Fixidesk

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için sizi arayalım

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

LOGO ONAYLI EKOSİSTEM ÇÖZÜMLERİ
Bulut servisi

Fixidesk

Bulut Servis Yönetimi
Geliştirici:
İmgesoft

Fixidesk çözümü, fatura süreçlerinden siparişlere, fırsat yönetiminden sözleşme yönetimine kadar içerdiği çok sayıda kullanışlı modülle tüm servis ve bakım süreçlerinin yönetilmesini sağlıyor.

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından İmgesoft’un geliştirdiği Fixidesk Servis Çözüm Bulutu, tüm mobil cihazlara uyumlu bir altyapıya sahip. Bulut mimarisi özelliği ile kullanıcı, işletmesinin fatura, sipariş ve sözleşme yönetimi gibi süreçlerini bulunduğu yerden bağımsız olarak yönetebiliyor. Fixidesk, firmanın işleyişine göre düzenlenebilen kullanıcı dostu bir arayüzü sayesinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ve ön muhasebe yazılımlarında ihtiyaç duyulan tüm özellikleri sunuyor.

Uygulama Alanları

Havacılık
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Telekomünikasyon
Turizm
Eğitim
İnşaat
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Medya - iletişim ve yayıncılık
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Dağıtım ve toptan ticaret
Cam - çimento ve toprak ürünler
Makina ve parça imalatı
Yiyecek - içecek hizmetleri
Elektrik ve elektronik
Havacılık
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Telekomünikasyon
Turizm
Eğitim
İnşaat
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Medya - iletişim ve yayıncılık
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Dağıtım ve toptan ticaret
Cam - çimento ve toprak ürünler
Makina ve parça imalatı
Yiyecek - içecek hizmetleri
Elektrik ve elektronik
Havacılık
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Telekomünikasyon
Turizm
Eğitim
İnşaat
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Medya - iletişim ve yayıncılık
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Dağıtım ve toptan ticaret
Cam - çimento ve toprak ürünler
Makina ve parça imalatı
Yiyecek - içecek hizmetleri
Elektrik ve elektronik
0/9

Bulut mimarisi

Bulut mimarisi özelliği ile işlemler her yerden yönetilebiliyor, sahadaki teknisyenlerin tüm verilerine erişim, yetki dahilinde sağlanabiliyor. Tüm mobil cihazlara uyumlu bir yapıya sahip olduğu için Android ve iOS uygulaması ile konum takibi, gerçek ulaşım bilgileri ve personelin lokasyonda geçirmiş olduğu sürelere ulaşmak mümkün oluyor.

Gelişmiş raporlama

Gelişmiş raporlama özelliği sayesinde tüm veriler analiz edilebiliyor; Excel dosyasına toplu aktarım özelliği ile de raporlar offline olarak incelenebiliyor.

İşletmeye özel servis formu dizaynı

Dinamik servis formları ile servis formu tercih edildiği şekilde dizayn edilebiliyor, servisler kayıt altına alınarak süreç başlatılabiliyor.

İşlevsel müşteri portalı

Fixidesk’in Müşteri Portali ile müşterilerin servis taleplerini almayı, müşterilere teklif göndermeyi, teklifleri online olarak onaylayıp, Müşteri Portali’ni dinamik bir şekilde yönetebilmeyi sağlıyor.

İşlevsel bayi portalı

Fixidesk’in sunduğu Bayi Portali ile servis noktalarının hak edişleri yönetilebiliyor; faturalama, ödeme, müşteri kayıtları, garanti işlemleri, devreye alma gibi süreçler rahatlıkla kontrol edilebiliyor.

Personel takip sistemi

Servis veya hizmet ile ilgili kaç çalışan görevlendirildiği, çalışanların görev süreleri ve anlık iş takibi bu sistem üzerinden izlenebiliyor.

Tek ekrandan yönetim

Servis, teklif, sipariş, fatura akışları tek bir ekrandan yönetilebiliyor, aynı zamanda bakım, montaj gibi süreçler de Fixidesk ile kolaylıkla takip edilebiliyor.

Ön muhasebe ve garanti süreçleri için modüller

Servisler üzerinden ya da bağımsız olarak yapılan tahsilatlar, Ön Muhasebe Modülü ile kolayca yönetilebiliyor, kasa ve bankalardaki hesap hareketleri takip edilerek harcamalar görüntülenebiliyor. Garanti Modülü ile de servisteki ürünün seri numarasına göre garanti takibi yapılabiliyor.

Görev yönetimi

Fixidesk üzerinden kontrol listeleri, problem notları, hizmet görselleri ve teknisyen görevleri yönetilebiliyor; personel üzerinden görev dağılımı yapıp anlık kontrol sağlanabiliyor.
1/9

Bulut mimarisi

Bulut mimarisi özelliği ile işlemler her yerden yönetilebiliyor, sahadaki teknisyenlerin tüm verilerine erişim, yetki dahilinde sağlanabiliyor. Tüm mobil cihazlara uyumlu bir yapıya sahip olduğu için Android ve iOS uygulaması ile konum takibi, gerçek ulaşım bilgileri ve personelin lokasyonda geçirmiş olduğu sürelere ulaşmak mümkün oluyor.

2/9

Gelişmiş raporlama

Gelişmiş raporlama özelliği sayesinde tüm veriler analiz edilebiliyor; Excel dosyasına toplu aktarım özelliği ile de raporlar offline olarak incelenebiliyor.

3/9

İşletmeye özel servis formu dizaynı

Dinamik servis formları ile servis formu tercih edildiği şekilde dizayn edilebiliyor, servisler kayıt altına alınarak süreç başlatılabiliyor.

4/9

İşlevsel müşteri portalı

Fixidesk’in Müşteri Portali ile müşterilerin servis taleplerini almayı, müşterilere teklif göndermeyi, teklifleri online olarak onaylayıp, Müşteri Portali’ni dinamik bir şekilde yönetebilmeyi sağlıyor.

5/9

İşlevsel bayi portalı

Fixidesk’in sunduğu Bayi Portali ile servis noktalarının hak edişleri yönetilebiliyor; faturalama, ödeme, müşteri kayıtları, garanti işlemleri, devreye alma gibi süreçler rahatlıkla kontrol edilebiliyor.

6/9

Personel takip sistemi

Servis veya hizmet ile ilgili kaç çalışan görevlendirildiği, çalışanların görev süreleri ve anlık iş takibi bu sistem üzerinden izlenebiliyor.

7/9

Tek ekrandan yönetim

Servis, teklif, sipariş, fatura akışları tek bir ekrandan yönetilebiliyor, aynı zamanda bakım, montaj gibi süreçler de Fixidesk ile kolaylıkla takip edilebiliyor.

8/9

Ön muhasebe ve garanti süreçleri için modüller

Servisler üzerinden ya da bağımsız olarak yapılan tahsilatlar, Ön Muhasebe Modülü ile kolayca yönetilebiliyor, kasa ve bankalardaki hesap hareketleri takip edilerek harcamalar görüntülenebiliyor. Garanti Modülü ile de servisteki ürünün seri numarasına göre garanti takibi yapılabiliyor.

9/9

Görev yönetimi

Fixidesk üzerinden kontrol listeleri, problem notları, hizmet görselleri ve teknisyen görevleri yönetilebiliyor; personel üzerinden görev dağılımı yapıp anlık kontrol sağlanabiliyor.

Logo onaylı ekosistem çözümleri

Dijital dönüşümde fark yaratarak işletmelerin ihtiyaçlarına özel olarak geliştirilen Logo onaylı ekosistem çözümleri veri yedekleme, kafe ve restoran yönetimi, banka hesap yönetimi, firmalar arası veri aktarımı, depo süreçleri yönetimi, teknik servis, e-ticaret ve pazaryeri entegrasyonu, doküman yönetimi, akaryakıt istasyonları ve perakende satış yönetimi gibi birçok farklı çözüm sunar. Kullanıcılara sektörlerinde hız, kolaylık, verimlilik ve rekabette öne çıkmalarını sağlayarak katma değer yaratır.

Sıkça Sorulan Sorular

01

Fixidesk’i Logo’dan bağımsız kullanabilir miyim?

Fixidesk bağımsız çalışabiliyor. Basic, Standart ve Enterprise sürümleri, ihtiyaca göre tercih edilip kullanılabiliyor. Satış hakları Logo Yazılım’a ait olan Fixidesk, Logo iş ortakları aracılığı ile satın alınabiliyor.

02

Fixidesk üzerinde bayi ağımı yönetebilir miyim?

Bayiler, sundukları servis hizmetleri ve garanti süreçleri gibi birçok işlem Fixidesk Bayi Portali aracılığıyla yönetebiliyor.

03

Fixidesk nedir?

İşletmelerin satış sonrası servis süreçlerinde montaj, servis ve bakım işlemlerinin verimli bir şekilde tek merkezden yönetilmesini sağlayan çözümdür.

04

Fixidesk üzerinden tahsilat işlemlerimi yönetebilir miyim?

Fixidesk ile nakit, kredi kartı ve havale işlemleri kolaylıkla yapılabiliyor, PayTR entegrasyonu sayesinde sahada veya yerinde hizmetlerde online tahsilat süreçleri de sağlıklı bir şekilde yönetilebiliyor.

05

Fixidesk ile servis durum tipine göre son kullanıcıya e-mail ya da SMS bilgilendirmesi yapabilir miyim?

Fixidesk’in gelişmiş işletme ayarları sayesinde son kullanıcıya hangi durumda nasıl bir bilgi verilmesi gerektiği belirlenebiliyor. Kullanıcı, KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) kapsamında müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay aldıktan sonra, müşterilere otomatik bildirim yapılmasını sağlayabiliyor.

06

Fixidesk servis durum tipine göre mail ya da sms bilgilendirmesi yapıyor mu?

Fixidesk’in gelişmiş yönetici ayarları sayesinde: Son kullanıcıya; hangi durumda, nasıl bir bilgi verilmesini kendiniz belirleyebilirsiniz. KVKK kapsamında; müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay alındıktan sonra, müşterilerinize otomatik bildirim yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Logo On-Premise Ürünleri ile

İşinizi Dilediğiniz Zaman, Dilediğiniz Yerden Yönetin.

ON-PREMISE

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Detaylı Bilgi
ON-PREMISE

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Detaylı Bilgi
ON-PREMISE

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Detaylı Bilgi
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele