Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun
Logo Blog
Logo Blog
0

Uzaktan çalışma nedir, şirketiniz için avantajları nelerdir?

Teknolojinin insan hayatındaki yerinin büyümesi ile birlikte ofis içerisinde çalışma kavramı, yerini çeşitli alternatiflere bırakmaya başlamıştır. Dizüstü bilgisayar, akıllı telefon, tablet, sosyal platformlar ve zengin yazılımlar sayesinde çalışan ile işveren arası koordinasyon her yerden sağlanabilmektedir.

Uzaktan çalışma nedir?

Farklı alternatiflerin tercih edilmesi ile birlikte ortaya çıkan uzaktan çalışma kavramı, hem zamandan, hem de mekandan bağımsız olarak çalışmanın temelini atan yeniliklerden biri olmuştur. Uzaktan çalışma, bir şirketin iş sürecini ofis ortamından bağımsız olarak sürdürmek anlamına gelir. Bu sistemle çalışan bireyler, günün belirli saatlerinde görevlerini yaparak iş akışını tamamlamış olur. Bu sistemde çalışan bireyler, şirketlerin mevcut çalışanı olarak kabul edilir.

Uzaktan çalışmanın şirket için avantajları nelerdir?

Yapılan araştırmalar sonucu uzaktan çalışma kavramının çalışan ve işveren üzerindeki olumlu etkisi kanıtlanmıştır. Bu avantajlardan bazıları şunlardır;

  • Uykusuzluk, trafik, geç kalma gibi durumlarla karşılaşılmaması,
  • Ofis ortamından bağımsız çalışma,
  • Stresten uzak, daha yüksek motivasyon ile çalışma,
  • Alan yönetimi,
  • Zamanı verimli kullanma,
  • Çalışanın sosyal yaşantısının sürdürülmesi,
  • Çalışanın kendine vakit ayırabilmesi gibi kriterler, uzaktan çalışma sisteminin sunduğu ayrıcalıklar arasındadır.

Uzaktan çalışmaya uygun iş yazılımları nasıl olmalı?

Uzaktan çalışma için uygun olan yazılımların geliştirilmesinde birtakım hususlara dikkat etmek gerekir. Öncelikle yazılımlar, çeşitli risk değerlendirmeleri göz önünde bulundurularak hazırlanmalıdır. Aynı zamanda güvenlik standartlarının doğru şekilde yapılandırılması, önem arz eden verilerin yanlış kişilerin eline geçmesine engel olur. Kullanıcı arayüzünde oluşturulan kolaylık, dikkat çeken tasarım gibi etmenler de iş akışının kolay takibini arttıran avantajlardan bazılarıdır. Türkiye’nin en büyük yazılım firmalarından bir tanesi olan Logo Yazılım, sunmuş olduğu teknolojik yazılım çözümleri ile şirketlerin uzaktan çalışma yöntemlerini geliştirir. ERP, Kobi, İnsan Kaynakları, Muhasebe, İş Analitiği gibi birçok alanda tam destek sağlayarak çalışanlar arasında kesintisiz iletişim imkanı sunar.

Uzaktan çalışmaya uygun Logo yazılımları nelerdir?

Logo ERP çözümlerinin sunduğu sayısız avantaj ve uzaktan çalışma ayrıcalığı ile iş süreçlerinin daha verimli ve pratik olması sağlanır. Mikro, orta ya da büyük ölçekli fark etmeksizin her sektörden firmanın iş yükünü azaltarak maliyet avantajı sağlar. ERP kullanıcılarını bağımsız kılmak amacı ile tasarlanan Logo Wings çözümleri, ofis ortamına bağlı olmaksızın iş sürecinin, internet bağlantısı olan her yerden yürütülmesine yardımcı olur.

  • Teknolojinin gelişmesi ile birlikte şirketler, finansal kayıtlarını her alandan tutmak amacı ile gelişmiş muhasebe yazılımlarına ihtiyaç duyar. Bu alanda kullanıcılara sunulan çözümler esnaf, serbest çalışan, toptan ve perakende satış yapan ya da farklı iş kollarında görev yapan tüm işletmelerin hayatını kolaylaştırmak amacı ile geliştirilir.
  • Tablet ve bilgisayarlar aracılığı ile her daim iş süreçleri kontrolü sağlayan Logo Wings ERP çözümleri, sürdürebilir verimliliği destekleyerek şirketlerin özgürlük ihtiyacını karşılar. Bu sayede verilere anlık erişim sağlanarak güncellik esas alınır. Değişen mevzuatlara uygun olarak sürekli yenilenen çözümler, bilgilerin doğru ve güncel olmasına büyük önem vererek her alandan erişim sunar.
  • Logo GO ve Logo Tiger ERP çözümleri, zamanlanmış görevler özelliği ile kullanıcılara görev atayıp günlük satışlar ve hesap özetleri gibi raporları mail ile almanızı sağlar. Yönetici konsolu ile ile yalnızca çalışanlar arasında değil, yönetici pozisyonundaki kişilerin de verilere anlık erişimi sağlanır. Kullanıcıların mekandan bağımsız olarak mesajlaşması sağlanırken aynı zamanda satış dosyaları, tahsilat ve ödemeler kolayca gönderilebilir. Kullanıcı izleme raporu ile kullanıcıların tüm işlemlerini ve değişiklik tarihçesi raporu ile kayıtlar üzerinde izleyebilirsiniz.
  • Logo Netsis ERP çözümleri, karmaşık iş süreçlerinin düzenlenmesini sağlayarak eş zamanlı erişim sunar. Bildirim özelliği ile atanan görevlerin zaman takibi yapılır, işler öncelik sırasına göre listelenerek düzenlenebilir. Aynı zamanda firma içi kullanıcılara toplu bildirim göndererek bilgi akışının yenilenmesi sağlanabilir. Belge kilitleme ile belge üzerinde çalışırken, diğer kullanıcıların değişiklik yapmalarını önleyip, bilgilendirme merkezi ile şirket içindeki kullanıcılara toplu bir şekilde bildirim gönderebilirsiniz.
  • Bağımsız kullanımı esas alan online imkanların kullanımı bu anlamda da artmaya devam ediyor. E-fatura, e-arşiv, e-irsaliye gibi birçok muhasebe işlemi, kullanıcıların dilediği yerden 7/24 bu belgelere ulaşmasını sağlıyor. Şirketler bu belgeleri kendileri hazırlayıp, diğer çalıştığı firmalara iletim de sağlayabiliyor. E-müstahsil makbuzu ve e-serbest meslek makbuzu da bu kanallar aracılığıyla oluşturulup, iletilebiliyor. Aynı zamanda bu raporlar periyodik olarak zamanlanarak, Gelir İdaresi Başkanlığı’na doğrudan iletilebiliyor.
  • E-mutabakat sistemi de uzaktan en etkin şekilde kontrol edilebilen bir başka sistem. Burada tedarikçi ya da müşteri olarak çalışılan firmalarla yapılan mutabakatlar dijital ortamda saklanabiliyor. BA, BS ve Cari Bakiye mutabakatları bu sistem üzerinden kolaylıkla iletilebilir. E-posta, SMS ya da faks ile kullanıcılar, çalıştıkları firmalara gönderim sağlayabiliyor.
  • Firmalar, bayi ve iş ortakları ödemelerini her ay düzenli takip edebilmek için e-tahsilat sistemini kullanabiliyor. Burada firmalara özel bir sayfa oluşturabilir, uzaktan kontrol sağlanabilir. Sanal POS’u bulunan kullanıcılar, işlemlerine bu şekilde devam edebiliyor. Sanal POS’u olmayanlar ise Logo Yazılım ve Wirecard iş birliği ile sunulan birçok avantajdan yararlanabilir.
  • Tüm şirketlerin ortak amacı olan karlılığı arttırmanın diğer yolu da şirket verilerinin detaylı şekilde analiz edilmesidir. Hem yerleşik, hem de mobil ortamlardan uzaktan çalışma sistemi ile erişebileceğiniz Logo Mind Insight, verilerin görselleştirilerek kolayca raporlanmasına olanak sağlar. Birleştirilmiş HTML 5 istemci ile iOS işletim sistemli cihazlara indirilerek uzaktan çalışma imkanını arttırır. Hassas tasarım özelliği sayesinde tüm veriler, kullanılan cihazın ekran boyutuna uyarlanarak her alandan kullanım sağlar. Self-servis kullanımı ile bilgi işlem ekiplerinin sürece dahil olması gerekmeden, kendi dashboardlarınızı hazırlayıp verilerinizi kolayca analiz edebilirsiniz.
  • İşletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri tüm verilerin dijital ortama taşınmasına yardımcı olan Logo Flow, uzaktan çalışma prensibini pekiştiren çözümlerden bir tanesidir. Sektör ya da ölçek fark etmeksizin her şirkete verimlilik ve iş gücü tasarrufu sağlayan yazılım, tüm iş akışlarını tek merkezden yürüterek süreklilik sağlar. Yetkilendirme, plan kontrolü, rapor takibi gibi iş akışında yer alan tüm süreçler hem web, hem de mobil uygulama erişimi ile esneklik kazanır.
  • Teknoloji ve güvenlik standartlarına uygun olarak geliştirilen Logo İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, işe alım, performans takibi gibi tüm süreçleri tek noktadan yöneterek uzaktan çalışma imkanı sunar. Logo Tiger HR, Logo j-HR ve Logo Netsis HR mobil uygulamaları sayesinde tüm insan kaynakları iş süreçlerine esneklik kazandırılması amaçlanır. Hem İK ekipleri hem de yöneticiler, internet bağlantısı olan her alandan 7/24 erişim imkanı sağladığı mobil uygulamalarla etkili bir süreç yönetimi elde eder. Aynı zamanda çalışan bilgisine ulaşarak her alandan maksimum iletişim sağlanabilir.
  • Bordro süreçlerinin en etkili şekilde gerçekleşmesine yardımcı olan Logo Payroll, bulut teknolojisi ile kurulum maliyetlerini ortadan kaldırırken aynı zamanda bilgisayar, tablet ya da akıllı telefon üzerinden ulaşım sağlar. Terfi, izin, özlük bilgileri gibi dikkat gerektiren tüm verilere ev konforunda ulaşım sağlayan yazılım hem zaman, hem de verimlilik kazandırmayı amaçlar.
  • Çok sayıda bayi ve şubeye sahip şirketler için takip mekanizması bir hayli zor olabilir. Perakende sektöründe yer alan şirketler için son derece önemli olan hızlı takip imkanı, Logo Diva Shop çözümü ile oldukça kolay bir hale getirilmiştir. Kanalda yer alan tüm şubelerin anlık kontrolünü yaparak düzen oluşturan yazılım, en zorlu süreçlerde şirketin iş yükünü ortadan kaldırır. Kanal yönetimi uygulamalarının bulut teknolojisi ile birleşmesi, yatırım gerektirmeyen bir avantaj sağlar. Sisteme girilen tüm bilgilerin buluta kaydedilmesi ile birlikte maksimum erişim sağlanır. Uzaktan çalışma şartlarını en verimli şekilde gerçekleştiren Logo Yazılım, sunduğu zengin çözümleriyle birlikte şirketlerin ihtiyacı olduğu hizmetleri sunmaya devam etmektedir. Pek çok iş kolu için uygun olan bu çözümlerle birlikte hem çalışanların verimliliği, hem de şirket karlılığı desteklenir.
  • Logo Diva Channel ise merkez ve şubeler arasındaki işlemlerinin senkronizasyonundan sorumludur. Mağazacılık sektöründe sürecin hızlı takibine imkan tanır. Böylece olası eksik ve hataların önüne geçilmiş olur. Özellikle çok fazla şubeye sahip olan firmalar bu üründen yararlanabilir. Stok yönetiminden anlık raporlama işlemlerine kadar tek bir kanaldan eş zamanlı imkanı bulunur. Logo Diva Channel iş planlamalarından, reklam ve kampanya oluşturma işlemlerine kadar tüm sürecin aynı anda ilerlemesini sağlar. Bulut teknolojisi sayesinde hızlı, güçlü ve sorunsuz bir entegrasyonun söz konusudur.
  • Logo CRM ile internetin olduğu her yerden müşterilerinizin satış öncesi ve sonrası tüm süreçlerini kontrol edebilirsiniz.