Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya sorun

Genel bakış

KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

Uçtan uca yönetim

Logo GO 3; KOBİ'lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ'ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.


İhtiyaçlara özel çözüm

KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabiliyor.  
 

Özellikler

  • Her sektöre uygun

    Logo GO 3, KOBİ'ler için özel olarak geliştirilmiş sektör-bağımsız yapısıyla; dağıtımdan inşaat, eğitimden tekstile, medyadan sağlığa kadar pek çok farklı sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılıyor. 

  • Çok yönlü işlevsellik

    Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi birçok işlem, Logo GO 3 çatısı altında, tek noktadan, rahatlıkla yapılabiliyor. Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.    

  • Güncel yasal mevzuata uyum

    Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün güncel yapısı sayesinde tüm kayıtlar güvenle yönetilebiliyor. Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken Ba-Bs formları elektronik ortamda hazırlanıyor; e-Beyanname özelliği ile de vergilendirme dönemlerinde işlemler hızlı bir şekilde tamamlanıyor.        

  • Esnek platform

    Her işletmenin kendine özgü ihtiyaçları olabilir. Logo GO 3, Logo İş Ortaklarının geliştirdiği uygulamalar (app) ve widget'larla zenginleştirilebiliyor. Böylece tam da ihtiyaç duyulan özelliklere sahip bir fonksiyon kümesi oluşturulabiliyor. 

  • Sade ve pratik arayüz

    Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo GO 3’ün göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi sağlıyor. Logo GO 3'ün kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kolay ve hızlı veri girişi yapılabiliyor, rapor ve uygulamalara kolayca erişilebiliyor.            

  • Hızlı erişim

    Logo GO 3'ün en önemli özelliklerinden biri, kullanım kolaylığı... En sık kullanılan fonksiyonların kişiye özel masaüstüne kısayol tuşu olarak eklenmesiyle, işlem süreleri kısalıyor. Bu da çalışanlar için zaman tasarrufu, KOBİ için ise verimlilik artışı anlamına geliyor. 

  • e-Devlet uygulamalarıyla uyumluluk

    Logo GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre şekilde çalışıyor. Bu sayede Logo GO 3 üzerinde yapılan işlemler doğrudan e-Devlet uygulamalarına aktarılabiliyor.

  • İş analitiği, CRM, İş akış yönetimi ve bordro çözümleri ile entegrasyon

    Logo bünyesindeki farklı çözümler Logo GO 3 ile kusursuz şekilde entegre edilebiliyor. Logo GO 3'ten gelen veriler, iş analitiği çözümü Logo Mind Insight ile işlenerek detaylı şekilde analiz edilebiliyor ve raporlara dönüştürülebiliyor. KOBİ'lerdeki iş akış süreçleri Logo Flow ile kusursuz şekilde yönetilirken, satış-pazarlama birimlerinin veya teknik ekiplerin randevu, görüşme, teklif, satış gibi müşteri süreçleri de Logo CRM üzerinden Logo GO 3 ile bütünleşik olarak takip edilebiliyor. Logo GO 3 ile entegre çalışan Logo Bordro Plus da sicil ve ücret yönetimi ihtiyaçlarını eksiksiz şekilde karşılıyor. 

  • Windows 10 ile uyumlu

    Yeni teknolojilere göre sürekli güncellenen Logo GO 3, Microsoft Windows 10 işletim sistemi ile uyumlu çalışıyor.

Uyumlu Logo Çözümleri

Uyumlu Logo Onaylı İş Ortağı Çözümleri

Akaryakıt Yönetimi

  • (43 Yorum)
  • Akaryakıt Yönetimi; istasyona ait tüm market ve akaryakıt işlemlerinin tek programla müşteriye sunulmasını ve raporlanmasını sağlıyor.    
GeliştiriciKalem Yazılım

Araç Takip

  • (43 Yorum)
  • Logo çözümleriyle entegre çalışan Araç Takip; şirket araçlarının takibini yaparak etkin ve verimli filo yönetimi sağlıyor.
GeliştiriciMobiliz

Banka Ekstre Aktarımı

  • (43 Yorum)
  • Banka Ekstre Aktarımı; bankalardan Excel formatında alınan ekstrelerin Logo’ya aktarımını sağlıyor.
GeliştiriciMare Yazılım

Cep Assistance

  • (43 Yorum)
  • Mağazacılık sektörü için özel olarak geliştirilen Cep Assistance, mağazacılıkla ilgili tüm ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, merkezi yönetim ile mağazaların tüm işlemlerinin Logo altyapısında toplanmasını sağlıyor. Böylece sistem güvenli ve hızlı bir şekilde yapılandırılabiliyor.
GeliştiriciMare Yazılım

Collector

  • (43 Yorum)
  • Collector; farklı firmalara veri gönderimini, grup şirketleri arasında veri aktarımını, tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimini sağlıyor.    
GeliştiriciMare Yazılım

DEYS

  • (43 Yorum)
  • KOBİ'lerin depo yönetimi konusundaki güncel sorunlarını çözmek üzere geliştirilen DEYS, el terminali destekli seri ve EAN barkodlarla çalışabilen tam entegre bir depo yönetim otomasyonu olarak sunuluyor.
GeliştiriciProlog Yazılım

DocPlace

  • (43 Yorum)
  • Zengin doküman yönetimi sistemi DocPlace, kritik dokümanların kolayca düzenlemesini ve depolanmasını sağlıyor.
GeliştiriciKets Yazılım

Mali Onaylı Yazar Kasa Entegrasyonu

  • (43 Yorum)
  • Mali Onaylı Yazar Kasa Entegrasyonu; mali onaylı yazar kasalarda yapılan satış ve tahsilat hareketleri ile bu yazar kasalara ürün, fiyat ve kampanya gibi bilgilerin aktarımını sağlıyor.
GeliştiriciKalem Yazılım

Retail T-Pos

  • (43 Yorum)
  • Retail T-Pos sayesinde, barkodlu veya barkodsuz ürünlerin satışı, dokunmatik ekranda veya PC üzerinden çok basit ve hızlı bir şekilde yapılabiliyor.    
GeliştiriciKalem Yazılım

Mobil Saha Satış

  • (43 Yorum)
  • Saha Satış çözümüyle; Logo yazılımlarında belirlenen fiyat, ödeme politikaları, stokta olan ürünün satış kuralları gibi benzer pek çok kural merkezi olarak belirlenebiliyor ve müşteri yanında uygulanabiliyor.
Geliştiriciİmgesoft

Sanal Mağaza Entegrasyonu

  • (43 Yorum)
  • Sanal Mağaza Entegrasyonu; gittigidiyor.com, n11.com, sanalpazar.com gibi sanal mağazalar ile ürün ve sipariş gibi bilgilerin karşılıklı olarak aktarılmasını sağlıyor.
Geliştiriciİmgesoft

Satış Sonrası Servis

  • (43 Yorum)
  • Satış Sonrası Servis; satış sonrası teknik destek süreçlerinin etkili bir şekilde yönetilmesini sağlıyor.
Geliştiriciİmgesoft

Logo GO 3 Tercih Ettiler

Sıkça sorulan sorular

Sorularınız
ve talepleriniz için

Sorularınız ve talepleriniz için Sorularınız ve talepleriniz için

Sorularınız
ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

Muhasebe
süreçlerinizi
kolayca takip edin

Düzenli, sağlıklı ve hızlı bir şekilde muhasebe kayıtlarınızı tutun, vergi denetimleri sırasında doğabilecek olası problemlerin önüne geçin!

veya

Bize yazın size biz ulaşalım

Formu doldurun satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
Teşekkür ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. en kısa sürede size dönüş yapacağız.

Kapat