sahip bulunuyor. Logo, sektöre özgü deneyimi ve özelleştirilebilir çözümleriyle, ERP'den e-Çözümlere kadar her noktada Havacılık sektörü şirketlerine katma değer sağlıyor.

Kurumsal kaynak planlama (ERP)

Logo ERP çözümleri, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren ERP iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP çözümleriyle daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

Logo ERP çözümleri 

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP çözümleri, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Logo ERP portföyünde standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor. 

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

Gerek mevcut müşteri tabanını daha iyi tanımayı, gerekse potansiyel müşterilere en doğru şekilde yaklaşmayı sağlayan Logo CRM çözümü, müşteri ilişkilerini yeni bir boyuta taşıyor. Potansiyel müşterilerinize sizin ya da rakiplerinizin verdiği teklifler veya saha personellerinizin aktivite süreçleri yönetilirken aynı zamanda işletmelerde kurumsal hafızanın oluşturulmasını da sağlıyor.

Müşterilerle yapılacak görüşmelerin planlanması ile başlayan ve satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, mobil kullanım imkanı da sunan WEB tabanlı Logo CRM yazılımı ile zaman ve mekan bağımsız çalışma imkanı da mümkün oluyor.

Logo CRM 

Her ölçekten işletmenin süreçlerine uygun şekilde geliştirilen Logo CRM; satış ve pazarlama ekiplerinin veya teknik ekiplerin tüm randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini düzenlemelerini sağlıyor. Logo’nun ERP Çözümleri ile entegre çalışan Logo CRM, bu sayede anlık takip ve raporlama imkanı da sunuyor. Mobil cihazlarda da kullanılabilen Logo CRM ile satış ekipleri henüz müşterinin yanındayken bile anında sipariş girebiliyor ya da stok durumunu inceleyerek ona göre sipariş alabiliyor.

Logo CRM'in sunduğu Outlook entegrasyonu sayesinde, e-posta gönderen bir müşterinin sistemdeki tüm kayıtlarına anında ulaşmak mümkün oluyor. Bu kayıtlar; daha önce yapılmış sözleşmelerden sipariş detaylarına kadar pek çok kalemi içerebiliyor. 

Teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi, zaman yönetimi gibi pek çok özelliği de barındıran Logo CRM'in Logo Notifier Service fonksiyonu da yapılan işlemlerin anlık olarak bildirilmesini sağlıyor. Kısacası Logo CRM bir işletmenin hem kurumsal hafızası hem de satıştaki en etkili destekçisi oluyor.

Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi (HRM)

Bordrolama, işe alım, performans değerlendirmeleri, özlük yönetimi, izin takibi ve yan haklar dahil tüm bordrolama ve insan kaynakları süreçlerini bir bütün halinde, tek noktadan ele almak, işletmelere iş gücü, zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Bu hedef doğrultusunda geliştirilen Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, İK departmanlarının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Modüler yapısıyla ihtiyaca göre şekillendirilebilen Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, yerleşik ya da web tabanlı kullanım sayesinde de insan kaynağını daha hızlı ve esnek bir şekilde yönetmeye olanak tanıyor. Ayrıca, bordro yazılımları için önemli olan yasal mevzuata uyuma da olanak sağlıyor.

Logo bordro ve insan kaynakları yönetimi çözümleri

Logo’nun inovasyon odaklı yaklaşımı ve teknoloji deneyimiyle şekillenen İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, bordro, işe alım ve İK departmanlarının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Web tabanlı kullanım sayesinde daha hızlı ve esnek bir insan kaynağını hızlı ve etkin biçimde yönetmeyi sağlayan Logo İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, değişen gereksinimlere ve yasal mevzuatlara göre sürekli geliştirilip güncelleniyor.

Çalışan portalı ve self-servis teknolojilerle işletme genelinde şeffaflığı ve kullanım kolaylığını da destekleyen bu çözümler, tüm İK verilerini tek noktada birleştirip yetki dahilinde erişime açarak pek çok İK sürecinin daha kısa ve daha verimli hale gelmesini sağlıyor. İzin yönetiminden performans yönetimine kadar pek çok işlem Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri ile kısa zamanda ve kolayca gerçekleştirilebiliyor.

İş sağlığı ve güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İSG süreçlerinin yönetimini kolaylaştırıyor.

eLogo İSG çözümleri

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor. 

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

İş akış yönetimi

İşletmenin farklı noktalarında yürütülen süreçlerin kontrol altında tutulması, iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor. Logo İş Akış Yönetimi çözümüyle iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılması tamamen dijital ortamda gerçekleştiriliyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.

Logo Flow

İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Onaylar da dahil olmak üzere tüm iş akışlarının dijital ortama taşınması zaman ve maliyet tasarrufu da sağlıyor.

Müşteri ilişkileri yönetiminden tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden dış ticarete kadar farklı modüller içeren Logo Flow, bu sayede departmanlar arasındaki iletişimi de hızlandırıyor. Böylece üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçlerdeki ilerlemeler tek noktadan, güvenli ve etkili bir şekilde takip edilebiliyor. 

İş analitiği

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

Logo iş analitiği çözümleri

İş analitiği yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği çözümleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor. 

Logo'nun İş Analitiği portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor. 

Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, ayrıca bütçe güvenilirliğini ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor. 

Depo yönetim sistemleri (WMS)

Üretimden satışa kadar tüm değer zincirinin bütünleşik yönetiminde Depo Yönetim Sistemi kilit rol oynuyor. Bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sayesinde işletmelerin maliyetleri düşerken verimlilikleri de artıyor. Logo’nun Depo Yönetim Sistemi portföyündeki Logo WMS Platform ve Logo WMS çözümleri, her ölçekten işletmelerin malzeme, personel ve ekipman yönetimi açısından da önemlidir. Bu sayede müşterilerine doğru ürünü, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru miktarda sunan işletmeler, verimli depo süreçleri oluşturarak kârlılık ve rekabet avantajı sağlar.

Logo depo yönetim sistemi 


Logo ERP çözümleriyle entegre çalışan Logo Depo Yönetim Sistemi çözümleri, üretimden satışa kadar her noktada etkili kontrol ve yönetim sağlıyor. El terminallerinin sisteme entegrasyonu, en son teknolojili barkod sistemleri, farklı modüllerin kullanılabilmesi, ihtiyaca göre uyarlamalar yapılabilmesi gibi özellikler sunan Logo Depo Yönetim Sistemi çözümleriyle işletmeler maliyetlerini düşürürken verimliliklerini artırabiliyor. 

 

  • Tüm depo yönetimi ve lojistik işlemlerinin tek platformdan yönetimi
  • Zaman ve maliyet tasarrufu
  • Süreç otomasyon özelliği
  • Barkod, RFID, karekod gibi yeni nesil teknolojilerle entegrasyon
  • Entegre el terminali kullanımı

e-Çözümler

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

Logo e-Çözümler 
 

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor. 

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Faydalar

  • Kurumsal kaynak planlama (ERP)

    İster ulaşım ister hizmet ya da üretim alanında olsun, Havacılık sektöründe faaliyet gösteren tüm işletmeler güvenli ve verimli operasyonlar için otomasyona ihtiyaç duyuyor. Logo ERP çözümleri, kaynakları tek noktadan ve en etkili şekilde yönetip zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Logo, sektörün ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, ek uygulamalarla zenginleştirilebilen bir ERP platformu sunuyor. 

  • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

    Havacılık gibi kritik bir sektörde müşterilerle olan ilişkilerin etkili yürütülmesi açısından Logo CRM büyük fayda sağlıyor. Müşteri kampanyalarının planlanmasından satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, Logo CRM ile müşteri merkezli bir yapı oluşturmak ve böylece kârlılığa doğrudan etki edecek bir sistem kurmak mümkün oluyor.

  • İnsan kaynakları süreç yönetimi

    Logo, insan kaynakları çözümleriyle sektördeki işletmelerin tüm İK süreçlerini ve işlemlerini tek platformda birleştirerek organizasyon yapısını güçlendiriyor. Bu çözümler gerek mavi gerekse beyaz yaka insan kaynağını hızlı ve etkin şekilde yönetmeyi sağlarken, çalışan memnuniyetini ve iş verimliliğini de artırıyor.  

  • Bordro yönetimi

    Logo, emek ve zaman-yoğun bir süreç olan bordro işlemlerine özel çözümleriyle fark yaratıyor. Logo Bordro Yönetimi çözümleri, sektör şirketlerinde bordro işlemlerinin hızlı ve hatasız gerçekleştirilmesini sağlıyor ve operasyonel maliyetleri düşürüyor.

  • İş sağlığı ve güvenliği

    50 ve daha fazla çalışanı olan sektör firmalarında İş Sağlığı ve Güvenliği mevzuatına uyum kritik önem taşıyor. Bu doğrultuda geliştirilen eLogo İSG, iş güvenliği ve iş sağlığı ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

  • İş akış yönetimi

    İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Böylece planlamadan satışa kadar tüm iş akışları ve onay mekanizmaları dijital ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu elde ediliyor.

  • Veri analizi ve raporlama

    Logo'nun sunduğu veri analizi ve raporlama çözümleri, uçak imal eden işletmelerden hava meydanı işletmelerine kadar tüm sektör paydaşlarının ürettiği ve topladığı verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Böylece, sektör işletmeleri, veriye dayalı kararlarla geleceğe daha güvenle bakıyor. 

  • Bütçe yönetimi

    Havacılık sektöründe çok yüksek bütçeler söz konusu olduğu için özellikle gelecek dönem bütçelerinde optimum sonuçlara ulaşabilmek büyük önem taşıyor. Logo Mind Budget bütçe yönetimi çözümü sektördeki işletmelerin bütçe yönetimi süreçlerini kolaylaştırıp hızlandırmanın yanı sıra, daha güvenilir bütçeler hazırlamayı sağlıyor. Daha sağlıklı tahmin ve daha doğru bütçe planlama yetenekleri, finansal başarıyı da artırıyor.

  • Depo yönetim sistemi

    Stoklu çalışan tüm işletmelerin yararlanabildiği Logo Depo Yönetim Sistemi portföyü, depolarının etkili şekilde yönetilmesini sağlayarak üretim planlama ve lojistik süreçlerini iyileştiriyor. 

  • e-Çözümler

    Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Havacılık Sektöründe Logo'yu Tercih Edenler

Öne Çıkan Ürünler

Blog

Blog’da öne çıkanlar

Türkiye'nin lider markaları verimliliklerini arttırmak için Logo'ya güveniyor.

Yükleniyor

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat