Türkiye’nin En Değerli Bilişim Markasıyız!

Bağımsız Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in Türkiye’nin En Değerli Markaları 2018 araştırmasına göre Logo Yazılım, bir önceki yıla göre 5 sıra daha yükselerek 67’inci sıraya yükseldi. Son iki yıl içinde 93’üncü sıradan 67’nci sıraya yükselen Logo Yazılım, Bilişim kategorisinde de 1’inciliğini korudu. Marka Gücü Endeksi 3 ana bölümden oluşuyor. Ürün geliştirme yatırımı, dağıtım, internetteki mevcudiyet, görsel kimlik tutarlılığı, pazarlama/reklam harcamaları gibi bir başlık bulunuyor. Markanın Göreceli Ağırlığı bölümü, markanın paydaşlarının marka hakkında neler hissettiğiyle ilgili. Paydaşlar dört ana grupta değerlendiriliyor: Tüketici, şirket çalışanları, finans çevresi ve dahil olunan topluluk. Üçüncü başlığı ise “Çıktı” oluşturuyor. Bu bölümde marka yatırımları sonucu tüketicide sağlanan etkinin finansal sonuçlara yansıması irdeleniyor. Hasılat artış oranı, büyüme oranı, kâr marjlarında artış gibi başlıklara dikkat ediliyor.

LOGO YAZILIM NELERİ DAHA İYİ YAPTI?

  • Ürün Geliştirme ve Pazarlama Yatırımları
  • Paydaş ilişkileri
  • Finansal sonuçlar

BRAND FİNANCE’I TANIYALIM

Dünyanın en önemli bağımsız marka değerleme ve strateji danışmanlık şirketleri arasında yer alan Brand Finance, 1996 yılında “finans ile pazarlama arasında köprü kurmak” amacıyla kuruldu. Geçen 20 yıldan daha uzun süre içerisinde her sektörden şirket ve organizasyona markaları ile finansal sonuçlar arasında ilişki kurmaları için yardımcı oldu. Temel ilkelerini bağımsızlık, güvenilirlik, şeffaflık ve bilirkişilik olarak belirleyen Brand Finance, dünyanın binlerce büyük markasını her yıl gözden geçirerek en güçlü ve en değerli olanlarını belirliyor.