Logo Bulut İK
Şimdi Kayıt Ol
14 Gün Ücretsiz Dene!

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Şimdi Kayıt Ol
14 Gün Ücretsiz Dene!

Kredi kartı bilgileriniz istenmeyecek.

İnsan Kaynakları Yönetimi

Logo Bulut İK

Bordrolama ve temel insan kaynakları süreçlerinizi Logo Bulut İK ile bulut ortamına taşıyarak operasyonel maliyetlerinizi düşürün, kaynak verimliliği sağlayın, esneklik ve hız kazanın.

BULUT

Kesintisiz güncel hizmet

Başlangıç yatırımı yapmadan doğrudan kullanım

Üstün veri güvenliği

Esnek abonelik ve servis kapsamı

Güncel mevzuata uyumluluk

Zamandan ve mekandan bağımsız kesintisiz erişim

Logo Bulut İK işletmenizde temel insan kaynakları süreçlerinizi uçtan uca, en verimli şekilde bulutta yönetme kolaylığı sunuyor. Logo Bulut İK, bulut tabanlı yapısı sayesinde bordrolama ve temel İK süreçlerine her an, her yerden erişmeyi sağlayarak İK ekiplerine ve yöneticilerine esneklik ve hız kazandırıyor.

​Bordrolama ve temel insan kaynakları süreçlerinizi bulutta rahatça yönetin 

Bordro ve temel insan kaynakları süreçlerini en verimli şekilde bulutta yönetmeyi sağlayan Logo Bulut İK, zamandan ve mekândan bağımsız çalışma imkânı sunuyor. Bu sayede İK ekipleri ve yöneticileri, daha hızlı ve daha esnek bir şekilde çalışabiliyor.

Mevzuata uyumlu bordrolama yapın, yazılımınızı sürekli güncellemekle uğraşmayın 

Bulut tabanlı yapısı ve Logo’nun etkin mevzuat takibi sayesinde Logo Bulut İK, bordro süreçlerine ilişkin tüm yasal değişikliklere anında uyum sağlıyor.

Başlangıç yatırımı olmadan doğrudan kullanmaya başlayın

Logo Bulut İK, bulut tabanlı yapısı sayesinde kurulum maliyetlerini, sunucu gibi ek donanımlara olan ihtiyacı ve donanım bakım maliyetlerini ortadan kaldırıyor. Bordrolama ve temel İK süreçlerinin yönetimine, aylık ya da yıllık abonelikle birlikte hemen başlanabiliyor.

Kesintisiz güncel hizmet 

Logo Bulut İK, bulut teknolojisi sayesinde otomatik şekilde güncellendiği için sürekli güncel olarak kullanılabiliyor. Bu sayede, vakit alan versiyon geçişleri için zaman ve çaba ihtiyacını ortadan kaldırırken, işletmeler gerekli değişikliklere ve yeniliklere kesintisiz şekilde anlık olarak uyum sağlıyor.

Veri güvenliği 

Logo, sunduğu bulut hizmeti kapsamında verileri koruyor ve kötü niyetli girişimlere karşı veri güvenliği sağlıyor. Logo Bulut İK, kullanıcıları için beklenmedik durumlara karşı önlem olarak hazırlanan felaket kurtarma senaryoları, veri kaybının engellenmesine ve uygulamaların her duruma karşı kesintisiz bir şekilde çalışmaya devam etmesine yardımcı oluyor.

Servisi işletmenizin ihtiyaçlarına göre özelleştirin

İki farklı pakette sunulan Logo Bulut İK ile “Basic” ve “Standard” paketlerini işletmenizin ihtiyacına göre dilediğiniz eklentileri ve artırımları satın alarak şekillendirebilirsiniz.
İlk aboneliğinizi başlattığınızda 3 ay ücretsiz destek hattı hizmeti ve abonelik süresi boyunca ücretsiz olarak her ay 5 destek talebi hakkından faydalanabilirsiniz.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Cep Telefonu

Tablet

Bilgisayar

Uygulama Alanları

e-Ticaret
Havacılık
Kimya
Eğitim
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Dağıtım ve toptan ticaret
Turizm
Medya - iletişim ve yayıncılık
Cam - çimento ve toprak ürünler
Elektrik ve elektronik
Sağlık - spor
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Telekomünikasyon
Perakende ticaret
Makina ve parça imalatı
İnşaat
Gıda
Yiyecek - içecek hizmetleri
Finans - sigorta
Metal ürünleri
Tarım ürünleri - hayvancılık
e-Ticaret
Havacılık
Kimya
Eğitim
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Dağıtım ve toptan ticaret
Turizm
Medya - iletişim ve yayıncılık
Cam - çimento ve toprak ürünler
Elektrik ve elektronik
Sağlık - spor
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Telekomünikasyon
Perakende ticaret
Makina ve parça imalatı
İnşaat
Gıda
Yiyecek - içecek hizmetleri
Finans - sigorta
Metal ürünleri
Tarım ürünleri - hayvancılık
e-Ticaret
Havacılık
Kimya
Eğitim
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Dağıtım ve toptan ticaret
Turizm
Medya - iletişim ve yayıncılık
Cam - çimento ve toprak ürünler
Elektrik ve elektronik
Sağlık - spor
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Telekomünikasyon
Perakende ticaret
Makina ve parça imalatı
İnşaat
Gıda
Yiyecek - içecek hizmetleri
Finans - sigorta
Metal ürünleri
Tarım ürünleri - hayvancılık
0/5

Kolaylaşan bordro yönetimiyle zaman tasarrufu

Logo Bulut İK, çok zaman alan zahmetli bordro işlemlerini daha kolay ve hızlı gerçekleştirmeyi mümkün kılıyor. Özlük yönetimi, organizasyon yönetimi, zaman yönetimi ve borç / alacak yönetimi gibi özellikler sunan Logo Bulut İK ile tüm bordro süreçleri bir bütün halinde uçtan uca bulutta yönetilebiliyor.

Güncel mevzuata uyumluluk

Mevzuata uyumlu bordrolama yapmayı ve servisi her zaman en güncel olarak kullanmayı sağlayan Logo Bulut İK, bulut teknolojisi ve Logo’nun etkin mevzuat takibi sayesinde bordro süreçlerindeki tüm yasal değişikliklerle de anında ve zahmetsizce uyumlu hale geliyor. Bu sayede kullanıcılar herhangi bir yasal sorunla karşılaşmadan her zaman en güncel kurallara ve gerekliliklere uygun çalışabiliyor. Logo Bulut İK ayrıca teşvikler ve yan haklar konusunda da tam uyumluluk kazandırıyor.

Kapsamlı organizasyon yönetimi

Logo Bulut İK kapsamlı Organizasyon Yönetimi modülü, şirket genelindeki insan kaynağını uçtan uca tanımlamayı ve yönetmeyi sağlıyor. Sürükle-bırak özelliğiyle son derece kolay bir kullanım sunan Organizasyon Yönetimi modülü üzerinde şirketin organizasyon şemaları zahmetsizce şekillendirilebiliyor.

İzin süreçleri yönetiminde artan verimlilik

Logo Bulut İK servisinin Zaman Yönetimi özelliği ile izin tarihleri, raporlar, fazla mesailer ve etkinlik kayıtları gibi tüm çalışan verilerini tek noktadan yönetmek mümkün. Ayrıca, İzin Yönetimi ve Çalışan Portal entegrasyonu sayesinde, çalışanlar kendi izinlerini portal üzerinden güncel olarak kolayca takip edebiliyor. Böylece İK departmanı da bu konuda çalışanların sorularını yanıtlamak için ayırdığı zamanı geri kazanarak daha fazla katma değeri olan işlere odaklanabiliyor.

Borç / Alacak işlem kayıtlarında kolay takip

Logo Bulut İK Borç / Alacak Yönetimi özelliği sayesinde çalışanların tüm borç/alacak işlem kayıtları oldukça kolay bir şekilde takip edilebiliyor. Açılan her bir işlem kaydı için ödemelerin yapılacağı işlem türü sistem üzerinde belirleniyor. Çalışan Portalı ile entegrasyon ise harcırah ve masraf gibi alacakların kayıtlarının çalışan tarafından sisteme girilebilmesini sağlıyor.
1/5

Kolaylaşan bordro yönetimiyle zaman tasarrufu

Logo Bulut İK, çok zaman alan zahmetli bordro işlemlerini daha kolay ve hızlı gerçekleştirmeyi mümkün kılıyor. Özlük yönetimi, organizasyon yönetimi, zaman yönetimi ve borç / alacak yönetimi gibi özellikler sunan Logo Bulut İK ile tüm bordro süreçleri bir bütün halinde uçtan uca bulutta yönetilebiliyor.

2/5

Güncel mevzuata uyumluluk

Mevzuata uyumlu bordrolama yapmayı ve servisi her zaman en güncel olarak kullanmayı sağlayan Logo Bulut İK, bulut teknolojisi ve Logo’nun etkin mevzuat takibi sayesinde bordro süreçlerindeki tüm yasal değişikliklerle de anında ve zahmetsizce uyumlu hale geliyor. Bu sayede kullanıcılar herhangi bir yasal sorunla karşılaşmadan her zaman en güncel kurallara ve gerekliliklere uygun çalışabiliyor. Logo Bulut İK ayrıca teşvikler ve yan haklar konusunda da tam uyumluluk kazandırıyor.

3/5

Kapsamlı organizasyon yönetimi

Logo Bulut İK kapsamlı Organizasyon Yönetimi modülü, şirket genelindeki insan kaynağını uçtan uca tanımlamayı ve yönetmeyi sağlıyor. Sürükle-bırak özelliğiyle son derece kolay bir kullanım sunan Organizasyon Yönetimi modülü üzerinde şirketin organizasyon şemaları zahmetsizce şekillendirilebiliyor.

4/5

İzin süreçleri yönetiminde artan verimlilik

Logo Bulut İK servisinin Zaman Yönetimi özelliği ile izin tarihleri, raporlar, fazla mesailer ve etkinlik kayıtları gibi tüm çalışan verilerini tek noktadan yönetmek mümkün. Ayrıca, İzin Yönetimi ve Çalışan Portal entegrasyonu sayesinde, çalışanlar kendi izinlerini portal üzerinden güncel olarak kolayca takip edebiliyor. Böylece İK departmanı da bu konuda çalışanların sorularını yanıtlamak için ayırdığı zamanı geri kazanarak daha fazla katma değeri olan işlere odaklanabiliyor.

5/5

Borç / Alacak işlem kayıtlarında kolay takip

Logo Bulut İK Borç / Alacak Yönetimi özelliği sayesinde çalışanların tüm borç/alacak işlem kayıtları oldukça kolay bir şekilde takip edilebiliyor. Açılan her bir işlem kaydı için ödemelerin yapılacağı işlem türü sistem üzerinde belirleniyor. Çalışan Portalı ile entegrasyon ise harcırah ve masraf gibi alacakların kayıtlarının çalışan tarafından sisteme girilebilmesini sağlıyor.

Paketler

Logo Bulut İK
Şimdi Kayıt Ol
14 Gün Ücretsiz Dene!
AylıkYıllık
%17 avantajlı
Aynı olan özellikleri gizle
Basic /Aylık
Standard /Aylık
İşletmenizin ihtiyacına göre dilediğiniz eklentileri ve artırımları satın alarak şekillendirebildiğiniz esnek paket yapısı
10 Kullanıcı
Özlük Yönetimi
Varlık Yönetimi
Organizasyon Yönetimi
Zaman Yönetimi
Ücret Yönetimi
Borç / Alacak Yönetimi
İlk abonelik başlatıldığında 3 ay ücretsiz destek hattı hizmeti
Abonelik süresi boyunca Logo Portal'dan iletebileceğiniz ücretsiz destek talebi bildirimi

Eklentiler

Destek Hattı Hizmeti
1835 TL + Kdv
/Aylık
3280 TL + Kdv
/Aylık


  • Logo destek hattı hizmeti ile “telefon ve Logo Portal” üzerinden talepler iletilebiliyor. Logo destek hattı hizmeti kapsamında hafta içi her gün 08:00-17:00 saatleri arasında 444 56 46 numaralı telefondan Logo destek hattına ulaşabilir, Logo Portal üzerinden destek talebi oluşturabilir ve mevcut taleplerinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.
Çalışan Portalı
6 TL + Kdv
/Aylık
6 TL + Kdv
/Aylık

Özlük bilgileri ve organizasyon şemasına erişim

İzin talepleri ve kalan izin günlerinin takibi

Zimmet, harcama, prim ve avansların takibi

Zaman Yönetimi
11.9 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil


  • İstenen sayıda izin tanımı
  • İzin talebi onay tanımları ve izin kayıt takibi
  • Toplu izin kullanımı
  • Detaylı izin bilgileri takibi
  • Fazla mesai kayıtları takibi
Ücret Yönetimi
14 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil


  • Çalışanların bordro süreçlerinin düzenli ve güvenilir bir şekilde yönetimi
  • Bordro muhasebeleştirmelerinin yapılarak, muhtasar beyannamelerinin gönderilmesi
  • Puantajların sistemde muhasebeleştirilmesi
  • Çalışanlar için SGK ve Emekli Sandığı’na gönderilen aylık zorunlu bildirgelerin resmi kurumlarca istenen formatta düzenli olarak paylaşılması
Borç / Alacak Yönetimi
6 TL + Kdv
/Aylık
Pakete Dahil


  • Borç / alacak işlem kayıtlarının modül üzerinde oluşturulup takip edilebilmesi
  • Çalışan Portalı ile entegrasyon sayesinde, harcırah ve masraf gibi alacaklarda kayıtların çalışan tarafından sisteme girilebilmesi
  • Açılan her bir işlem kaydı için ödemelerin yapılacağı işlem türü ve tipinin sistem üzerinde belirlenmesi
Kullanıcı artırımı
4.1 TL + Kdv
/Aylık
4.1 TL + Kdv
/Aylık
  • Basic ve Standard paket içeriğinde yer alan 10 kullanıcıya ilave olarak ek kullanıcı tanımlayabilme

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Bulut servislerde destek hattı hizmeti ve destek talebi hakkı arasındaki fark nedir?

Destek hattı hizmeti kapsamında “telefon ve Logo Portal” üzerinden talepler iletilebilirken destek talebi hakkı kapsamında “Logo Portal” üzerinden talepler iletilebilir. İlk servis aboneliği başlatıldığında destek hattı hizmeti 3 ay süreyle ücretsiz olarak tanımlanır. Ücretsiz destek talebi ise abonelik süresi boyunca Logo Portal'dan iletilebilir.

02

Destek hattı hizmetini aylık/yıllık modelde alırken nelere dikkat edilmeli?

Servis aboneliğini aylık olarak başlatanlar destek hattı hizmetini de aylık olarak, servis aboneliğini yıllık olarak başlatanlar ise destek hattı hizmetini de yıllık olarak satın almalıdır.
03

Destek talepleri Logo Portal’den nasıl iletilir?

Kullanılan bulut servisten Logo Portal’e yönlenebildiği gibi, direkt Logo Portal’e kayıtlı kullanıcı e-mail adresi ile giriş yapılarak Destek Bölümü’nden talepler oluşturulabilir.
04

Destek hattı hizmeti nasıl ve ne zaman yenilenir?

İlk abonelik başlatıldığında sunulan 3 aylık ücretsiz destek hattı hizmeti süresi dolduktan sonra istenen zamanda destek hattı hizmeti alınabilir. Satın alınan destek hattı hizmetinin süresi dolduğunda ise destek hizmetlerinde otomatik olarak yenileme yapılmadığı için hizmetten yararlanmaya devam edilmesi için tekrar satın alma işlemi gerçekleştirilmelidir. Bu işlem için de öncelikli olarak servis aboneliğinin yenilenmesi beklenmeli, akabinde destek hattı hizmeti tekrar satın alınmalıdır.
05

Destek hattı hizmeti geçerlilik süresi nasıl belirlenir?

Destek hattı hizmeti, servis abonelik süresine paralel ilerletilir. Bu nedenle, satın alınırken abonelik bitiş tarihine kadarki dönem için ücret hesaplanarak satın alma işlemi gerçekleştirilir. Örneğin; yıllık modelde alımlarda, ‘Destek Hizmeti Bedeli/365 x Destek hizmeti başlangıç tarihinden abonelik bitiş tarihine kalan gün sayısı’na göre işlem yapılır. Aylık modelde ise satın alınan ayın gün sayısına göre işlem yapılır.
06

Destek hattı hizmeti kapsamında neler bulunuyor?

Destek hattı hizmeti kapsamında, kullanılan servis ile ilgili soru ve özellik talepleri telefonla destek hattı ve Logo Portal üzerinden Logo Destek ekiplerine iletilebilir, iletilen konuya ait durum ve detaylar Logo Portal üzerinden takip edilebilir. Veri bakımı, rapor tasarlama, dizayn tasarlama, müşteriye özel hazırlanan nesnelere (trigger, view, fonksiyon vb.) müdahale ve/veya yeni nesne taleplerinin karşılanması, eğitim gerektiren sorular ya da uzaktan erişim destek hizmetlerini kapsamamaktadır.
07

Destek hattı hizmetinden kimler yararlanabilir?

Destek hattı hizmetinden ilk servis aboneliği başlatıldığında 3 ay boyunca ücretsiz olarak her müşterimiz yararlanabilir. Devam eden süreçte ise abonelik yapısına uygun, aylık ya da yıllık seçeneklerle alım yapılarak hizmetten yararlanmaya devam edilebilir. Hizmet kapsamında bulut servisinde kayıtlı kullanıcı e-mail adresleri ile destek talepleri iletilebilir.
08

Destek hattı hizmeti nasıl satın alınır?

Destek hattı hizmeti satın alımları için logo.cloud web sitesine “log-in” olunduktan sonra ilgili servisin satın alma sayfaları üzerinden işlem gerçekleştirilebilir.
09

Destek talebi hakkından kimler, nasıl yararlanabilir?

Abonelik süresi boyunca servis kullanıcımız Logo Portal'dan ücretsiz destek talebi bildirimi yapabilir. Bulut servisinde kayıtlı kullanıcı e-mail adresi ile destek talepleri iletilebilir.

10

Bordrolama ve temel İK süreçlerinin bulutta olmasının avantajları nelerdir?

Logo Bulut İK oldukça kolay ve hızlı bir şekilde, herhangi bir kurulum ve yatırım masrafı olmadan kullanıma alınabiliyor. Servis, ihtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebiliyor. Kullanıcılar, istedikleri yerden ve istedikleri zamanda sisteme erişebiliyor. Sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri Logo tarafından karşılanıyor ve veriler her zaman güvenle korunuyor. Bulut teknolojisi sayesinde Logo Bulut İK, her zaman güncel olarak kullanılabiliyor, böylece işletmeler gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor.

Daha fazla bilgi  logo.cloud/servisler/logo-bulut-ik

11

Logo Bulut İK kullanmaya nasıl başlayabilirim?

Logo Bulut İK için logo.cloud üzerinden kaydınızı oluşturduktan sonra tercihinize göre önce deneme sürümünü kullanabilir ve deneyiminizden memnun kalırsanız ürünü satın alabilir; dilerseniz de deneme sürümünü kullanmadan servisi doğrudan satın alarak aboneliğinizi başlatabilirsiniz.

Daha fazla bilgi  logo.cloud/servisler/logo-bulut-ik

12

Logo Bulut İK nasıl fiyatlandırılıyor?

Dilediğinizce şekillendirebileceğiniz giriş paketimiz Basic ve Standard olmak üzere iki paket seçeneğiyle satışa sunulan Logo Bulut İK, aylık ya da yıllık abonelik seçenekleriyle çalışan bazlı fiyatlandırılıyor. Paketler, ihtiyaç doğrultusunda farklı fonksiyonlarla da istenildiği gibi zenginleştirilebiliyor.
13

Logo Bulut İK ile verilerim ne kadar güvende?

Logo, size sunduğu bulut hizmeti kapsamında verilerinizi koruyor ve kötü niyetli girişimlere karşı veri güvenliği sağlıyor. Beklenmedik durumlara karşı önlem olarak hazırlanan felaket kurtarma senaryoları ile veri kaybı engelleniyor ve uygulamalar kesintisiz şekilde çalışmaya devam ediyor.
14

Kimler Logo Bulut İK kullanabilir?

Logo Bulut İK, temel İK ve bordro süreçlerini daha hızlı ve verimli şekilde yönetmek isteyen tüm işletmeler tarafından kullanılabilir.

Daha fazla bilgi  logo.cloud/servisler/logo-bulut-ik

15

Logo Bulut İK ek özelliklerle zenginleştirilebilir mi?

Evet, seçtiğiniz paketi ihtiyaçlarınıza uygun ek fonksiyonlar ile zenginleştirebilirsiniz.
16

Logo Bulut İK için de ücretsiz deneme süresi var mıdır?

Logo bulut servisleri kapsamında sunulan tüm ürünler için kullanıcılara satın almadan önce 14 gün süreyle ücretsiz deneme imkânı sağlanıyor. Kredi kartı bilgilerinizi girmeden ilgili servisin sayfasındaki “14 gün ücretsiz deneyin” link’ine tıklayarak deneme sürümünüzü başlatabilirsiniz. Logo Bulut İK paketlerinden tercih ettiğiniz seçeneği 14 gün boyunca ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Logo Bulut İK 1 kullanıcı ve 10 çalışan için sunulan ücretsiz deneme sürümü ile Özlük Yönetimi, Organizasyon Yönetimi, İzin Yönetimi, Ücret Yönetimi ve Borç / Alacak Yönetimi özelliklerini keşfedebilirsiniz.
17

Logo Bulut İK kaç kullanıcıya kadar kullanılabilir?

Logo Bulut İK paketleri, 10 kullanıcı limiti ile satışa sunuluyor. Paket içeriğinde yer alan 10 kullanıcıya ilave olarak ek kullanıcı satın alınabiliyor.
18

Aylık/yıllık aboneliklerin sonunda Logo Bulut İK nasıl yenilenir?

logo.cloud üzerinden başlatılan aboneliğinizin yenileme zamanı geldiğinde, iptal talebinizi iletene kadar aboneliğiniz otomatik olarak yenilenmeye devam eder.
19

Logo Bulut İK kaç çalışan sayısına kadar kullanılabilir?

Logo Bulut İK için herhangi bir çalışan sayısı sınırı bulunmuyor. Çalışan sayısını işletmenizin ihtiyaçları doğrultusunda belirleyerek, istenen paketi istenen çalışan sayısına göre satın alabilirsiniz.
20

Logo Bulut İK ile veriler nasıl yedeklenir?

Verileriniz, Logo tarafından otomatik olarak yedekleniyor ve Logo güvencesiyle saklanıyor. İhtiyaç duyduğunuz verilerinizi ayrıca Excel veya XML ortamına da aktarabilirsiniz.