Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

Fixidesk çözümü, fatura süreçlerinden siparişlere, fırsat yönetiminden sözleşme yönetimine kadar içerdiği çok sayıda kullanışlı modülle tüm servis ve bakım süreçlerinin yönetilmesini sağlıyor.

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından İmgesoft’un geliştirdiği Fixidesk Servis Çözüm Bulutu, tüm mobil cihazlara uyumlu bir altyapıya sahip. Bulut mimarisi özelliği ile kullanıcı, işletmesinin fatura, sipariş ve sözleşme yönetimi gibi süreçlerini bulunduğu yerden bağımsız olarak yönetebiliyor. Fixidesk, firmanın işleyişine göre düzenlenebilen kullanıcı dostu bir arayüzü sayesinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ve ön muhasebe yazılımlarında ihtiyaç duyulan tüm özellikleri sunuyor. 

Özellikler

  • Bulut mimarisi

    Bulut mimarisi özelliği ile işlemler her yerden yönetilebiliyor, sahadaki teknisyenlerin tüm verilerine erişim, yetki dahilinde sağlanabiliyor. Tüm mobil cihazlara uyumlu bir yapıya sahip olduğu için Android ve iOS uygulaması ile konum takibi, gerçek ulaşım bilgileri ve personelin lokasyonda geçirmiş olduğu sürelere ulaşmak mümkün oluyor.  

  • Gelişmiş raporlama

    Gelişmiş raporlama özelliği sayesinde tüm veriler analiz edilebiliyor; Excel dosyasına toplu aktarım özelliği ile de raporlar offline olarak incelenebiliyor. 

  • İşletmeye özel servis formu dizaynı

    Dinamik servis formları ile servis formu tercih edildiği şekilde dizayn edilebiliyor, servisler kayıt altına alınarak süreç başlatılabiliyor. 

  • İşlevsel müşteri portalı

    Fixidesk’in Müşteri Portali ile müşterilerin servis taleplerini almayı, müşterilere teklif göndermeyi, teklifleri online olarak onaylayıp, Müşteri Portali’ni dinamik bir şekilde yönetebilmeyi sağlıyor. 

  • İşlevsel bayi portalı

    Fixidesk’in sunduğu Bayi Portali ile servis noktalarının hak edişleri yönetilebiliyor; faturalama, ödeme, müşteri kayıtları, garanti işlemleri, devreye alma gibi süreçler rahatlıkla kontrol edilebiliyor. 

  • Personel takip sistemi

    Servis veya hizmet ile ilgili kaç çalışan görevlendirildiği, çalışanların görev süreleri ve anlık iş takibi bu sistem üzerinden izlenebiliyor. 

  • Tek ekrandan yönetim

    Servis, teklif, sipariş, fatura akışları tek bir ekrandan yönetilebiliyor, aynı zamanda bakım, montaj gibi süreçler de Fixidesk ile kolaylıkla takip edilebiliyor. 

  • Ön muhasebe ve garanti süreçleri için modüller

    Servisler üzerinden ya da bağımsız olarak yapılan tahsilatlar, Ön Muhasebe Modülü ile kolayca yönetilebiliyor, kasa ve bankalardaki hesap hareketleri takip edilerek harcamalar görüntülenebiliyor. Garanti Modülü ile de servisteki ürünün seri numarasına göre garanti takibi yapılabiliyor. 

  • Görev yönetimi

    Fixidesk üzerinden kontrol listeleri, problem notları, hizmet görselleri ve teknisyen görevleri yönetilebiliyor; personel üzerinden görev dağılımı yapıp anlık kontrol sağlanabiliyor. 

Sıkça sorulan sorular

  • Fixidesk’i Logo’dan bağımsız kullanabilir miyim?

    Fixidesk bağımsız çalışabiliyor. Basic, Standart ve Enterprise sürümleri, ihtiyaca göre tercih edilip kullanılabiliyor. Satış hakları Logo Yazılım’a ait olan Fixidesk, Logo iş ortakları aracılığı ile satın alınabiliyor. 

  • Fixidesk üzerinde bayi ağımı yönetebilir miyim?

    Bayiler, sundukları servis hizmetleri ve garanti süreçleri gibi birçok işlem Fixidesk Bayi Portali aracılığıyla yönetebiliyor. 

  • Fixidesk üzerinden tahsilat işlemlerimi yönetebilir miyim?

    Fixidesk ile nakit, kredi kartı ve havale işlemleri kolaylıkla yapılabiliyor, PayTR entegrasyonu sayesinde sahada veya yerinde hizmetlerde online tahsilat süreçleri de sağlıklı bir şekilde yönetilebiliyor. 

  • Fixidesk ile servis durum tipine göre son kullanıcıya e-mail ya da SMS bilgilendirmesi yapabilir miyim?

    Fixidesk’in gelişmiş işletme ayarları sayesinde son kullanıcıya hangi durumda nasıl bir bilgi verilmesi gerektiği belirlenebiliyor. Kullanıcı, KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) kapsamında müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay aldıktan sonra, müşterilere otomatik bildirim yapılmasını sağlayabiliyor. 

  • Fixidesk servis durum tipine göre mail ya da sms bilgilendirmesi yapıyor mu?

    Fixidesk’in gelişmiş yönetici ayarları sayesinde: Son kullanıcıya; hangi durumda, nasıl bir bilgi verilmesini kendiniz belirleyebilirsiniz. KVKK kapsamında; müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay alındıktan sonra, müşterilerinize otomatik bildirim yapılmasını sağlayabilirsiniz. 

  • Fixidesk nedir?

    İşletmelerin satış sonrası servis süreçlerinde montaj, servis ve  bakım işlemlerinin  verimli bir şekilde tek merkezden yönetilmesini sağlayan çözümdür. 

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat