Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun

Genel bakış

KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

Uçtan uca yönetim

Logo GO 3; KOBİ'lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ'ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.


İhtiyaçlara özel çözüm

KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabiliyor.  
 

Özellikler

  • Her sektöre uygun

    Logo GO 3, KOBİ'ler için özel olarak geliştirilmiş sektör-bağımsız yapısıyla; dağıtımdan inşaat, eğitimden tekstile, medyadan sağlığa kadar pek çok farklı sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılıyor. 

  • Çok yönlü işlevsellik

    Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi birçok işlem, Logo GO 3 çatısı altında, tek noktadan, rahatlıkla yapılabiliyor. Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.    

  • Güncel yasal mevzuata uyum

    Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün güncel yapısı sayesinde tüm kayıtlar güvenle yönetilebiliyor. Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken Ba-Bs formları elektronik ortamda hazırlanıyor; e-Beyanname özelliği ile de vergilendirme dönemlerinde işlemler hızlı bir şekilde tamamlanıyor.        

  • Esnek platform

    Her işletmenin kendine özgü ihtiyaçları olabilir. Logo GO 3, Logo İş Ortaklarının geliştirdiği uygulamalar (app) ve widget'larla zenginleştirilebiliyor. Böylece tam da ihtiyaç duyulan özelliklere sahip bir fonksiyon kümesi oluşturulabiliyor. 

  • Sade ve pratik arayüz

    Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo GO 3’ün göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi sağlıyor. Logo GO 3'ün kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kolay ve hızlı veri girişi yapılabiliyor, rapor ve uygulamalara kolayca erişilebiliyor.            

  • Hızlı erişim

    Logo GO 3'ün en önemli özelliklerinden biri, kullanım kolaylığı... En sık kullanılan fonksiyonların kişiye özel masaüstüne kısayol tuşu olarak eklenmesiyle, işlem süreleri kısalıyor. Bu da çalışanlar için zaman tasarrufu, KOBİ için ise verimlilik artışı anlamına geliyor. 

  • e-Devlet uygulamalarıyla uyumluluk

    Logo GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre şekilde çalışıyor. Bu sayede Logo GO 3 üzerinde yapılan işlemler doğrudan e-Devlet uygulamalarına aktarılabiliyor.

  • İş analitiği, CRM, İş akış yönetimi ve bordro çözümleri ile entegrasyon

    Logo bünyesindeki farklı çözümler Logo GO 3 ile kusursuz şekilde entegre edilebiliyor. Logo GO 3'ten gelen veriler, iş analitiği çözümü Logo Mind Insight ile işlenerek detaylı şekilde analiz edilebiliyor ve raporlara dönüştürülebiliyor. KOBİ'lerdeki iş akış süreçleri Logo Flow ile kusursuz şekilde yönetilirken, satış-pazarlama birimlerinin veya teknik ekiplerin randevu, görüşme, teklif, satış gibi müşteri süreçleri de Logo CRM üzerinden Logo GO 3 ile bütünleşik olarak takip edilebiliyor. Logo GO 3 ile entegre çalışan Logo Bordro Plus da sicil ve ücret yönetimi ihtiyaçlarını eksiksiz şekilde karşılıyor. 

  • Windows 10 ile uyumlu

    Yeni teknolojilere göre sürekli güncellenen Logo GO 3, Microsoft Windows 10 işletim sistemi ile uyumlu çalışıyor.

Uyumlu Logo Çözümleri

Uyumlu Logo Onaylı İş Ortağı Çözümleri

Fixidesk

  • (43 Yorum)
  • Bulut tabanlı Logo’nun tüm yapılarıyla entegre olarak sunulan satış sonrası servis hizmeti çözümüdür. Fixidesk ile servisleri kayıt altına alarak süreci başlatabilirsiniz.Böylelikle; montaj,servis,bakım süreçlerinizi kolayca yönetebilirsiniz.
Geliştiriciİmgesoft

Akaryakıt Yönetimi

  • (43 Yorum)
  • Kalem Yazılım tarafından geliştirilen Akaryakıt İstasyon Modülümüz otomasyon sistemleri Turpak, Mepsan-Stawiz, Asis-Petech ile entegre çalışabilmektedir. Online veya offline entegrasyon yapabilmektedir.    
GeliştiriciKalem Yazılım

Banka Ekstre Aktarımı

  • (43 Yorum)
  • Mare Yazılım tarafından geliştirilen “Online Banka Ekstre Aktarımı” banka hesap ve kredi kartı post ekstrelerinin online ve offline olarak Logo/Netsis ERP ürün gruplarına aktarımını sağlar. 
GeliştiriciMare Yazılım

Collector

  • (43 Yorum)
  • Collector; farklı firmalara veri gönderimini, grup şirketleri arasında veri aktarımını, tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimini sağlıyor.    
GeliştiriciMare Yazılım

DEYS

  • (43 Yorum)
  • DEYS, küçük ve orta ölçekli firmaların depo yönetimi konusunda yaşadıkları güncel sorunlara çözüm olması için geliştirilmiş bir depo yönetim otomasyonudur.  
GeliştiriciProlog Yazılım

DocPlace

  • (43 Yorum)
  • Kets Yazılım tarafından geliştirilen Doküman Yönetim Sistemi (DocPlace), taranmış ve yakalanmış dokümanları güvenli bir dijital arşivde depolayarak, fiziksel depolama alanı ihtiyacını ortadan kaldırır ve sabit diskinizi rahatlatır. 
GeliştiriciKets Yazılım

Mali Onaylı Yazar Kasa Entegrasyonu

  • (43 Yorum)
  • Mali Onaylı Yazarkasa modülü; Logo ile birlikte çalışmasıyla, mağazanın stok yönetiminden muhasebeye bütün süreçler tek program altında yönetilebilmektedir.   
GeliştiriciKalem Yazılım

Retail T-Pos

  • (43 Yorum)
  • Kalem Yazılım tarafından geliştirilen KL Retail T-Pos ürünü ile  Giyim, beyaz eşya, elektronik eşya gibi birçok farklı sektörde faaliyet gösteren mağazada offline ya da online olarak satışlarınızı yönetebilirsiniz. 
GeliştiriciKalem Yazılım

Mobil Saha Satış

  • (43 Yorum)
  • Saha Satış çözümüyle; Logo yazılımlarında belirlenen fiyat, ödeme politikaları, stokta olan ürünün satış kuralları gibi benzer pek çok kural merkezi olarak belirlenebiliyor ve müşteri yanında uygulanabiliyor.
Geliştiriciİmgesoft

Sanal Mağaza Entegrasyonu

  • (43 Yorum)
  • Her işletmenin ihtiyacı olan Sanal Mağaza Entegrasyonu, tüm popüler sanal pazar yerlerine entegre olduğu gibi, özel e-ticaret siteleri ile de entegre olarak verimliliği artırıyor.       
Geliştiriciİmgesoft

Otomotiv Servis Yönetimi

  • (43 Yorum)
  • Logo kullanan otomotiv servislerinin servis süreçlerini en etkin şekilde yönetmesini sağlayan Otomotiv Servis Yönetimi, Logo'nun bir modülü gibi çalışır. Tamamen Logo kullanıcıları için geliştirilmiş, entegre bir çözümdür.
Geliştiriciİmgesoft

Logo GO 3 Tercih Ettiler

Sıkça sorulan sorular

  • Logo GO 3 ürününü en fazla kaç kullanıcı ile kullanabilirim?

    Logo GO 3 ürününü kullanıcı arttırımı modülleri ile en fazla 16 kullanıcıya kadar kullanabilirsiniz.

  • Logo GO 3 ürünü hangi veritabanı üzerinde çalışmaktadır?

    MS SQL Server veritabınını desteklemektedir.

  • Yaptığım işlemler ile ilgili dokumanlarımı dijital ortamda saklayabilir miyim?

    Logo GO 3 ürününde standard olarak sunulan kets dokuman yönetimi özelliği ile her bir fiş türü için bir dokumanı ilgili işlem ile ilişkilendirebilirsiniz.

  • Ürün içerisinden sık kullandığım diğer uygulamalara hızlı birşekilde erişim sağlayabilir miyim?

    Logo GO 3 ürününde sık kullanılan Excel, Word, Powerpoint gibi Windows programlarının yanı sıra herhangi bir dış bağlantının kısayolu da masaüstüne eklenebilmektedir. Tüm uygulamalara program içerisinden hızla ulaşabilirsiniz.

  • Stok ve müşteri tanımlarım Excel’de kayıtlı, Excelden ürün içerisine veri aktarımı yapabilir miyim?

    Ticari sistemde, üst menüde yer alan Araçlar seçeneği içerisinden “Excelden veri aktarımı” seçimi ile aktarım yapabilirsiniz.

  • Stok kartlarım için barkod takibi yapabilir miyim?

    Stok kartlarına sınırsız sayıda barkod tanımlayabilirsiniz.

  • Banka kredilerini ve teminatlarımı nasıl takip edebilirim?

    Logo GO 3 ile Türk lirası ve işlem dövizli kredi girişi, kredi takibi ve teminat girişi takibi yapılabilmektedir. Banka Kredi Takip sistemi ile işletmelerin bankalardan aldığı ticari kredilerin özelliklerine göre ayrı ayrı tanımlanmasını, bu kredilerin geri ödemelerinin  takip edilmesini ve raporlanması sağlayabilirsiniz. 

  • Banka ekstrelerimi nasıl kayıt edebilirim?

    e-Logo tarafından geliştirilen e-Ekstre ürünü ile MT940 formatındaki banka hesap hareketlerini Logo GO3 ürününe hızlı ve kolay birşekilde aktarıp muhasebeleştirilmesini sağlayabilirsiniz.

  • Dövizli işlemlerimi nasıl takip edebilirim, kur farkı hesaplaması yapabilir miyim?

    Logo GO 3 ürününde işlem dövizi özelliği ile ürün genelindeki tüm fişlerde istenilen döviz türü üzerinden işlemleri kayıt edebilir ve kur farkı hesaplaması yapabilirsiniz.

  • Sabit Kıymet (Demirbaş) takibi yapabilir miyim?

    Demirbaşların satınalma, amortisman hesaplama, personele  zimmetleme, elden çıkarma ve raporlama gibi süreçlerini Logo GO3 Sabit Kıymet modülü ile takip edebilirsiniz.

  • Müşterilerim için tanımladığım risk limitlerine ulaşıldığında artık satış yapılmasını istemiyorum, bu kontrolü nasıl yapabilirim?

    Logo GO 3 ürününde Risk Takibi yaparak limit aşımı yapıldığında satış işlemlerini sipariş alım aşamasından itibaren durdurulmasını sağlayabilirsiniz.

  • Kampanya düzenleyerek promosyonlu/indirimli satış yapabilir miyim?

    Logo GO 3 çözümünün Kampanya özelliği ile sipariş, irsaliye, fatura geneli ya da ürün bazında ayrı ayrı kampanyalar düzenleyerek  promosyonlu, puan ve  indirimli satış işlemlerini yapabilirsiniz.

  • Satıcılarımın ve plasiyerlerimin takibini yapabilir miyim?

    Satıcı ve plasiyerlerinizi,Logo GO 3 ürününde Ana Kayıtlar / Tanımlar menüsü altında yer alan Satıcılar seçeneği ile tanımlayarak takibini sağlayabilirsiniz.

  • Ay sonlarında müşterilerim ile yapacağım mutabakat işlemlerini kayıt altına nasıl alabilirim?

    Logo GO 3 ürününde mail üzerinden müşterilerinize mutabakat mektuplarını gönderebilirsiniz. Eğer yapılan mutabakat işlemlerini entegratör üzerinden kayıt altına almak isterseniz E-Logo tarafından geliştirilen E-Mutabakat ürünü ile entegreli kullanabilirsiniz.

  • Beyannamelerimi nasıl hazırlayabilirim?

    Muhasebe modülü altında yer alan e-Beyanname özelliği ile firmalarımız için önem arzeden beyannamelerin oluşturulması ve paketlenerek https://ebeyanname.gib.gov.tr/index.html adresine otomatik gönderiminin yapılabilmesi sağlanmıştır. Özellikle Form Ba-Bs , KDV1, KDV2 ve Muhtasar /  MUHSGK gibi öncelikli beyannameler  verilme dönemine göre ilgili hesapların tanımlanmasının ardından hızlıca alınarak beyana hazır şekilde kullanıma sunulmaktadır.

    Bu beyannamelerin dışında Kurumlar , Kurumlar(Geçici), Gelir Vergisi,Gelir Vergisi(Geçici) beyannamelerinin de sistemden oluşturularak hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.

  • e-İrsaliye, e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter gibi e-Çözümlere de ihtiyacım var. Kullanabilir miyim?

    Gelir İdaresi Başkanlığının yayınladığı mevzuat ve tebliğlere uyumlu e-çözümleri Logo GO3 ürünü ile birlikte kullanabilirsiniz.

  • e-ihracat işlemlerini Logo GO 3 ürünü ile takip edebilir miyim?

    Gümrük ve Ticaret Bakanlığının yayınladığı mevzuata uygun olarak e-İhracat işlemlerini Logo GO3 ürününde e-İhracat modülü kapsamında yapabilirsiniz.

Sorularınız
ve talepleriniz için

*
Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
*
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat