Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

Tarım ve hayvancılık gibi emek-yoğun bir sektörde kârlılığı korumak için iş süreçlerinizi Logo ile uçtan uca iyileştirin!

Türkiye'de ithalata bağımlılığı azaltmak ve verimli arazileri önemli gelir noktalarına dönüştürmek açısından Tarım Ürünleri ve Hayvancılık sektörü kritik bir önemde bulunuyor. Sektör, üretim kapasitesinin artırılmasından ürün depolama süreçlerinin iyileştirilmesine kadar pek çok noktada teknolojiden destek alabiliyor. Logo, ERP'den depo yönetimine kadar uzanan kapsamlı çözüm portföyüyle Tarım Ürünleri ve Hayvancılık sektörünün tüm paydaşlarına rekabet avantajı vaat ediyor.

ERP Programı - Kurumsal Kaynak Planlama

Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

Logo ERP programı

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP programı, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri kurumsal kaynak planlama sayesinde sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Logo ERP programı standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP programı paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor. 

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP programı portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

Üstelik, Logo ERP programı ile bulut teknolojisinin avantajlarıyla faydalanmak da mümkün. Bulut ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm süreçler bulutta yönetilebiliyor. Kurulum ve yatırım masrafı olmadan kolay ve hızlı bir şekilde kullanıma alınabilen Logo bulut ERP ile kullanıcılar, işlerine istedikleri yerden ve istedikleri zamanda erişebiliyor. İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebilen Bulut ERP'de veriler her zaman güvenle korunurken sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri de Logo tarafından karşılanıyor. Bununla birlikte, bulut teknolojisi sayesinde her zaman güncel olarak kullanılabildiği için ERP programı gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor. Orta ölçekli işletmeler ve büyük ölçekli işletmeler için de çeşitli ERP yazılımı ve ERP sistemi ürünlerinden faydalanabilirsiniz.

Hangi ERP programlarını seçmeliyim? ERP programı seçerken nelere dikkat edilmeli? gibi sorularınız varsa, blog'umuzda derlediğimiz yazıyı hemen inceleyin!

İSG-İş Sağlığı ve Güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İş sağlığı ve güvenliği yazılımı ile süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor.

Neden İş sağlığı ve güvenliği yazılımı kullanmanız gerektiğine dair detaylı bilgi almak için blog sayfamızdaki İş sağlığı ve güvenliği nedir yazımızı inceleyin!

eLogo İSG çözümleri

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği yazılımı süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor. 

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

Aynı zamanda iş kazası bildirimi ile ilgili merak ettiklerinizi derlediğimiz blog yazımızı da inceleyebilirsiniz!

İş Akış Yönetimi

İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.

 

İş Akış Yönetimi nedir?

İş akış yönetimi, iş süreçlerini standart bir hale getirerek yeniden yapılandırmanızı sağlayan ve yönetimini merkezileştiren yapılardır. İş akış planı oluşturarak iş süreçlerinizi uçtan uca kolayca takip edip yönetebileceğiniz Logo yazılımları ile akışı hızlandırabilir, yönetim sürecini çok daha kaliteli bir hale getirebilirsiniz. Her çalışanın görev tanımlarının net bir şekilde belirlendiği bu sistemde işlerin tamamlanma süreci de daha kolay hale geliyor. Verimliliği de artan iş süreçleri ise zaman ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlıyor. Firmanıza ait verimlilik ve kârlılığı artırmak için Logo iş takip yazılımı ile iş süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz.

İş Akış Yönetimi özellikleri nelerdir?

  • Logo’nun İş Akış Yönetimi çözümü olarak geliştirdiği Logo Flow ile ekip, departman ya da personel atamalarını otomatik olarak yapabilirsiniz.
  • İş süreç yönetimi sağlayacağınız Logo çözümü ile kodlama yapma ihtiyacı duymadan yalnızca sürükle bırak yöntemini kullanarak süreci tasarlayabilirsiniz.
  • İş süreçlerine dair yetkilendirme ya da yetkiyi devretme işlemini Logo İş Akış yönetimi çözümü ile sağlayabilirsiniz.
  • Logo İş Akış Yönetimi çözümü, mail dinleme özelliği ile mail üzerinden iş akışı başlatmanızı sağlıyor. Böylece, önceden kağıt üzerinde yürüttüğünüz tüm iş akış süreçlerini dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücünden tasarruf etmenize olanak tanıyor.
  • Logo iş akış ve süreç yönetimi çözümünün ayrıntılı yönetim ekranı sayesinde atanan işlerin ve zaman aşımı gibi durumların kontrolünü rahatlıkla yapabilirsiniz. Anlık bilgilendirme sistemi sayesinde planlamada meydana gelen değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
  • Logo Flow kullanıcıları eLogo entegrasyonu sayesinde e-Fatura, e-Arşiv Fatura gibi belgelere daha rahat ulaşarak tek tıkla onay verebiliyor.
  • Logo Flow ve DocPlace entegrasyonu ile kullanıcılar süreç işlerken eklenen dokümanları otomatik olarak sisteme aktarabiliyor. Bu avantaj sayesinde kurumsal hafıza süreç içinde iş akış planlaması kendiliğinden oluşabiliyor.
  • İş takip programları size zaman ve mekandan bağımsız bir süreç yönetimi imkanı tanıyor.
  • Logo iş akış programları, güvenliği ön planda tutarak iş akışlarının aksamayacağı, evraklarınızın güvenle saklanacağı bir dijital ortam oluşturuyor.
  • Logo Flow uygulamasının e-İmza entegrasyonu ile iş süreçlerinde onay gerektiren evraklar otomatik imzalanabiliyor.
  • Program üzerinden imza görevinin ataması ya da imza sürecinin tamamlanması gibi durumlarda ilgili kişilere bildirim gidiyor.
  • Logo İş Akış Yönetimi çözümüne mobil uygulamadan da giriş yaparak yetkilerinizi, yetkili olduğunuz süreçleri ve iş akışına dair tüm bilgileri görebilirsiniz. Atanmış işler hakkında detaylı bilgiyi yine mobil uygulama üzerinden kolayca edinebilirsiniz. Aynı şekilde  dokümanları incelemeniz ya da cihazınıza indirebilmeniz de mümkün. Gerektiğinde mobil uygulama üzerinden işlerinizin iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Mobil uygulamayı Google Play Store ya da App Store üzerinden cihazınıza indirebilirsiniz.

İş Akış Yönetimi çözümü kullanmanın işletmenize sağladığı avantajlar nelerdir?

İş Akış Yönetimi çözümü ile kolay gözlem ve raporlama yapabileceğiniz iş akış diyagramlarını kullanarak iş akışlarınızı daha etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. İş takip programı olan Logo Flow, aynı zamanda yetkilendirme kolaylığı, otomatik iş ve personel atama, merkezi yönetim imkanı gibi avantajları beraberinde getiriyor. Süreç takip programı olan Logo Flow ile tamamen dijital ortamda yapacağınız süreç yönetimi, kağıt ve mürekkep maliyetlerini ortadan kaldırıyor. Dijitale taşıdığınız iş süreçleri sayesinde beklediğiniz onayların takibini ve yönetimini de kolayca sağlayabilirsiniz.

HRM - Bordrolama & İnsan Kaynakları Programı

İşletmenizin insan kaynaklarına dair tüm süreçlerini tek noktadan yürütmek Logo Yazılım'ın bordrolama programı ve insan kaynakları programı ile mümkün! Performans yönetimi, işe alım gibi İK süreçleri ile bordrolama ve izin takibi, özlük yönetimi ve yan haklar gibi çalışanlara dair temel süreçlerin takibini bordro programı ve insan kaynakları yönetimi çözümleri ile kolayca sağlayabilirsiniz.

Tüm yönleriyle bordro hesaplama, maaş bordrosunda bulunması gerekenler ve insan kaynakları hakkında daha detaylı bilgilere blog sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Hem insan kaynakları programı hem de bordrolama programı ve özlük yönetimine dair süreçleri, tüm çalışanlarınız adına tek İK yazılımı üzerinden sağlayarak iş süreçlerinizi dijitale taşıyabilirsiniz. Böylece zaman ve maliyet tasarrufunun yanında Logo çözümleri sayesinde iş gücünden de tasarruf sağlayabilirsiniz. İnsan Kaynakları programı ve Bordrolama programı sayesinde insan kaynakları yönetim fonksiyonları üzerindeki etkinliğinizi ve tüm ihtiyaçlarınızı Logo ile karşılayabilirsiniz.

Logo insan kaynakları programı, işletmenizin ve insan kaynakları departmanının ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor. Böylece işletmenize en uygun insan kaynakları yazılımı seçenekleri arasından size en uygun olan modülü tercih edebilmeniz mümkün hale geliyor. Bu modüler bordrolama programları sayesinde Logo, dijital ve daha esnek bir yönetim imkanını da beraberinde sunuyor.

Logo Bordrolama programı işletmelere neler kazandırır?

Logo Bordro Yönetimi çözümleri ile tüm bordrolama programı süreçlerinizi hatasız hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bordrolama programları sayesinde tüm işlemlerinizin takibini kolayca yapabilir, operasyonel maliyetleri en az seviyeye indirebilirsiniz. Yine Logo’nun bordrolama programı ile ERP programı çözümünü entegre ederek iş süreçlerinizi tek noktadan yönetme imkanı yakalayabilirsiniz. İşletmeniz için insan kaynakları yazılım programları bordro modülü ile çalışan hakları ve izin süreleri gibi temel süreçlerin takibini yapabilir ya da ihtiyacınız olan farklı insan kaynakları modülü ile tüm İK süreçlerini tek tıkla yönetebilirsiniz.

Logo İnsan Kaynakları programı kullanmanın avantajları nelerdir?

İnsan kaynakları çözümleri ile personel memnuniyeti ve verimliliğini sağlamanız mümkün. Logo İK çözümleri, insan kaynaklarına dair tüm süreçleri tek yazılımda buluşturarak size kolay bir yönetim imkanı sunuyor. Bu da işletmenize maliyet ve zaman tasarrufu sağlıyor. Çalışanların kurum kültürü ile uyumu, işe alım süreçlerinin etkin yönetimi, performans ölçümü ve yönetimi gibi konularda tüm çalışanların takibini insan kaynakları yönetimi çözümleri ile kolayca yönetebilirsiniz.

HRM, yani insan kaynakları yönetimi, web üzerinden kullanım imkanı sunarak dilediğiniz anda ve dilediğiniz yerde yazılıma erişim olanağı veriyor. Logo, aynı zamanda farklı dil seçeneği sunabilen İK çözümleri sayesinde çok uluslu şirketler için de kolay bir kullanım imkanı sağlıyor. Logo İK çözümleri ile siz de işletmenizin ihtiyaçlarına hızlı ve verimli şekilde cevap alabilirsiniz.

 

WMS - Depo Yönetim Sistemi

Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.

Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!

Depo Yönetimi (WMS) Nedir?

Depo Yönetimi Sistemi - WMS, bir depodaki günlük işlemleri destekleyen bir yazılım uygulamasıdır. Depo takip programı olarak da bilinen WMS; toptan ve perakende satış alanında yer alan, üretici konumunda bulunan ve dağıtım yapan işletmelerin sıkça karşılaştığı birçok zorluğun çözülmesine yardımcı oluyor. WMS, stok seviyelerinin ve konumlarının takibi gibi görevlerin merkezî şekilde yönetimini sağlıyor. Depo stok takip programı, ayrıca tüm LOGO ERP çözümlerine entegre olarak bütünleşik bir şekilde çalışabiliyor. Böylece işletme genelindeki tüm süreçler birbirine bağlı, sorunsuz ve akıcı hale geliyor. Tedarik zinciri, çoğu işletme için büyük bir maliyet merkezi olduğundan stok takip otomasyonu, bu adımların her birini daha verimli hale getirerek zaman, maliyet ve iş gücünden tasarruf sağlıyor.

Depo Yönetim Sistemi - WMS Ne İşe Yarar?

Depo sistemleri ve depo yönetimi, genel olarak ham maddeleri nihaî ürünlere dönüştürmek için gereken adımlar ve süreçler olarak tanımlanan tedarik zinciri yönetiminde (SCM) çok önemli bir rol oynuyor. Depo yazılımı, ihtiyaç duyulan malların (ham maddeler, bitmiş ürünler ve diğer stok) depolanmasını verimli bir şekilde yöneterek tüm süreçlerin sorunsuz çalışmasını sağlamada önemli bir görev üstleniyor. Kaliteden ödün vermeden, hızlı ve verimli şekilde operasyonları yürütmeyi sağlayan depo programı; verimliliğe fayda sağlayarak işletmelerin, ortakları ve müşterileri ile uzun vadeli ilişkiler kurmasına ve rekabet avantajı elde etmesine yardımcı oluyor.

WMS - Depo Yönetimi Özellikleri Nelerdir?

  • Mal Kabul Süreci

WMS, işletmelerin iş kurallarına ve depo akışına dayalı olarak malları en verimli şekilde almasına, işlemesine ve yerine koymasına yardımcı oluyor. Ayrıca ERP yazılım çözümleriyle entegrasyonu da desteklediği için tüm operasyon sürecinin verimliliğini artırıyor. 

  • Stok Yönetimi

Stok takip programı, nakliye ve mağazalardaki mallar dahil olmak üzere herhangi bir konumdaki bir kuruluşun stoklarına gerçek zamanlı görünürlük sağlıyor. Stok programı çözümleri; seri/lot takibi, palet takibi, raf takibi, hasarlı, red ve bloke edilmiş malların takibi, ürün ve satıcı performansına ilişkin gelişmiş analitik ve öngörüleri kullanarak stok sayımını ve talep tahminini destekliyor.

  • Sayım 

WMS depo yazılımları, tüm sayım süreçlerinin maksimum verimlilikle gerçekleşmesi için bir dizi çözüm sunuyor. El terminalleriyle sayım, anlık stok takip etme ve seri/lot bazında karşılaştırma yapma gibi uygulamalar tüm operasyonların kontrolünü ve yürütülmesini kolaylaştırarak hataları minimuma indiriyor.

  • Sevkiyat

Birçok depo sistemi, teslimat sürecini hızlandırmak için nakliye yönetimi ve lojistik yazılımı ile entegre oluyor. Gerçek zamanlı depo takip programı ile işletmeler, ürünlerin zamanında ve doğru varış noktasına ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebiliyor. Ayrıca, FIFO/FEFO’ya göre yükleme ve hatalı kamyon yüklemelerinin önlenmesi gibi çözümler sevkiyat süreçlerini daha verimli hale getiriyor.

  • İş Gücü Yönetimi

WMS; ambar çalışanları, işçilik maliyetleri, yanıt süreleri, üretkenlik boşlukları, planlanacak eğitimler ve daha fazlası hakkında gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak işletmelerin iş gücü yönetimlerine destek oluyor. Böylece işletmeler, ihtiyaca uygun personel görev ve sorumlulukların atanması, performans izleme ve yönetim operasyonlarını daha etkin bir şekilde yürütebiliyor.

  • Depo Düzeni ve Veri Analitiği

Gerçek zamanlı veriler, manuel veri toplama yöntemlerinden daha güvenilir depo düzeni çözümleri sunarak hataları ortadan kaldırıyor ve süreci büyük ölçüde hızlandırıyor. Bu veriler ayrıca, zamanında sevkiyat, stok doğruluğu, dağıtım maliyetleri, sipariş döngü süresi ve diğer önemli metrikleri izlemek için data deposu yardımıyla görsel raporlar oluşturuyor.

  • İade Takibi

WMS - Depo yönetimi sistemleri üzerinden farklı ölçekteki tüm işletmeler, iade süreçlerini maksimum verimlilik ve etkinlikle yönetebiliyor. İade kontrolleri ve sağlam/bozuk iade operasyonlarını yöneterek depo süreçlerini kontrol edebilirsiniz. 

  • Üretim 

WMS, tahminden sipariş vermeye, depolamadan tedarikçi teslimatlarına, üretim planlamasından yürütmeye kadar birbiriyle bağlantılı ve örtüşen birçok operasyonun doğru bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Bu bağlamda sevkiyat, mal kabul ve kalite kontrol çözümleri geliştirerek tüm üretim operasyonlarını daha verimli hale getiriyor. Üretim adres tanımı, üretim iş emri desteği, iş emirlerindeki sarf ve fire miktarlarının değiştirilmesi, otomatik sarf/fire fişi oluşturma ve üretim miktarıyla bağlama özelliklerinin yer aldığı modül sayesinde tüm üretim süreçlerinin uçtan uca yönetilmesini kolaylaştırabilirsiniz.

Logo WMS Çözümlerinin Özellikleri Nelerdir?

Logo WMS Platform; büyük ölçekli işletmeler için çözümler üreterek depolama süreç ve kaynak yönetiminin her aşamasında verimlilik sağlıyor. Logo WMS Platform’un temel özellikleri şöyle sıralanabilir: 

  • Geniş modül seçeneği, satın almadan etiketlemeye kadar tüm depo süreçlerini otomatize ediyor. 

  • En yeni barkod ve RFID gibi teknolojilerle uyum şekilde çalışarak verimliliği artırıyor.

  • El terminalleriyle entegre olan sistem, depolama işlemlerini pratik hale getiriyor.

  • İşletmelerin hedeflerine daha iyi ulaşabilmesi için raporlama ve uyarlama araçları sunuyor.

  • Üç boyutlu depolama çözümleri, fiziksel efor sarf etmeden maksimum verimlilik elde etmeye yardımcı oluyor.

  • Paletli depolara özel geliştirilen AS/RS sistemlerine uygun Robot modülü, otomatik süreçlerin kontrolünü gerçekleştiriyor. 

Logo WMS ise küçük ve orta ölçekli işletmelerin tüm depolama kaynak ve süreçlerini etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı oluyor. Logo WMS’nin temel özellikleri şu şekilde sıralanıyor:

  • Mal kabul kontrolü ile depoya giren tüm ürünlerin doğru şekilde kontrol edilmesini ve insan hatalarının minimuma inmesini sağlıyor. 

  • Manuel olarak gerçekleştirilen tüm stok kayıt ve sayım işlemlerini otomatize ederek zamandan büyük ölçüde tasarruf etmeye yardımcı oluyor. 

  • Üretim sürecinin her aşamasında gerçekleşen güncellemeleri el terminalleriyle yöneterek verimliliği artırıyor.

  • El terminalleriyle gerçekleştirilen kontroller sayesinde hatalı sevkiyatlar elimine ediliyor.

  • İki boyutlu barkod desteği, bilgileri otomatik olarak kontrol etmeyi sağlıyor.

  • Kritik önem taşıyan sektörlerde seri/lot numarası takibi gerçekleştirerek izlenebilirliği kolaylaştırıyor. 

WMS Depo Yönetimi Sistemleri Kullanmanın İşletmelere Avantajları Nelerdir?

Logo Depo Yönetimi Sistemi yazılımı kullanmak, müşterilerin doğru ürünleri zamanında almasını sağlarken kârlılığınızı artırıyor ve depo operasyonlarında avantajlar sağlıyor. Farklı Logo yazılımlarıyla ve yeni nesil teknolojilerle entegre olarak çalışan WMS çözümleri sayesinde işletmenizin tüm operasyonel süreçlerini merkezileştirebilir ve her aşamada fayda yaratabilirsiniz: 

  • İsrafı azaltma

Depo sistemlerinin avantajları söz konusu olunca daha iyi depolama alanı, stok ve iş gücü yönetimi; israfı en aza indirmeye ve maliyetleri düşürmeye yardımcı oluyor. Sürecin her aşamasındaki etkinlik, her türlü kaynağı en iyi şekilde kullanmayı sağlıyor. 

  • Depo süreçlerini optimize etme

Bir WMS programı, stokların alınmasından mal kabul, paketleme ve sevkiyata kadar, darboğazları ve verimsiz süreçleri saptamak için veri deposu yaratıyor. Bu çözümler sayesinde işletme stoklarını da daha iyi yönetebiliyor. 

  • Daha hızlı iş süreçleri

Üretimden sevkiyata kadar WMS yazılımı sayesinde daha etkin ve verimli şekilde tüm kaynaklar ve süreçler yönetilebildiği için işletmelerin hızı artıyor. 

  • Esnekliği arttırma

Depo otomasyon programı, satışlarda mevsimsel ve dönemsel bir artıştan sonra sipariş hacmindeki değişikliklere uyum sağlıyor veya işletmenin beklenmedik bir kesintiye yanıt vermesine yardımcı oluyor. 

  • İnsan hatasını azaltma ve personel tasarrufu

Sipariş doğruluğunu artırmak ve depoda harcanan zamanı azaltmak için mal kabul süreçlerinde basit ve verimli uygulamalar sunuyor. Böylece, manuel işlemlerde karşılaşılması olası insan hataları azalıyor. Ayrıca, etkin depo yönetimi personel maliyetlerinden tasarruf sağlıyor.

  • Malları gerçek zamanlı olarak takip etme

Bir malzeme veya ürünün, tedarik zinciri takip deposu boyunca tam olarak nerede olduğunu görmek için seri/lot ve parti numaralarıyla stokları izlemeyi mümkün kılıyor. Bu özellik, hem müşteri hem de satıcı açısından alışverişi daha keyifli hale getiriyor. 

  • Sürekli iyileştirme gücü 

Süreç değişiklikleri, işletmelerde iyileştirmeyi sağlamak için büyük önem arz ediyor.  İyi bir WMS, işletmelerin sürekli olarak kendilerini geliştirmelerini kolaylaştırıyor. Bu durum iade edilen, hasarlı veya son kullanma tarihi geçmiş ürünlerin yönetimini optimize ederek işletmelerin verimlilik ve etkinliklerine katkı sağlıyor. 

  • Teknolojik entegrasyon kabiliyeti 

Logo WMS ve Logo WMS Platform yazılımları, yeni nesil teknolojilerle uyumlu şekilde çalışarak işletmeye bütünleşik hizmetler kazandırıyor. Android işletim sistemine sahip cihazlarda kullanılabilen, giyilebilir teknolojilerle ve sesli sistemlerle entegre olabilen WMS yazılımları ile sürekli güncel kalabilirsiniz. 

İş Analitiği

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

Logo iş analitiği çözümleri

İş analitiği çözümleri yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği çözümleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor. 

Logo'nun İş Analitiği çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor. 

Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, veri analizi ve raporlama programları gibi ayrıca bütçe yönetimi programları ile ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor. 

CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) nedir?

CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor. 

Peki, Logo CRM programı nedir? 

Logo CRM programı; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.

         CRM programının avantajları nelerdir?

  • Logo CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.

  • Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.

  • Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.

  • CRM programı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.

         Müşteri İlişkileri Yönetimi özellikleri nelerdir?

  • Logo CRM programları; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.

  • Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.

  • Logo CRM programı müşteriye dair verileri tek noktada toplayarak müşteri yönetimini en etkin şekilde gerçekleştirmenizi amaçlıyor. Outlook eklentisine de sahip olan program sayesinde müşteri ihtiyaçlarına uygun sınıflandırmalar yapabilir, iş süreçlerinde önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile Logo, her müşteri için ayrı bir klasör ve alt gruplama yapma imkanı sunuyor.

  • Logo CRM çözümlerini mobil uygulama üzerinden de kullanabilirsiniz. Böylece zaman ve mekan fark etmeksizin CRM süreçlerini en etkin şekilde yönetebilirsiniz.

  • Teklif yönetimi modülü ile teklif süreçlerinde özel tanımlamalar yapabilir, daha çok teklif hazırlayabilirsiniz.

  • Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tek ekranda takip etme fırsatı sunuyor.

  • Saha satışlarına dair süreç takibi ve yönetimi yapmanıza yardımcı oluyor.

  • İhtiyacınıza uygun özelleştirilebilen raporlar ve dashboard’lar hazırlayabilirsiniz.

  • Satış sonrası süreçlerinizi Logo CRM yazılımları ile kolayca yönetebilirsiniz.

  • Logo ERP programı ürünleri ile CRM programı entegrasyonu yapabilme imkanı sunuyor.

  • Logo CRM kapsamında ücretsiz olarak Notifier Service uygulamasını kullanmanıza imkan tanıyor. Böylece müşterilerinize özel gün kutlamaları, e-posta mesajları, sözleşme bitiş tarihi hatırlatması gibi paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Saha Satış Yönetimi

İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.

Saha Satış programları nedir?

Logo Saha Satış programları, sahada yer alan ekipler ve satış yapan işletmeler arasındaki süreci merkezi olarak kontrol etmenizi sağlayan bir yönetim şeklidir. Müşteriden alınan siparişler, yapılan tahsilatlar gibi satışa yönelik tüm yönetim süreçlerini Saha Satış programları çözümleri sayesinde kolay bir şekilde sürdürebilirsiniz. Saha satış otomasyonuyla da tüm saha yönetimi süreçlerinizi dijital ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca satışta başarı için dikkat edilmesi gerekenler başlıklı yazımızı incelemeden geçmeyin!

Satış ekipleri ile depo arasındaki koordinasyonu sağlayan saha satış programları, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı ve kolay yürütülmesine yardımcı oluyor. Ekiplere dair rota belirleme işlemini merkezden yönetebilir, bu şekilde etkili araç takibi yapabilirsiniz. Bu sayede saha satış operasyonlarındaki maliyetler de azalıyor ve ekip daha verimli yönetilebiliyor.

Saha Satış programları özellikleri nelerdir?

  • Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.
  • Cep telefonu, tablet gibi mobil cihazlarla da kullanılabilen yapısı sayesinde tüm cihazlar üzerinde kullanabilir, ürün barkodunu okutabilir ya da sesli komut özelliğinden faydalanabilirsiniz.
  • Logo saha satış programları, sahip oldukları GPS özelliği ile saha satış ekiplerinin konumlarına ulaşabilmenizi sağlıyor. Görüşme süreleri, müşteri koordinatları, duraklama süreleri gibi bilgileri bu özellik sayesinde net bir şekilde ölçümleyebilirsiniz. Böylece yakıt tasarrufu sağlayarak maliyetlerde iyileştirme yapabilirken satış ekiplerinin verimliliğinin artmasına da yardımcı olabilirsiniz.
  • Fatura tasarım aracını kullanarak işletmenize özel en uygun fatura tasarımını oluşturabilirsiniz.
  • Logo saha satış programları, Bluetooth bağlantılı yazıcılar ile bağlantı kurabildiği için araç içinde bile fatura, sipariş, tahsilat makbuzu basma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Logo Mobile Sales bünyesindeki tasarım aracı ile işletmenin kendi ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş rapor hazırlayabilmeniz mümkün. Bu raporları hızlı bir şekilde oluşturduktan sonra müşteriye sunabilirsiniz. Yine Logo Mobile Sales üzerinden işletmeye ait ürünler ile rakiplerin ürünleri hakkında bulunurluk, raftaki ya da stoktaki ürün miktarı ve fiyat bilgilerine ulaşıp raporlayabilirsiniz.

Saha Satış programı size neler kazandırır?

Özelleştirilen raporlama yeteneği sayesinde Logo saha satış programları aracılığıyla ekiplerle iletişim halindeyken satış raporu hazırlama özelliğini kullanabilirsiniz. Saha satış programları sayesinde anlık stok bilgilerine de ulaşabilirsiniz. Ayrıca dilediğiniz yerde fatura basım işlemi yapabilmenize de imkan tanıyor. Araç takibi özelliği sayesinde satış yetkililerinin konum bilgilerini de takip edebilmeniz mümkün hale geliyor. Logo Saha Satış programı ile operasyon maliyetlerini de düşürebilirsiniz. Tüm bunların yanında müşteriye özel ya da anlık indirim ve kampanya imkanlarından da faydalanabilirsiniz.

e-Çözümler

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat, e-Ekstre gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

Logo e-Çözümler 
 

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine e fatura uygulaması, e arşiv programı gibi ürünler sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor. 

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Faydalar

  • Kurumsal kaynak planlama (ERP)

    Tarım Ürünleri ve Hayvancılık sektöründe faaliyet gösteren işletmeler, doğrudan insan sağlığını etkileyen bir alanda faaliyet gösterdikleri için tüm süreçlerini titizlikle yürütmelidir. Logo ERP çözümleri ham madde tedariki, üretim, depolama, dağıtım, satış, finans gibi tüm süreçleri tek noktadan en etkili şekilde yöneterek insan kaynaklı hataları en aza indiriyor. Logo, sektörün ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, ek uygulamalarla zenginleştirilebilen bir ERP platformu sunuyor.

  • Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)

    Müşterilerle olan ilişkilerin etkili yürütülmesi açısından Logo CRM büyük fayda sağlıyor. Müşteri kampanyalarının planlanmasından satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, Logo CRM ile müşteri merkezli bir yapı oluşturmak ve böylece kârlılığa doğrudan etki edecek bir sistem kurmak mümkün oluyor.

  • İnsan kaynakları süreç yönetimi

    Logo, insan kaynakları çözümleriyle sektördeki işletmelerin tüm İK süreçlerini ve işlemlerini tek platformda birleştirerek organizasyon yapısını güçlendiriyor. Bu çözümler insan kaynağını hızlı ve etkin şekilde yönetmeyi sağlarken, çalışan memnuniyetini ve iş verimliliğini de artırıyor.  

  • Bordro yönetimi

    Logo, emek ve zaman-yoğun bir süreç olan bordro işlemlerine özel çözümleriyle fark yaratıyor. Logo Bordro Yönetimi çözümleri, sektör şirketlerinde bordro işlemlerinin hızlı ve hatasız gerçekleştirilmesini sağlıyor ve operasyonel maliyetleri düşürüyor.

  • İş sağlığı ve güvenliği

    50 ve daha fazla çalışanı olan sektör firmalarında İş Sağlığı ve Güvenliği mevzuatına uyum kritik önem taşıyor. Bu doğrultuda geliştirilen eLogo İSG, iş güvenliği ve iş sağlığı ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor. 

  • İş akış yönetimi

    İş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin daha hızlı ve daha verimli yönetilmesine yardımcı oluyor. Böylece planlamadan satışa kadar tüm iş akışları ve onay mekanizmaları dijital ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu elde ediliyor.

  • Veri analizi ve raporlama

    Tarımsal ürün ve hayvan üretimi ya da tedarikçiliği yapan işletmeler, Logo'nun sunduğu veri analizi ve raporlama çözümleri sayesinde hayvanların süt üretim kapasitesi, tarım alanlarının hektar başına verimliliği, kullanılan tarımsal ya da hayvansal girdilerin maliyetleri, hava durumunun tarım ve hayvancılık üzerindeki etkileri, mevsimsel tarım ürünü satışlarının hacmi gibi analizleri kolayca yaparak güvenilir raporlar elde edebiliyor. 

  • Bütçe yönetimi

    Yemden zirai ilaçlara, üretim fazlasından firelere kadar pek çok değişkenden etkilenen Tarım Ürünleri ve Hayvancılık sektöründe, Logo Mind Budget bütçe yönetimi çözümü sayesinde verilere dayalı bütçe analizleriyle optimum bütçeler oluşturulabiliyor. Daha sağlıklı tahmin ve daha doğru bütçe planlama yetenekleri, finansal başarıyı da artırıyor.

  • Depo yönetim sistemi

    Ürün kalitesinin kritik önemde olduğu bu sektörde, özellikle ürünlerin raf ömrü açısından depo ile üretim süreçlerinin birlikte yönetilmesi gerekiyor. Logo Depo Yönetim Sistemi portföyü, üretim ambarı takibinin yanı sıra üretim reçetesi ile üretim süreçlerinin depo ile entegre yürütülmesini sağlıyor. Böylece FIFO/FEFO açısından yüksek verimlilik elde ediliyor ve ürünlerin son kullanma tarihleri en verimli şekilde yönetiliyor. 

  • Saha satış yönetimi

    Yurt içi ve yurt dışı pazarda satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales satış verimliliğini artırıyor, müşteri taleplerinin en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor. 

  • e-Çözümler

    Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor. 

Tarım ürünleri - hayvancılık Sektöründe Logo'yu tercih edenler

Öne çıkan ürünler

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat
Teşekkür ederiz

Talebiniz için teşekkür ederiz. Talebinizle ilgili olarak size ortalama 2-3 iş günü içerisinde 0262 679 80 00 numaralı hattımızdan ulaşacağız

Kapat