Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

Bulut-tabanlı Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.

Logo Bulut Servislerinin parçası

Logo Bulut Servisleri

Bulut çözümlerinde en yeni teknolojileri kullanan ve Türkiye sunucularında barındırılan verileriniz, Logo güvencesiyle daima koruma altında oluyor. Bu sayede verilerin kaybı ya da yetkisiz kişilerle paylaşılması gibi güvenlik açıkları söz konusu olmuyor.

Logo Doküman Yönetimi Servisi bulut-tabanlı (SaaS) bir hizmet olduğu için abonelik modeli çerçevesinde aylık/yıllık kiralama bedeliyle üyelik oluşturabilirsiniz.  Logo Doküman Yönetimi Servisi'ni satın almak için tek yapmanız gereken cloud.logo.com.tr web sitesi üzerinden bizimle iletişime geçmek veya Logo İş ortaklarından destek almak. Satın alma işleminin ardından uygulama hemen kullanıma alınabiliyor. 

Tercih ettiğiniz her pakette 1 kullanıcı yer alıyor. Kullanıcı sınırı olmaksızın, istediğiniz kullanıcı sayısı kadar paket siparişi verebilirsiniz. 

Ek yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi 

Bulut-tabanlı çözümler, özellikle kurulum maliyetlerini ortadan kaldırarak önemli bir avantaj kazandırıyor. Sunucu gibi ek donanımlara ya da işletmedeki bilgisayarlara ayrı ayrı yazılımlar kurmaya gerek bırakmayan Doküman Yönetimi Servisi hemen kullanıma alınıyor, donanım bakım maliyeti söz konusu olmuyor. 

Logo uzmanlığıyla güvenli kullanım

Bulut çözümlerinde en yeni teknolojileri kullanan ve kapsamlı deneyimini her geçen gün artıran Logo güvencesiyle, bulutta tutulan tüm veriler daima koruma altında oluyor. Bu sayede Doküman Yönetimi Servisi'ndeki verilerin kaybı ya da yetkisiz kişilerle paylaşılması gibi güvenlik açıkları söz konusu olmuyor. Üstelik tüm veriler Türkiye’de tutuluyor, yabancı ülkelerdeki bulut ortamlarına aktarılmıyor.
 

 

Özellikler

  • Her an her yerden erişim

    Masaüstü ya da dizüstü bilgisayarlar, tabletler ya da akıllı telefonlar üzerinden kullanılabilen Doküman Yönetimi Servisi, sunduğu kesintisiz online erişim sayesinde zamandan ve mekandan bağımsız işlem yapabilmeyi sağlıyor. Ayrıca mobil cihazlar üzerinden buluta veri yükleme imkanı da sunuluyor.

  • İş sürekliliğini tüm tehditlere karşı korumak için en güvenli ortam

    Dokümanların şirket sunucularında tutulması, kurumsal veri güvenliği uygulamaları ne kadar gelişmiş olursa olsun siber saldırı ihtimalini de beraberinde getiriyor. Ayrıca doğal afetler ya da insan kaynaklı hatalardan kaynaklanan aksaklıklar da doküman güvenliği, dolayısıyla da iş sürekliliği açısından bir tehdit unsuru olabiliyor. Doküman Yönetimi Servisi, dokümanların bulut üzerinde tutulması sayesinde, tüm tehditlere karşı ekstra koruma sağlıyor.

  • Doküman aramak artık çok kolay

    Kurumlarda yıllar içinde birikmiş çok sayıda doküman arasından belirli bir tanesini bulmak en çok zaman alan işlemlerden biri. Doküman Yönetimi Servisi’nin gelişmiş arama ve tam metin arama fonksiyonu, doküman arşiviniz ne kadar geniş olursa olsun aradıklarınızı hızla ve kolayca bulmanızı sağlıyor, iş yükünüzü azaltıyor. 

  • Akıllı Klasörler ile anlık doküman gruplama

    Dokümanları dilediğiniz şekilde sınıflandırmanızı sağlayan Doküman Yönetimi Servisi, farklı noktalarda bulunan dokümanları metaveri alanlarına göre anlık olarak gruplandırma imkanı sunuyor. Böylece, belirli dokümanlar üzerinde çalışmak için geçici bir sınıflama yapılabiliyor, istendiği anda da tekrar klasör yapısına geçiş yapılabiliyor.

  • Dokümanların etkili yönetimiyle kurumsal hafızaya katkı

    Doküman Yönetimi Servisi, dokümanların saklanmasının ötesinde, farklı versiyonlarla birlikte yönetilebilmesini de sağlıyor. Meta veri yönetimi de sunan bu çözüm, kurumsal bilgileri daha da detaylandırıp kolay bulunabilir hale getiriyor. Yeni meta veri alanları da kolayca tanımlanabiliyor. Bu sayede tüm dokümanlardaki bilgiler gerçek anlamda kurumsal hafızaya dönüşüyor.

  • Dokümanı indirmeden görüntüleyebilme imkanı

    Doküman üzerinde işlem yapmanın gerekmediği durumlarda, ister resim ya da video ister PDF ya da Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint vb.) dosyaları, sabit ya da mobil cihazlardan online görüntülenebiliyor.

  • Güvenli ve hızlı doküman paylaşımı

    Doküman Yönetimi Servisi, istenen her dosyanın ya da dokümanın, kurum içindeki ya da dışındaki paydaşlarla, boyutu ne olursa olsun kolayca paylaşılmasını sağlıyor. Paylaşımlar isterseniz süresiz olarak isterseniz süre sınırlamasıyla yapılabiliyor. Dokümanların e-posta servisini kullanmadan, doğrudan sistem üzerinde gönderim imkanı sayesinde hiçbir evrak e-posta mesajları arasında kaybolmuyor. 

  • Yetki bazlı çalışma alanlarıyla ekstra güvenlik

    Kullanıcılara yetki tanımlamaları yapılabilmesini sağlayan Doküman Yönetimi Servisi sayesinde kurum dokümanları sadece yetkili kullanıcılar tarafından eklenebiliyor, görüntülenebiliyor veya düzenlenebiliyor. Üstelik doküman üzerindeki tüm hareketler kapsamlı denetim raporlarıyla her an takip edilebiliyor. 

  • Mobil uygulama avantajı

    Sabit kişisel bilgisayarların yanı sıra Android ve iOS işletim sistemli tüm mobil cihazlarda da kolayca kullanılabilen Doküman Yönetimi Servisi, dokümanlara her an, her yerden erişim sağlıyor. Anlık bildirimlerle sürekli doküman takibi yapılabilirken, mobil cihazlar üzerinden sisteme görsel ve video aktarımı da mümkün oluyor. Çevrimdışı mod sayesinde, internet bağlantısı olmadığında da dokümanlar görüntülenebiliyor. 
     

  • e-Postadan doğrudan doküman aktarımı

    Doküman Yönetimi Servisi, Office365 ve Gmail e-posta hesaplarıyla entegre edilebiliyor. Bu sayede, tanımlanan posta kutularına gelen e-postalar ve ekleri doğrudan sisteme aktarılıyor.

Uyumlu Logo Çözümleri

Sıkça sorulan sorular

  • Logo Doküman Yönetimi Servisi bulut-tabanlı bir servis olduğuna göre veriler nerede saklanıyor, güvenlik nasıl sağlanıyor?

    Bulut çözümlerinde en yeni teknolojileri kullanan ve Türkiye sunucularında barındırılan verileriniz, Logo güvencesiyle daima koruma altında oluyor. Bu sayede verilerin kaybı ya da yetkisiz kişilerle paylaşılması gibi güvenlik açıkları söz konusu olmuyor.

  • Logo Doküman Yönetimi Servisi'ni nasıl satın alabilirim?

    Logo Doküman Yönetimi Servisi bulut-tabanlı (SaaS) bir hizmet olduğu için abonelik modeli çerçevesinde aylık/yıllık kiralama bedeliyle üyelik oluşturabilirsiniz.  Logo Doküman Yönetimi Servisi'ni satın almak için tek yapmanız gereken cloud.logo.com.tr web sitesi üzerinden bizimle iletişime geçmek veya Logo İş ortaklarından destek almak. Satın alma işleminin ardından uygulama hemen kullanıma alınabiliyor. 

  • Logo Doküman Yönetimi Servisi'nde kullanıcı sınırı var mı?

    Tercih ettiğiniz her pakette 1 kullanıcı yer alıyor. Kullanıcı sınırı olmaksızın, istediğiniz kullanıcı sayısı kadar paket siparişi verebilirsiniz. 

  • Farklı türde dosyalar sisteme aktarılabilir mi?

    Evet, fotoğraf, video, PDF, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint vb.) gibi dosyalar Logo Doküman Yönetimi Servisi'ne doğrudan aktarılabilir. 

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat