For detailed information
Müşterilerinizi daha yakından tanımak ve onlara en uygun ürün ve hizmetleri sunmak için müşteri takip programı kullanın, müşteri ilişkilerinizi en iyi şekilde yönetin
Müşteri Takip Programı ile ilgili detaylı bilgi için sizi arayalım.
Hangi sektörden ya da ölçekten olursa olsun, bir işletmenin en değerli varlığı müşterileridir. Dolayısıyla müşterilerini iyi tanıyan, beklentileri anlayan, müşterileri hakkındaki bilgileri proaktif bir yaklaşım üretmek için kullanan işletmeler her zaman avantajlı konumda olacaktır.
Bu doğrultuda geliştirilen müşteri takip programları, bir işletmenin müşterileriyle ilgili verileri yasal uyumluluk çerçevesinde toplamasını, işlemesini, analiz etmesini sağlıyor. Bu analizler sonucunda müşterilere en doğru şekilde hizmet verilebiliyor.
CRM olarak da bilinen müşteri ilişkileri yönetiminin kritik bir parçası olan müşteri takip programı, işletme ile müşterileri arasında veriye dayalı bir bağ kuruyor. Müşterilerin satın alma alışkanlıkları, sorun veya şikâyet bildirme yöntemleri, ödeme modelleri, ilgi alanları gibi veriler mevzuata en uygun şekilde müşteri takip programına kaydediliyor. Bu veriler müşteri hizmetlerinin daha iyi yönetilmesini sağlıyor.
Hazırlanan teklifin müşteriye gönderilmesi, revize taleplerinin takibi de dâhil olmak üzere, teklifin sonuçlanmasına kadar her aşama program üzerinden ilerliyor. Bu sayede teklif talebinden teklif kalemlerinin üretimine veya sevkiyatına kadar tüm süreçler dijital ortamda, tek noktadan ve otomatik olarak yönetilebiliyor.
Teklif talebi ile sunumu arasında geçen sürenin kısalması ve teklif kalitesinin yüksekliği müşteri memnuniyetini artırıyor. Ayrıca teklif hazırlama sürecinin otomatikleşmesi, satış ekibinin de zamanını daha etkin yönetebilmesine imkân veriyor.
Müşterileriyle veriye dayalı ve güçlü bağlar kurmak isteyen işletmeler müşteri takip programından yararlanıyor. Özellikle de kişiselleştirilmiş hizmetlerin giderek önem kazandığı bir dünyada müşteri takip programları özel kampanyalar oluşturmak, müşterinin ilgi alanları doğrultusunda bilgilendirmeler yapmak, müşterilerin alışveriş hareketlerini takip ederek doğru zamanda doğru ürünleri sunmak gibi avantajlar sunuyor.
Bu program aynı zamanda manuel rapor hazırlama zorunluluğunu da ortadan kaldırıyor. Güncel verilerle, kısa zamanda hazırlanan raporlar sayesinde zaman ve maliyet tasarrufu elde ediliyor. Manuel süreçlerin otomatize edilmesiyle veri girişlerinde veya analizlerinde hata yapma olasılığı da ortadan kalkıyor.
Kısacası bir işletmenin müşterilerine ilişkin veriler tek noktada, güvenle ve kolayca bir araya getirilip anlamlı bilgilere dönüştürülebiliyor.
Potansiyel ve mevcut müşterilerinizi Logo CRM üzerinde dijital olarak yönetin. Aday müşteriden satışa giden yolda Logo CRM ile ilerleyin. Satış sürecini ilk aşamadan itibaren takip ederek şirketinizin satış gelirlerini ve müşterilerinizin memnuniyetini artırın.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Öncelikle işletmenizin faaliyet alanına ve ihtiyaçlarına uygun, gerektiğinde kolayca uyarlanabilir, esnek bir müşteri takip programını tercih etmek gerekir. Mobil cihazlar üzerinden de kullanılabilen, mevcut ERP sistemiyle entegre çalışabilen bir ürünü seçmek gerek maliyet gerekse bütüncül yaklaşım açısından önemli avantajlar sağlar.
Logo Yazılım’ın her ölçekten işletmede kullanılabilen müşteri ilişkileri yönetimi ürünü CRM Programı müşteri takibi sürecini de kapsamaktadır. Logo CRM ile mevcut müşterilerin verilerini takip etmenin ötesinde aday müşterilerle ilgili verileri de sisteme aktararak satış-pazarlama faaliyetleriyle entegre bir yapı kurmak mümkündür.