Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya sorun

Yatırımcı ilişkileri
anketi

Genel bakış

Otomotiv sektöründeki yoğun rekabette öne çıkmak için ERP'den insan kaynaklarına kadar tüm süreçlerde Logo uzmanlığından faydalanın!

Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektörü, farklı ölçeklerden çok sayıda işletmeyi barındırıyor; dolayısıyla rekabet de yoğun yaşanıyor. Üretim süreçlerinin sadeleştirilmesi, kalite yönetiminin iyileştirilmesi, insan kaynağının verimli yönetilmesi, mevzuata tam uyumluluk gibi konular, sektör işletmelerine rekabet avantajı sağlayan unsurlar oluyor. Logo'nun ERP'den depo yönetimi ve CRM çözümlerine uzanan kapsamlı portföyü, ister üretici, ister bayi konumunda olsun, tüm sektör işletmelerine rekabet gücü kazandırıyor. 

Kurumsal kaynak planlama (ERP)

Logo ERP çözümleri, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren ERP iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP çözümleriyle daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

Logo ERP çözümleri 

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP çözümleri, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Logo ERP portföyünde standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor. 

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

İş sağlığı ve güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İSG süreçlerinin yönetimini kolaylaştırıyor.

eLogo İSG çözümleri

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor. 

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

İş akış yönetimi

İşletmenin farklı noktalarında yürütülen süreçlerin kontrol altında tutulması, iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor. Logo İş Akış Yönetimi çözümüyle iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılması tamamen dijital ortamda gerçekleştiriliyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.

Logo Flow

İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Onaylar da dahil olmak üzere tüm iş akışlarının dijital ortama taşınması zaman ve maliyet tasarrufu da sağlıyor.

Müşteri ilişkileri yönetiminden tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden dış ticarete kadar farklı modüller içeren Logo Flow, bu sayede departmanlar arasındaki iletişimi de hızlandırıyor. Böylece üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçlerdeki ilerlemeler tek noktadan, güvenli ve etkili bir şekilde takip edilebiliyor. 

Depo yönetim sistemleri (WMS)

Üretimden satışa kadar tüm değer zincirinin bütünleşik yönetiminde Depo Yönetim Sistemi kilit rol oynuyor. Bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sayesinde işletmelerin maliyetleri düşerken verimlilikleri de artıyor. Logo’nun Depo Yönetim Sistemi portföyündeki Logo WMS Platform ve Logo WMS çözümleri, her ölçekten işletmelerin malzeme, personel ve ekipman yönetimi açısından da önemlidir. Bu sayede müşterilerine doğru ürünü, doğru zamanda, doğru yerde ve doğru miktarda sunan işletmeler, verimli depo süreçleri oluşturarak kârlılık ve rekabet avantajı sağlar.

Logo depo yönetim sistemi 


Logo ERP çözümleriyle entegre çalışan Logo Depo Yönetim Sistemi çözümleri, üretimden satışa kadar her noktada etkili kontrol ve yönetim sağlıyor. El terminallerinin sisteme entegrasyonu, en son teknolojili barkod sistemleri, farklı modüllerin kullanılabilmesi, ihtiyaca göre uyarlamalar yapılabilmesi gibi özellikler sunan Logo Depo Yönetim Sistemi çözümleriyle işletmeler maliyetlerini düşürürken verimliliklerini artırabiliyor. 

 

  • Tüm depo yönetimi ve lojistik işlemlerinin tek platformdan yönetimi
  • Zaman ve maliyet tasarrufu
  • Süreç otomasyon özelliği
  • Barkod, RFID, karekod gibi yeni nesil teknolojilerle entegrasyon
  • Entegre el terminali kullanımı

Bütçe yönetimi

Bütçe dönemleri, bir işletmenin gelecek rotasının ve finansal tablosunun çizilmesi açısından kritik zamanlardır. Genellikle yoğun emek ve uzun zaman alan bu süreçlerde verilerin doğruluğu ve güvenirliği, öngörülerin isabetli olması, revizyon yapabilme esnekliği gibi özellikler büyük önem taşır. Bu nedenle, güçlü kontrol mekanizmalarıyla veri kontrolü sağlarken veri giriş uygulamalarında da hataya yer bırakmayan bir sistem kurmak gerekir. Esnek ve güvenilir bir çalışma platformu sağlayan bu çözüm, bütçe hazırlamada da disiplin ve tutarlılığın garantisi olacaktır. Bütçe süreçlerinin daha hızlı ve kolay hale gelmesiyle iş gücü ve zaman tasarrufu sağlanır, maliyet kontrolü ve finansal sonuçlar da iyileşir.

Logo’nun güçlü ve inovatif teknolojileriyle sunulan Logo Mind Budget, işletmelerin bütçe yönetimi süreçlerini kolaylaştırıp hızlandırmanın yanı sıra, oluşturulan bütçelerin güvenilirliğini de artırıyor. Tutarlı öngörüler ve isabetli kararlar için ilk adım olan Logo Mind Budget ile bütçe hazırlama süresi önemli ölçüde kısalırken, bütçe revizyonu da kolaylaşıyor. Logo Mind Budget’ın kazandırdığı daha sağlıklı tahmin ve daha doğru bütçe planlama yetenekleri, finansal başarıyı da artırıyor.

 

  • Bütçe hazırlamada zaman ve iş gücü tasarrufu
  • Hedef ve gerçekleşen bütçe karşılaştırma imkanı
  • Farklı bütçelerin konsolidasyonu
  • Excel sayfası mantığıyla kolay bütçe tasarımı
  • Dövizli bütçe oluşturma

Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

Gerek mevcut müşteri tabanını daha iyi tanımayı, gerekse potansiyel müşterilere en doğru şekilde yaklaşmayı sağlayan Logo CRM çözümü, müşteri ilişkilerini yeni bir boyuta taşıyor. Potansiyel müşterilerinize sizin ya da rakiplerinizin verdiği teklifler veya saha personellerinizin aktivite süreçleri yönetilirken aynı zamanda işletmelerde kurumsal hafızanın oluşturulmasını da sağlıyor.

Müşterilerle yapılacak görüşmelerin planlanması ile başlayan ve satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, mobil kullanım imkanı da sunan WEB tabanlı Logo CRM yazılımı ile zaman ve mekan bağımsız çalışma imkanı da mümkün oluyor.

Logo CRM 

Her ölçekten işletmenin süreçlerine uygun şekilde geliştirilen Logo CRM; satış ve pazarlama ekiplerinin veya teknik ekiplerin tüm randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini düzenlemelerini sağlıyor. Logo’nun ERP Çözümleri ile entegre çalışan Logo CRM, bu sayede anlık takip ve raporlama imkanı da sunuyor. Mobil cihazlarda da kullanılabilen Logo CRM ile satış ekipleri henüz müşterinin yanındayken bile anında sipariş girebiliyor ya da stok durumunu inceleyerek ona göre sipariş alabiliyor.

Logo CRM'in sunduğu Outlook entegrasyonu sayesinde, e-posta gönderen bir müşterinin sistemdeki tüm kayıtlarına anında ulaşmak mümkün oluyor. Bu kayıtlar; daha önce yapılmış sözleşmelerden sipariş detaylarına kadar pek çok kalemi içerebiliyor. 

Teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi, zaman yönetimi gibi pek çok özelliği de barındıran Logo CRM'in Logo Notifier Service fonksiyonu da yapılan işlemlerin anlık olarak bildirilmesini sağlıyor. Kısacası Logo CRM bir işletmenin hem kurumsal hafızası hem de satıştaki en etkili destekçisi oluyor.

Saha satış yönetimi

Satış operasyonlarını saha satış ekipleri üzerinden yürüten işletmelerde, bu ekiplerin etkili ve verimli çalışması şirket kârlılığını doğrudan etkiliyor. Bu amaçla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü, müşteri taleplerini ve satış operasyonlarını en iyi şekilde yönetebilmeyi sağlıyor. Çözümün anlık özelleştirilmiş raporlama yeteneği sayesinde, satış ekipleri görüşme sırasında raporlar oluşturup müşterilerle paylaşabiliyor, böylece satış kararlarını daha doğru yönlendirebiliyor. Depo ile satış ekipleri arasında koordinasyon da sağlayan çözüm, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı şekilde yürütülmesine imkan tanıyor. Satış anında, Bluetooth bağlantılı yazıcılarla her an, her yerden fatura basımı yapılabiliyor. Bütün bunların yanı sıra, satış ekiplerinin rotalarını merkezde belirlemek ve etkili araç takibi yapabilmek gibi avantajlar sayesinde saha satış operasyonlarının maliyetleri de düşüyor. 

Logo saha satış yönetimi

Logo ERP çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Saha Satış Yönetimi Çözümü Logo Mobile Sales, sahadaki satış süreçlerinin doğru verilere dayanmasını sağlayarak müşterilere sunulan hizmetin kalitesini artırıyor. Sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmeyi sağlayan çözüm, müşterilerin anlık taleplerine hızla karşılık verebilme imkanı sağlıyor. Ayrıca saha ekiplerinin rota bilgilerinden müşteri ziyaret sürelerine kadar pek çok verinin merkezi olarak sisteme kaydedilmesi ve denetlenmesi, işletmenin maliyetlerini düşürüp kârlılığını artırırken, satış ekiplerinin de performansını yükseltiyor.

İnsan kaynakları süreç yönetimi

İnsan kaynağının en verimli şekilde oluşturulması ve yönetilmesi, işletmelerin finansal sonuçlarını da doğrudan etkiler. Dolayısıyla işe alımdan performans değerlendirmelerine, izin takibinden yan haklara kadar tüm insan kaynakları süreçlerini bir bütün halinde ele almak, bir işletmenin yapabileceği en önemli yatırımlardan biridir. İK'ya özel çözümler, tüm İK süreçlerini ve işlemlerini tek platformda birleştirerek organizasyon yapısını güçlendirir. Bu çözümlerin mevzuattaki değişikliklere göre düzenli olarak güncellenmesi de hem yasal uyumluluğu hem de verimli İK yönetimini sağlar.

Logo, İK odaklı çözümleriyle işletmelerin tüm İK süreçlerini ve işlemlerini tek platformda birleştirerek organizasyon yapısını güçlendiriyor. İhtiyaca göre zenginleştirilebilen modüler yapıdaki çözümlerden oluşan portföyde, web tabanlı seçenekler de sunuluyor. Logo İK çözümleri insan kaynağını hızlı ve etkin şekilde yönetmeyi sağlarken, çalışan memnuniyetini ve iş verimliliğini de artırıyor. 

 

  • Tüm İK süreçlerinin tek noktadan yönetimi
  • Zaman ve iş gücü tasarrufu
  • Web üzerinden kullanım imkanı
  • Yasal mevzuata uyum
  • Portal üzerinden self-servis kullanım

e-Çözümler

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

Logo e-Çözümler 
 

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor. 

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Bordro yönetimi

İnsan kaynağı süreçlerinde özellikle bordrolama, izin yönetimi, borç-alacak yönetimi gibi operasyonlar yoğun zaman ve emek gerektirir. İK ekipleri açısından zaman baskısı yaratan bu operasyonları otomatize etmek hem iş gücü kaybını önler hem de manuel uygulamalardaki hataları en aza indirir.

Hızlı ve hatasız ve bordro işlemleri

İK süreçlerinin yönetiminde uzun yıllara dayalı deneyiminden yararlanan Logo, emek ve zaman-yoğun bir süreç olan bordro işlemlerine özel çözümleriyle fark yaratıyor. Logo'nun bordro odaklı çözümleri, İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyor. Ayrıca işlem takibinin kolaylığı sayesinde işletmelerin operasyonel maliyetleri de düşüyor. Bordro çözümleri, Logo imzalı kurumsal kaynak planlama (ERP) çözümleriyle de entegre çalışarak kaynakları uçtan uca yönetme imkanı sunuyor.

 

  • Her ölçekten ve sektörden işletmeye uygun
  • Güncel yasal mevzuata uyumlu 
  • İlgili kurumlarla hızlı iletişim
  • Bordroların aylık e-posta ile gönderimi
  • Verilere dayalı bütçe tahminleri 
  • Bireysel emeklilik işlemleri 

Faydalar

  • Kurumsal kaynak planlama (ERP)

    Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektörü, gerek ürün bileşenlerinin çeşitliliği, gerek yüksek hacimli seri üretim gerekse geniş iş gücü nedeniyle uçtan uca dikkatle yönetilmesi gereken bir sektör. Bu sektörde insan kaynaklı hataları en aza indirmek için otomasyondan destek almak ve üretim planlanmasından satış tahminlemeye, malzeme yönetimi optimizasyonundan maliyet muhasebesine kadar pek çok süreci merkezi olarak yönetebilmek gerekiyor. Sektörün ihtiyaç duyduğu tüm fonksiyonları barındıran Logo ERP çözümleri, Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektöründeki işletmelere uçtan uca verimlilik kazandırıyor.  

  • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

    Mevcut müşteri tabanını daha iyi tanımayı ve potansiyel müşterilere en doğru şekilde yaklaşmayı sağlayan Logo CRM çözümü, müşteri ilişkilerini yeni bir boyuta taşıyor. Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektöründe, hem yurt içinde hem de yurt dışındaki müşterilerle olan ilişkilerin etkili yürütülmesi açısından Logo CRM büyük fayda sağlıyor. Saha operasyonlarından kampanya planlamaya ve sıcak satış süreçlerine kadar, müşteri ile iletişim kurulan her noktanın kapsandığı Logo CRM, aynı zamanda kurumsal hafızanın oluşturulmasını da sağlıyor.

  • İnsan kaynakları süreç yönetimi

    Bir işletmenin varlığını sürdürmesi açısından, müşterileri kadar çalışanları da büyük önem taşır. Özellikle de Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii gibi mavi yaka ve beyaz yaka çalışanların bir arada bulunduğu, üretim ekibinden satış kadrosuna kadar geniş bir insan kaynağının çalıştığı sektörlerde tüm İK süreçlerini tek noktadan etkili şekilde yönetmek işletmenin genel verimliliği üzerinde etkili oluyor. Logo'nun farklı ihtiyaçlara yönelik zengin İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri, değişen gereksinimlere ve yasal mevzuatlara göre sürekli geliştirilip güncelleniyor.  

  • Bordro yönetimi

    Logo, emek ve zaman-yoğun bir süreç olan bordro işlemlerine özel çözümleriyle fark yaratıyor. Logo Bordro Yönetimi çözümleri, sektör şirketlerinde bordro işlemlerinin hızlı ve hatasız gerçekleştirilmesini sağlıyor ve operasyonel maliyetleri düşürüyor.

  • İş sağlığı ve güvenliği

    Başta üretim yapan işletmeler olmak üzere, İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda alınacak önlemler yasalarla belirlenmiş bulunuyor. İlgili mevzuata tabi işletmelerin Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından yetkilendirilen entegratörler üzerinden talep edilen verileri elektronik ortamda göndermesi gerekiyor. Bu ihtiyacı karşılamak üzere geliştirilen eLogo İSG, iş güvenliği ve iş sağlığı ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor.  

  • İş akış yönetimi

    Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektöründe faaliyet gösteren işletmelerde, tüm süreçlerin yalın ve sistemli bir şekilde düzenlenmesi büyük önem taşıyor. Dolayısıyla üretimden tedarik zincirine, ihracattan finans yönetimine kadar her noktada güçlü bir iletişim ve denetimle süreçlerin hızlandırılması gerekiyor. Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçleri kısa sürede elektronik ortama taşıyıp yönetmeyi sağlıyor. 

  • Veri analizi ve raporlama

    Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektöründe tüketici davranışları büyük önem taşıyor. Dolayısıyla cinsiyet bazlı otomobil rengi tercihlerinden yaş grubuna göre model seçimlerine, en sık arızalanan yedek parçadan en çok tercih edilen otomobil aksesuarlarının lokasyon bazlı dağılımına kadar pek çok konuda yapılan veriye dayalı analizler ve raporlamalar, sektör işletmeleri açısından kritik bilgiler sağlıyor. Logo'nun sunduğu veri analizi ve raporlama çözümleri, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Böylece, sektör işletmeleri, veriye dayalı kararlarla geleceğe daha güvenle bakıyor. 

  • Bütçe yönetimi

    Logo Mind Budget ile ürün, ithalat, ihracat, müşteri hareketleri, işlem yoğunluğu, operasyonel harcamalar gibi tüm verilerin bütçesel anlamda analizi mümkün oluyor.  Böylece sektördeki işletmelerin bütçe yönetimi kolaylaşıp hızlanırken gelecek dönem bütçeleri de daha tahminlerle hazırlanıyor.

  • Depo yönetim sistemi

    Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayii sektöründe büyük hacimli işler yapan ve stoklu çalışan işletmelerin depolarının etkili şekilde yönetilmesi hem üretim sürecini planlama hem de lojistik süreçlerini iyileştirerek müşteri memnuniyetini artırma açısından kritik önem taşıyor. Sektördeki tüm işletmelerin yararlanabildiği Logo Depo Yönetim Sistemi portföyü, depoların etkili şekilde yönetilmesini sağlayarak üretim planlama ve lojistik süreçlerini iyileştiriyor. 

  • Saha satış yönetimi

    Ürün çeşitliliğini ve stokları anlık kontrol ederek satış süreçlerini akıllı telefon ve tablet üzerinden mobil olarak yönetmeyi sağlayan Logo Mobile Sales satış verimliliğini artırıyor, müşteri taleplerinin en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor. 

  • e-Çözümler

    Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı Logo e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Otomotiv ve otomotiv yan sanayi Sektöründe Logo'yu Tercih Edenler

Öne Çıkan Ürünler

Blog

Blog’da öne çıkanlar

Türkiye'nin lider markaları verimliliklerini arttırmak için Logo'ya güveniyor.

Yükleniyor

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat