Diğer

Pazar ve Pazar Payı Nedir?

Pazar; en geleneksel tanımıyla, alıcı (talep) ve satıcının (arz) buluştuğu ortamdır. Bu ortam, satıcının ürün ve/veya hizmetlerinin alıcıya ulaştırılma faaliyetlerinin tümünü kapsar.

Bir ürün veya hizmetin tüketicisinin özelliklerine göre (yaş, cinsiyet, alım gücü, amaç v.b.) satıcının müşteri profili ortaya çıkar. Her ekonomik pazarın bir müşteri yoğunluğu yani talebi ve bir veya birden fazla paydaşı yani arzı vardır.

Pazar payı ise işletmenin pazar içindeki etkinlik alanını yani payını anlatan bir tabirdir. Bir malın toplam satış miktarı ya da gelirleri içinde bir firmaya ait olan pay anlamına gelen pazar payı, şirketinizin pazardaki gücünün ve karlılığının da en önemli göstergesidir.

19.11.2017
Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.

Logo Yazılım hakkındaki sorularınız ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.


Bize yazın size biz ulaşalım

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.