Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun
Logo Blog
Logo Blog
0

Logo Mind Insight ve Logo CRM, Kar Group’un Gücüne Güç Kattı

Toplam yedi alt markayla 49 yıldır faaliyetlerini sürdüren, son dönemde inşaat sektöründe de atılım yapan Kar Group, Logo Yazılım’ın çözümleriyle önemli bir başarı hikayesine imza atıyor. Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştiren Kar Group, Logo Mind Insight iş analitiği çözümüyle ise güvenilir verilere dayalı kararlar alıyor.

KarAgrega, KarBeton, KarKireç, KarAsfalt, KarÜstYapı, Karkim Yapı Kimyasalları, KarDem olmak üzere toplam yedi alt markayla faaliyetlerini sürdüren Kar Group, Logo Yazılım çözümleriyle yakaladığı ivmeyi Logo Blog için değerlendirdi.

LOGO MIND INSIGHT İŞ ANALİTİĞİ PROJESİ

Grup genelinde toplanan verilerin anlamlı bilgilere dönüştürülmesi ve yönetim kademesine anlık raporlanabilmesi için bir iş analitiği çözümüne ihtiyaç duyan Kar Group, bellek-içi teknolojiden yararlanan Logo Mind Insight ürününü tercih etti. Bu sayede daha hızlı ve güvenilir raporlar hazırlanmaya başladı.

Özellikle şirketlerin performansının detaylı bir şekilde görülebilmesi ve yönetim kademesine anlık raporlar sunulabilmesi için bir iş analitiği çözümüne ihtiyaç duyuldu. Kurumsal kaynak planlama çözümü olarak Netsis 3 Enterprise, müşteri ilişkileri yönetimi için de Logo CRM kullanan Kar Group, iş analitiğinde de Logo markasını tercih ederek Logo Mind Insight ürününü DNA Proje danışmanlığında hayata geçirdi. Çözümün başarıyla devreye alınmasıyla birlikte Kar Group’ta ERP ile iş analitiği süreçleri birbirine entegre edildi ve hedeflendiği gibi, somut bilgilere dayalı, güvenilir raporlar oluşturulmaya başladı.

Cem Cengiz Yılmaz, İş Analitiği Çözümleri Satış Direktörü, Logo Yazılım; Aslıhan Yılmazer, Pazarlama Uzmanı, Logo Yazılım; Serdar Avcı, Bilgi Teknolojileri Müdürü, Kar Group; Aykut Haşim Özdoğan, Genel Müdür, DNA Proje; Derya Özdoğan, Proje ve Hizmetler Lideri, DNA Proje

İhtiyaçlar

  • Verileri anlamlı bilgilere ve görsel raporlara dönüştürebilmek
  • Mevcut verileri kullanarak geleceğe dair sağlıklı öngörülerde bulunabilmek
  • Hızlı, güvenilir ve yetkilendirme bazlı raporlama yapmak

Çözümler

  • Logo Mind Insight
  • Logo Netsis 3 Enterprise
  • Logo CRM

Faydalar

  • Bellek-içi teknoloji sayesinde hızlı raporlama
  • Aynı anda birden fazla kullanıcının verilere ulaşabilmesi
  • Farklı formattaki verilerin de kullanılabilmesi
  • Mobil ortamda kullanım sayesinde veriye her an, yer yerden erişim
  • Görsel yönden zengin raporların anlık hazırlanması
  • Raporlamada standarda kavuşma
  • Yetkilendirmeye göre değişen seviyelerde raporlama

“Bellek-içi teknolojisi sayesinde ulaşılan hızı gördük ve aradığımız ürünün Logo Mind Insight olduğuna karar verdik.”

Konuyla ilgili bilgi veren Kar Group Bilgi Teknolojileri Müdürü Serdar Avcı şöyle konuştu: “Yöneticilerimiz sık sık seyahat ettikleri için şirket performansını her an, mekandan bağımsız olarak görebilmek istiyorlardı. Bu performansın değerlendirilebilmesi için de güvenilir verilere dayalı, anlık raporlara ihtiyaç duyuluyordu. Bu ihtiyaçları karşılamak üzere Logo Mind Insight çözümünü inceledik. ERP sistemimiz Netsis 3 Enterprise ile tam entegre çalışan bu çözümü satın almadan önce yaptığımız demo çalışmasında, bellek-içi teknolojisi sayesinde ulaşılan hızı gördük ve aradığımız ürünün Logo Mind Insight olduğuna karar verdik. ERP ve müşteri ilişkileri yönetimi çözümlerini de kullandığımız Logo, çok güvendiğimiz bir marka. Bugüne kadar tüm projelerimizde verdikleri destek de bu güvenimizin en önemli nedenlerinden birini oluşturuyor. Logo iş ortağı DNA Proje de Logo gibi uzun süreli yol arkadaşımız. Problemin değil, her zaman çözümün bir parçası olan DNA Proje ve Logo ile çalışmalarımızın yeni projelerde de süreceğine inanıyoruz.”

Logo CRM ile Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesi

Kar Group bünyesindeki KarKim, yapı kimyasalları sektöründe tüm Türkiye’ye bayi kanalıyla hizmet veriyor. Firma satış ekiplerinin sahada elde ettiği bilgilerden faydalanmak, müşteri potansiyelini daha iyi değerlendirmek ve müşteri portföyünden yola çıkarak kurumsal hafızasını güçlendirmek üzere Logo CRM müşteri ilişkileri yönetimi çözümünü devreye aldı.

Müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini iyileştirmek üzere öncelikle KarKim yapı kimyasalları şirketinde Logo CRM çözümünü hayata geçiren Kar Group, bu yatırımı sayesinde satış ekibinin elindeki tüm veriler kayıt altına alınarak kurumsal hafıza oluşturuldu ve satış süreçleri daha verimli hale geldi. Logo CRM çözümü, kısa süre sonra yine Kar Group bünyesindeki KarBeton’da da hayata geçecek.

Kurumsal kaynak planlama çözümü olarak da yine Logo’nun Netsis 3 Enterprise çözümünü kullanan Kar Group, Logo iş ortağı DNA Proje danışmanlığında ERP ile Logo CRM’i cari kartlar noktasında entegre etti. Bu entegrasyon sayesinde, KarKim bayilerinden talep edilen çeşitli evraklar her iki sistem üzerinden de görülebiliyor. Bu da satış ekibinin saha operasyonlarını kolaylaştırıyor. Kar Group bünyesindeki KarBeton’un da Logo CRM çözümünü kullanmaya başlamasıyla birlikte ERP ile entegrasyon süreci sipariş ve teklif aşamalarını da kapsayacak şekilde genişletilecek.

Derya Özdoğan, Proje ve Hizmetler Lideri, DNA Proje; Aykut Haşim Özdoğan, Genel Müdür, DNA Proje; Serdar Avcı, Bilgi Teknolojileri Müdürü, Kar Group; Esra Soylu, Kıdemli Satış Uzmanı, Logo Yazılım

İhtiyaçlar

  • Kurumsal hafızayı güçlendirmek
  • Satış fırsatlarını daha iyi değerlendirmek
  • Saha ekiplerinin satış gücünü artırmak
  • Saha çalışmalarını yönetim kademesine anlık olarak raporlayabilmek

Çözümler

  • Logo CRM
  • Logo Netsis 3 Enterprise
  • Logo Mind Insight

Faydalar

  • Kurumsal hafızanın güçlendirilmesi
  • Satış performansının daha sağlıklı değerlendirilmesi
  • Müşteri taleplerine daha hızlı dönüş yapılması
  • Zaman tasarrufu
  • Yönetim kademesinin satış süreçlerini daha etkili takibi
  • Müşteri ve çalışan memnuniyetinde artış
  • Satış fırsatlarının daha iyi değerlendirilmesi
  • Potansiyel müşterilerin daha iyi takibi

Logo CRM ile birlikte özellikle zaman anlamında çok önemli faydalar kazandık

Kar Group Bilgi Teknolojileri Müdürü Serdar Avcı, Logo CRM ile Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesi hakkında şu yorumu yaptı: “Müşteri ilişkileri yönetimi, yani CRM başlı başına bir kültürdür. Logo CRM çözümünü devreye alınca, satış ekibimizin CRM kültürünü benimsemesi için yoğun çalışmalar yaptık. Verilerin sisteme düzgün girilmesi, sahadan doğru veri toplanması gibi süreçler CRM’in verimli kullanımı açısından çok önemliydi. Saha ekiplerimiz Logo CRM’i kullanmaya başladıktan sonra sistemin ne kadar kolay olduğunu, ne kadar verimli çalıştığını ve bu sayede ne kadar hızlı aksiyon alabildiklerini gördüler. Şu anda CRM kültürüne onlar bizden daha çok sahip çıkıyorlar. Logo CRM ile birlikte özellikle zaman anlamında çok önemli faydalar kazandık. Bizim için en önemli maliyet kalemi olan zamanı daha verimli kullanarak satış performansımızı artırdık.”