Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya sorun

Yatırımcı ilişkileri
anketi

Genel bakış

Perakendede ihtiyacınız olan hız, çeviklik ve verimliliğe Logo çözümleriyle ulaşın!

Gerek ürün çeşitliliği gerekse müşteriyle doğrudan temas edilmesi nedeniyle son derece yüksek devir hızlarının ve dinamik bir yapının söz konusu olduğu Perakende sektörü, TÜİK verilerine göre her yıl artan bir büyüme sergiliyor. Geleneksel kanalların yanı sıra omnichannel ve e-ticaret uygulamalarını da kapsayan sektörde başarılı olabilmek için, güçlü bir teknolojik altyapıyla desteklenen, dinamik, müşteri odaklı bir yaklaşım gerekiyor. Logo, perakendeye özel olarak geliştirilen çözümlerinin yanı sıra ERP'den CRM'e kadar geniş bir kapsama sahip çözüm yelpazesiyle, Perakende şirketlerine çeviklik ve verimlilik kazandırıyor.

Kurumsal kaynak planlama (ERP)

Logo ERP çözümleri, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren ERP iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP çözümleriyle daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

Logo ERP çözümleri 

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP çözümleri, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Logo ERP portföyünde standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor. 

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

Perakende çözümleri

Bir perakende şirketindeki ön ofis ve arka ofis süreçlerinin verimliliği ve sorunsuz işlemesi, müşteri memnuniyeti üzerinde doğrudan etkili oluyor. Müşterilerin alışveriş deneyimlerini daha kolay ve konforlu hale getirmek açısından teknoloji önemli rol oynuyor. Bu bağlamda geliştirilen ve yerleşik ya da bulut tabanlı olarak sunulan Logo Perakende çözümleri, perakende mağazalarındaki ön ofis ve arka ofis işlemlerini gerçek-zamanlı yönetmeyi sağlıyor. Böylece satış faturalarından iadelere, kampanyalardan fiyat yönetimine, stok kontrolünden müşteri kayıtlarına, satın almadan ödeme sistemlerine, kanal yönetiminden kampanya kurgularına ve satış sonrası servis işlemlerine kadar tüm süreçleri hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek mümkün oluyor.

Logo perakende çözümleri 

Perakendeye odaklı, en yeni teknolojilerle donatılmış, hızlı ve verimli çözümler sunan Logo, her ölçekten perakende şirketine, yerleşik ya da bulutta kullanılabilen çözümler sunuyor. Perakende sektörü için özel olarak tasarlanan bu çözümler, uçtan uca tüm süreçleri kapsıyor; müşteri memnuniyetini ve dolayısıyla kârlılığı artırmaya odaklanıyor. Bulut teknolojisinin kullanılmasıyla terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. 

Kurumsal kaynak planlama (ERP) ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) gibi çözümlerle ve çeşitli ödeme ve kampanya sistemleriyle entegre çalışan Logo Perakende çözümleri hem daha güçlü bir veritabanı hem de tüm süreçlerin etkin yönetimini sağlayacak bir ekosistem oluşturuyor.

Perakendenin satış sonrası servis süreçleri için de özel bir çözüm sunan Logo, merkezi ya da çoklu servis ağlarını en verimli şekilde yönetmeyi sağlıyor. 

Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

Gerek mevcut müşteri tabanını daha iyi tanımayı, gerekse potansiyel müşterilere en doğru şekilde yaklaşmayı sağlayan Logo CRM çözümü, müşteri ilişkilerini yeni bir boyuta taşıyor. Potansiyel müşterilerinize sizin ya da rakiplerinizin verdiği teklifler veya saha personellerinizin aktivite süreçleri yönetilirken aynı zamanda işletmelerde kurumsal hafızanın oluşturulmasını da sağlıyor.

Müşterilerle yapılacak görüşmelerin planlanması ile başlayan ve satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, mobil kullanım imkanı da sunan WEB tabanlı Logo CRM yazılımı ile zaman ve mekan bağımsız çalışma imkanı da mümkün oluyor.

Logo CRM 

Her ölçekten işletmenin süreçlerine uygun şekilde geliştirilen Logo CRM; satış ve pazarlama ekiplerinin veya teknik ekiplerin tüm randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini düzenlemelerini sağlıyor. Logo’nun ERP Çözümleri ile entegre çalışan Logo CRM, bu sayede anlık takip ve raporlama imkanı da sunuyor. Mobil cihazlarda da kullanılabilen Logo CRM ile satış ekipleri henüz müşterinin yanındayken bile anında sipariş girebiliyor ya da stok durumunu inceleyerek ona göre sipariş alabiliyor.

Logo CRM'in sunduğu Outlook entegrasyonu sayesinde, e-posta gönderen bir müşterinin sistemdeki tüm kayıtlarına anında ulaşmak mümkün oluyor. Bu kayıtlar; daha önce yapılmış sözleşmelerden sipariş detaylarına kadar pek çok kalemi içerebiliyor. 

Teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi, zaman yönetimi gibi pek çok özelliği de barındıran Logo CRM'in Logo Notifier Service fonksiyonu da yapılan işlemlerin anlık olarak bildirilmesini sağlıyor. Kısacası Logo CRM bir işletmenin hem kurumsal hafızası hem de satıştaki en etkili destekçisi oluyor.

Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi (HRM)

Bordrolama, işe alım, performans değerlendirmeleri, özlük yönetimi, izin takibi ve yan haklar dahil tüm bordrolama ve insan kaynakları süreçlerini bir bütün halinde, tek noktadan ele almak, işletmelere iş gücü, zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Bu hedef doğrultusunda geliştirilen Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, İK departmanlarının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Modüler yapısıyla ihtiyaca göre şekillendirilebilen Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, yerleşik ya da web tabanlı kullanım sayesinde de insan kaynağını daha hızlı ve esnek bir şekilde yönetmeye olanak tanıyor. Ayrıca, bordro yazılımları için önemli olan yasal mevzuata uyuma da olanak sağlıyor.

Logo bordro ve insan kaynakları yönetimi çözümleri

Logo’nun inovasyon odaklı yaklaşımı ve teknoloji deneyimiyle şekillenen İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, bordro, işe alım ve İK departmanlarının tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Web tabanlı kullanım sayesinde daha hızlı ve esnek bir insan kaynağını hızlı ve etkin biçimde yönetmeyi sağlayan Logo İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, değişen gereksinimlere ve yasal mevzuatlara göre sürekli geliştirilip güncelleniyor.

Çalışan portalı ve self-servis teknolojilerle işletme genelinde şeffaflığı ve kullanım kolaylığını da destekleyen bu çözümler, tüm İK verilerini tek noktada birleştirip yetki dahilinde erişime açarak pek çok İK sürecinin daha kısa ve daha verimli hale gelmesini sağlıyor. İzin yönetiminden performans yönetimine kadar pek çok işlem Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri ile kısa zamanda ve kolayca gerçekleştirilebiliyor.

İş sağlığı ve güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İSG süreçlerinin yönetimini kolaylaştırıyor.

eLogo İSG çözümleri

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor. 

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

İş akış yönetimi

İşletmenin farklı noktalarında yürütülen süreçlerin kontrol altında tutulması, iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor. Logo İş Akış Yönetimi çözümüyle iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılması tamamen dijital ortamda gerçekleştiriliyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.

Logo Flow

İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Onaylar da dahil olmak üzere tüm iş akışlarının dijital ortama taşınması zaman ve maliyet tasarrufu da sağlıyor.

Müşteri ilişkileri yönetiminden tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden dış ticarete kadar farklı modüller içeren Logo Flow, bu sayede departmanlar arasındaki iletişimi de hızlandırıyor. Böylece üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçlerdeki ilerlemeler tek noktadan, güvenli ve etkili bir şekilde takip edilebiliyor. 

İş analitiği

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

Logo iş analitiği çözümleri

İş analitiği yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği çözümleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor. 

Logo'nun İş Analitiği portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor. 

Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, ayrıca bütçe güvenilirliğini ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor. 

Depo yönetim sistemleri (WMS)

Üretimden satışa kadar tüm değer zincirinin bütünleşik yönetiminde Depo Yönetim Sistemi kilit rol oynuyor. Bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sayesinde işletmelerin maliyetleri düşerken verimlilikleri de artıyor. Logo’nun Depo Yönetim Sistemi portföyündeki Logo WMS Platform ve Logo WMS çözümleri, her ölçekten işletmelerin malzeme, personel ve ekipman yönetimi açısından da önemlidir. Bu sayede müşterilerine doğru ürünü, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru miktarda sunan işletmeler, verimli depo süreçleri oluşturarak kârlılık ve rekabet avantajı sağlar.

Logo depo yönetim sistemi 


Logo ERP çözümleriyle entegre çalışan Logo Depo Yönetim Sistemi çözümleri, üretimden satışa kadar her noktada etkili kontrol ve yönetim sağlıyor. El terminallerinin sisteme entegrasyonu, en son teknolojili barkod sistemleri, farklı modüllerin kullanılabilmesi, ihtiyaca göre uyarlamalar yapılabilmesi gibi özellikler sunan Logo Depo Yönetim Sistemi çözümleriyle işletmeler maliyetlerini düşürürken verimliliklerini artırabiliyor. 

 

  • Tüm depo yönetimi ve lojistik işlemlerinin tek platformdan yönetimi
  • Zaman ve maliyet tasarrufu
  • Süreç otomasyon özelliği
  • Barkod, RFID, karekod gibi yeni nesil teknolojilerle entegrasyon
  • Entegre el terminali kullanımı

Saha satış yönetimi

Satış operasyonlarını saha satış ekipleri üzerinden yürüten işletmelerde, bu ekiplerin etkili ve verimli çalışması şirket kârlılığını doğrudan etkiliyor. Bu amaçla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü, müşteri taleplerini ve satış operasyonlarını en iyi şekilde yönetebilmeyi sağlıyor. Çözümün anlık özelleştirilmiş raporlama yeteneği sayesinde, satış ekipleri görüşme sırasında raporlar oluşturup müşterilerle paylaşabiliyor, böylece satış kararlarını daha doğru yönlendirebiliyor. Depo ile satış ekipleri arasında koordinasyon da sağlayan çözüm, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı şekilde yürütülmesine imkan tanıyor. Satış anında, Bluetooth bağlantılı yazıcılarla her an, her yerden fatura basımı yapılabiliyor. Bütün bunların yanı sıra, satış ekiplerinin rotalarını merkezde belirlemek ve etkili araç takibi yapabilmek gibi avantajlar sayesinde saha satış operasyonlarının maliyetleri de düşüyor. 

Logo saha satış yönetimi

Logo ERP çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Saha Satış Yönetimi Çözümü Logo Mobile Sales, sahadaki satış süreçlerinin doğru verilere dayanmasını sağlayarak müşterilere sunulan hizmetin kalitesini artırıyor. Sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmeyi sağlayan çözüm, müşterilerin anlık taleplerine hızla karşılık verebilme imkanı sağlıyor. Ayrıca saha ekiplerinin rota bilgilerinden müşteri ziyaret sürelerine kadar pek çok verinin merkezi olarak sisteme kaydedilmesi ve denetlenmesi, işletmenin maliyetlerini düşürüp kârlılığını artırırken, satış ekiplerinin de performansını yükseltiyor.

e-Çözümler

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

Logo e-Çözümler 
 

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor. 

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Faydalar

  • Perakende mağazacılık yönetimi

    Perakende sektörünün ihtiyaçları göz önünde bulundurularak yerleşik ya da bulut tabanlı sunulan Logo Perakende Çözümleri, mağazalarda ön ofis ve arka ofis işlemlerini gerçek-zamanlı yönetmeyi sağlıyor. Böylece satış faturalarından iadelere, kampanyalardan fiyat yönetimine, stok kontrolünden müşteri kayıtlarına, satın almadan ödeme sistemlerine ve kampanya kurgularına kadar tüm süreçleri hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek mümkün oluyor.  

  • Perakende satış kanal yönetimi

    Perakende operasyonlarını kanal yapısı içinde yöneten işletmeler bulut tabanlı Logo Diva CHANNEL çözümüyle etkin bir kanal yönetimi imkanı elde ediyor. İhtiyaca göre ölçeklendirilebilen bu çözüm, tüm kanala ilişkin veri akışının doğru şekilde yönetilmesini sağlıyor. 

  • Satış sonrası servis yönetimi

    Satış sonrası servis ya da montaj gerektiren ürünlerin söz konusu olduğu perakende operasyonlarında kaliteli müşteri hizmetleri büyük rekabet avantajı kazandırıyor. Bu konuya odaklanan Logo Diva SERVICE çözümü, merkez ile yetkili servis noktalarında web tabanlı iletişim sağlayarak servis süreçlerini iyileştirip müşteri memnuniyetini artırıyor.

  • Kurumsal kaynak planlama (ERP)

    Perakende sektöründeki tüm işletmeler Logo ERP çözümleriyle, kaynaklarını en etkili şekilde yönetip zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Logo, sektörün ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, ek uygulamalarla zenginleştirilebilen bir ERP platformu sunuyor. 

  • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

    Perakende gibi yoğun hacimli bir sektörde müşterilerle olan ilişkilerin etkili yürütülmesi açısından Logo CRM büyük fayda sağlıyor. Müşteri kampanyalarının planlanmasından satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, Logo CRM ile müşteri merkezli bir yapı oluşturmak ve böylece kârlılığa doğrudan etki edecek bir sistem kurmak mümkün oluyor.

  • İnsan kaynakları süreç yönetimi

    Logo, insan kaynakları çözümleriyle sektördeki işletmelerin tüm İK süreçlerini ve işlemlerini tek platformda birleştirerek organizasyon yapısını güçlendiriyor. Bu çözümler insan kaynağını hızlı ve etkin şekilde yönetmeyi sağlarken, çalışan memnuniyetini ve iş verimliliğini de artırıyor.  

  • Bordro yönetimi

    Logo, emek ve zaman-yoğun bir süreç olan bordro işlemlerine özel çözümleriyle fark yaratıyor. Logo Bordro Yönetimi çözümleri, sektör şirketlerinde bordro işlemlerinin hızlı ve hatasız gerçekleştirilmesini sağlıyor ve operasyonel maliyetleri düşürüyor.

  • İş sağlığı ve güvenliği

    50 ve daha fazla çalışanı olan sektör firmalarında İş Sağlığı ve Güvenliği mevzuatına uyum kritik önem taşıyor. Bu doğrultuda geliştirilen eLogo İSG, iş güvenliği ve iş sağlığı ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

  • İş akış yönetimi

    İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Böylece planlamadan satışa kadar tüm iş akışları ve onay mekanizmaları dijital ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu elde ediliyor.

  • Veri analizi ve raporlama

    Ürün çeşitliliği açısından son derece kapsamlı bir sektör olan Perakende, aynı zamanda rekabetin de yoğun yaşandığı bir alan olarak dikkat çekiyor. Müşteri kayıtlarından sadakat programlarına, kesilen faturalardan ürün iadelerine kadar pek çok noktada büyük miktarda veri biriktiren bu sektörde, Logo'nun sunduğu veri analizi ve raporlama çözümleri en detay kırılımlara kadar analizler yapıyor. Müşterilerin satın alma alışkanlıklarından en çok tercih edilen ürünlere, satış faturalarının arttığı hafta ya da aylardan bir ürünün en çok satılan modellerine kadar pek çok verinin görselleştirilerek raporlanması, işletmelerin aksiyon planlarını daha sağlıklı bir şekilde yapmalarını, böylece rekabet avantajı elde etmelerini sağlıyor. 

  • Bütçe yönetimi

    Logo Mind Budget bütçe yönetimi çözümü, Perakende gibi dinamik ve öngörülmesi zor bir sektörde bile verilere ve etkili tahminleme araçlarına dayanarak bütçe yönetimini kolaylaştırıyor, hızlandırıyor ve daha güvenilir bütçeler hazırlamayı sağlıyor. Daha sağlıklı tahmin ve daha doğru bütçe planlama yetenekleri, finansal başarıyı da artırıyor.

  • Depo yönetim sistemi

    Perakendenin hızına uyum sağlayabilmenin yolu etkili depo yönetiminden geçiyor; Logo Depo Yönetim Sistemi portföyü, depoların etkili şekilde yönetilmesini sağlayarak üretim planlama ve lojistik süreçlerini iyileştiriyor. 

  • Saha satış yönetimi

    Sektördeki dinamik tempoya anlık bilgilerle karşılık veren Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü satış verimliliğini artırıyor ve rekabet avantajı kazandırıyor. 

  • e-Çözümler

    Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Perakende ticaret Sektöründe Logo'yu Tercih Edenler

Öne Çıkan Ürünler

Blog

Blog’da öne çıkanlar

Türkiye'nin lider markaları verimliliklerini arttırmak için Logo'ya güveniyor.

Yükleniyor

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat