Detaylı bilgi için
Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından İmgesoft’un geliştirdiği Fixidesk Servis Çözüm Bulutu, tüm mobil cihazlara uyumlu bir altyapıya sahip. Bulut mimarisi özelliği ile kullanıcı, işletmesinin fatura, sipariş ve sözleşme yönetimi gibi süreçlerini bulunduğu yerden bağımsız olarak yönetebiliyor. Fixidesk, firmanın işleyişine göre düzenlenebilen kullanıcı dostu bir arayüzü sayesinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) ve ön muhasebe yazılımlarında ihtiyaç duyulan tüm özellikleri sunuyor.
Dijital dönüşümde fark yaratarak işletmelerin ihtiyaçlarına özel olarak geliştirilen Logo onaylı ekosistem çözümleri veri yedekleme, kafe ve restoran yönetimi, banka hesap yönetimi, firmalar arası veri aktarımı, depo süreçleri yönetimi, teknik servis, e-ticaret ve pazaryeri entegrasyonu, doküman yönetimi, akaryakıt istasyonları ve perakende satış yönetimi gibi birçok farklı çözüm sunar. Kullanıcılara sektörlerinde hız, kolaylık, verimlilik ve rekabette öne çıkmalarını sağlayarak katma değer yaratır.
Fixidesk bağımsız çalışabiliyor. Basic, Standart ve Enterprise sürümleri, ihtiyaca göre tercih edilip kullanılabiliyor. Satış hakları Logo Yazılım’a ait olan Fixidesk, Logo iş ortakları aracılığı ile satın alınabiliyor.
Bayiler, sundukları servis hizmetleri ve garanti süreçleri gibi birçok işlem Fixidesk Bayi Portali aracılığıyla yönetebiliyor.
İşletmelerin satış sonrası servis süreçlerinde montaj, servis ve bakım işlemlerinin verimli bir şekilde tek merkezden yönetilmesini sağlayan çözümdür.
Fixidesk ile nakit, kredi kartı ve havale işlemleri kolaylıkla yapılabiliyor, PayTR entegrasyonu sayesinde sahada veya yerinde hizmetlerde online tahsilat süreçleri de sağlıklı bir şekilde yönetilebiliyor.
Fixidesk’in gelişmiş işletme ayarları sayesinde son kullanıcıya hangi durumda nasıl bir bilgi verilmesi gerektiği belirlenebiliyor. Kullanıcı, KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) kapsamında müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay aldıktan sonra, müşterilere otomatik bildirim yapılmasını sağlayabiliyor.
Fixidesk’in gelişmiş yönetici ayarları sayesinde: Son kullanıcıya; hangi durumda, nasıl bir bilgi verilmesini kendiniz belirleyebilirsiniz. KVKK kapsamında; müşterilerden bir kereye mahsus olmak üzere onay alındıktan sonra, müşterilerinize otomatik bildirim yapılmasını sağlayabilirsiniz.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Detaylı BilgiOrta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Detaylı BilgiLogo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Detaylı Bilgi