Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya Sorun

Türkiye'nin en çok tercih edilen dijital dönüşüm çözüm ortağı eLogo, geniş ürün portföyü ile e-dönüşüm sürecini yakından izliyor ve şirketlerin dijital dönüşümüne rehberlik ediyor. Özel entegratörler arasında pazar lideri olan eLogo, uçtan uca sunduğu terzi işi çözümlerle her sektörden, tüm ölçeklerdeki işletmelere hizmet veriyor. eLogo Genel Müdürü Başak Kural, yaklaşık 20 bin müşterisi ve %25’lik pazar payı ile eLogo’nun sektöre yön verdiğini belirtiyor.

Kural, özel entegratörlük ve dijital dönüşüm pazarı değerlendirmesinde, “Türkiye’nin dijital dönüşüm anlamında önemli adımlar attığını aktarıyor. Kural, e-dönüşümün Türkiye’nin mali disiplinine yön verdiğini, geleceğe yönelik olarak ülkemizin mali yapısına daha hızlı, doğru ve gerçekçi yön vermek için altyapı oluşturduğunu söylüyor: “Bu noktada Gelir İdaresi Başkanlığı’ndaki yeni gelişmeler hakkında iş ortaklarını anında güncellemek şart. Buna göre sistemlerini uygun hale getirmeleri gerekiyor. Bunu sadece entegratörün tek başına yapması yeterli olmuyor, müşteriyle karşılıklı bir şekilde yapılması önem taşıyor. Biz de sahada müşteriyi dinliyor, fokus gruplar düzenliyor ve iş modelimizi buna göre geliştiriyoruz. Bu yaklaşımımızla sektörün lideri olarak, en yakın rakibimizden iki kat fazla müşteriye  hizmet veriyoruz.”

 

 

Başak Kural, “eLogo olarak Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan (GİB) onaylı e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter, e-İrsaliye, e-Fatura Saklama, e-Arşiv Fatura Saklama, e-Defter Saklama ve ÖKC Mali Rapor Bildirim (Z raporu) hizmetleri çevresinde konumlandırdığı finansal e-dönüşüm ürünlerini sunuyoruz. Ayrıca müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıran ve verimlilik artışı sağlayan tahsilat ürünü Logopay, e-mutabakat, , e-ekstre ve banka bağlantıları gibi katma değerli ürün portföyüne sahibiz. eLogo olarak Logo ERP kullanan müşterilerle beraber aynı zamanda Logo dışında farklı ERP çözümleri kullanan işletmelere de hizmet veriyoruz, bu segmentte de son 1 yıl içerisinde yaklaşık 5 kat büyüme sağladık. Bu seneyi yüzde 150 büyümeyle kapatmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki sene daha yüksek bir büyüme hedefimiz olacak. Bu konudaki liderliğimiz, Bilişim 500 tarafından da 2017 yılının en iyi özel entegratörü olarak tescillendi.” şeklinde bilgi veriyor.

 

İş Sağlığı ve Güvenliği Süreçleri web tabanlı platformdan yönetilebiliyor…

eLogo’nun müşteri odaklı bir firma olarak işletmelerden gelen talepleri dinleyerek ve buna paralel ürün geliştirdiğini söyleyen Kural, “Sürdürmekte olduğumuz Gelir İdaresi Başkanlığı tarafındaki entegratörlük hizmetimiz ile beraber müşterilerimizin uymakla mükellef olduğu farklı bakanlıklar tarafından yayımlanmış regülasyonlar dahilinde de entegratörlük hizmeti veriyoruz. Örneğin; İş Sağlığı ve Güvenliği alanında geliştirdiğimiz ürün ve entegratörlük yapımızla kullanıcılar, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı’nın istediği verileri sisteme girebiliyor ve bakanlığa gönderilebilyorlar.  Bu yazılım ile iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-reçete işlemleri) ile ilgili mevcutta yürütülen tüm işlemler dijital ortamda web tabanlı bir platformda yönetilebiliyor.” diye konuşuyor.

 

Lokasyon bazlı iletişim için: Locus

Zorunlu e-Dönüşüm ürünlerinin yanı sıra müşterilerinin dijital dönüşümde her fonksiyon için (pazarlama, müşteri deneyimivb.) ihtiyaç duyabileceği katma değerli ürünler sunduklarını belirten Kural, yeni ürünler hakkında şöyle bilgi veriyor: “Perakende sektörü dijital dönüşüme hızlı bir şekilde uyum sağlıyor. Biz de perakende iş ortaklarımızın iş modellerine değer katmak için Locus ürünümüzü geliştirdik. Lokasyon ve fokus kelimelerinden ilham alarak hizmete aldığımız Locus; mikro lokasyon bazlı iletişim platformu. Bu teknoloji ile firmalar 50 metreye kadar müşterilerin nerede olduklarını anlayarak anlık iletişim yapabiliyor. Bu sayede müşteri trafiklerini arttırabiliyor, ürün ve kampanya tanıtımları yapabiliyor, müşterilerin ilgi gösterdiği alanları tespit edebiliyor. Aynı zamanda müşteri davranışları analiz edilebiliyor, en çok vakit geçirilen, ilgi gösterilen alanlar (reyon, stantlar) tespit ediliyor, böylelikle segment bazlı kampanyalar düzenlenebiliyor. Bir diğer katma değerli ürünümüz ise Chatbot. Chatbot, firmaların müşterileri ile anlık mesajlaşmasını sağlayan online bir platform. Chatbot ile tüm müşterimize gerçek zamanlı hizmet verebiliyoruz.”

Sorularınız
& Talepleriniz için

Sorularınız & Talepleriniz için

Sorularınız
& Talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize Yazın Size Biz Ulaşalım

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi Gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
Teşekkür Ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız

Kapat