Genel bakış
Bulut ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Logo Bulut Servisleri
Bulut ERP servisi oldukça kolay ve hızlı bir şekilde, herhangi bir kurulum ve yatırım masrafı olmadan kullanıma alınabiliyor. Servis, ihtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebiliyor. Kullanıcılar, istedikleri yerden ve istedikleri zamanda sisteme erişebiliyor. Sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri Logo tarafından karşılanıyor ve veriler her zaman güvenle korunuyor. Bulut teknolojisi sayesinde ERP servisi her zaman güncel olarak kullanılabiliyor, böylece işletmeler gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor.
Bulut ERP servisinden, operasyon süreçlerini daha etkin ve verimli şekilde yönetmek isteyen tüm işletmeler faydalanabilir. ERP sistemini bulutta kullanmanın avantajlarıyla rekabette öne geçmeyi hedefleyen her ölçekten işletme, ERP servisini güvenle kullanabilir.
ERP servisi için logo.cloud üzerinden kaydınızı oluşturduktan sonra tercihinize göre önce deneme sürümünü kullanabilir ve deneyiminizden memnun kalırsanız ürünü satın alabilir; dilerseniz de deneme sürümünü kullanmadan servisi doğrudan satın alarak aboneliğinizi başlatabilirsiniz.
Kolayca kullanmaya başlayın, istediğiniz zaman istediğiniz yerden erişin
Logo bulut ERP servisine kolayca üye olabilir, üyeliğiniz başladığı andan itibaren anında kullanmaya başlayabilir ve servise her zaman her yerden erişebilirsiniz.
Maliyet avantajı sağlayın
Herhangi bir sistem veya kurulum yatırımı gerektirmeyen ERP servisi ile sunucu ve güvenlik maliyetleriniz ortadan kalkıyor ve tüm bu hizmetler Logo tarafından karşılanıyor.
Kesintisiz güncel hizmetten faydalanın
ERP'niz bulut teknolojisi ile her zaman güncel! Bulut bilişim altyapısı ile ERP sisteminiz sürekli güncel kullanılabiliyor ve vakit alan versiyon geçişlerine gerek kalmıyor. Bu sayede işletmeniz gerekli değişikliklere ve yeniliklere kesintisiz şekilde anlık olarak uyum sağlıyor.
Verilerinizin güvenliğinden emin olun
Verilerinizin güvenliği konusunda endişelenmenize hiç gerek yok. Logo, size sunduğu bulut hizmeti kapsamında verilerinizi koruyor ve kötü niyetli girişimlere karşı veri güvenliği sağlıyor. Beklenmedik durumlara karşı önlem olarak hazırlanan felaket kurtarma senaryoları sayesinde veri kaybı engelleniyor ve uygulamalar kesintisiz çalışıyor.
İşletmenizin ihtiyaçlarına hızla yanıt verin
Logo’nun farklı ölçekteki işletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilip ölçeklendirilebilen çeşitli paket seçenekleriyle sunduğu bulut ERP ile her paket ihtiyaca göre ek fonksiyonlarla zenginleştirilebilirken kullanıcı sayısı da ihtiyaç doğrultusunda belirlenebiliyor. Aynı zamanda ERP servisi, işletmenizin performans ihtiyacına göre uyumlanabiliyor ve iş yoğunluğunuz arttığı zaman, sistem otomatik olarak performansını yükseltiyor.
Özellikler
-
Etkili stok ve maliyet takibi
İşletmedeki ürün ve malzemeleri sınıflandıran, stok durumunun takibini sağlayan bulut ERP servisi ile stok kontrolü kolaylaşıyor. Ürünlerin güncel maliyet takibi de yine ERP servisi üzerinden yapılarak kârlılık daima kontrol altında tutuluyor.
-
Satın alma ve satış sipariş süreçlerinde kolaylık
Bir işletmenin operasyonlarındaki en kritik kalemler arasında bulunan satın alma ve satış teklifleri ile sipariş süreçleri, ERP servisi ile baştan sonra rahatlıkla yönetilip takip edilebiliyor. Satın alma ve satışa yönelik teklifler ve siparişler zahmetsizce oluşturularak iş yükü ve insan kaynaklı hataların önüne geçiliyor.
-
Anlık muhasebeleştirme
Bulut ERP servisindeki tüm işlemler anlık olarak muhasebeleşiyor. Böylece muhasebe çalışanlarının manuel takibine gerek kalmadan bütün işlemler muhasebenin ilgili hesaplarında işlem görüyor.
-
Kapsamlı ödeme ve tahsilat yönetimi
ERP servisi ile cari hesap, banka, kasa, çek/senet, kredi gibi işlemler sonucunda oluşan ödeme ve tahsilatların takibi ve yönetimi sağlanıyor. Böylece işletmenin finansal durumunda ve nakit akışında anlık takip ve analiz yapılabiliyor. Aynı zamanda döviz cinsinden işlemler de ERP servisi ile hızla ve kolayca takip edilebiliyor.
-
İleri malzeme yönetimi ile ürün çeşitliliği yönetimi
Tüm işletmelere özel avantajlar sunan ERP servisinin İleri Malzeme Yönetimi sayesinde, ürünler için çeşitli varyant kırılımları oluşturabiliyor ve farklı özellikler veya özellik grupları tanımlanabiliyor. Böylece ürün çeşitliliği kolayca yönetilebiliyor. İleri Malzeme Yönetimi ile ürün çeşitliliği yönetiminin yanı sıra sayım işlemleri sonucu fiili ve gerçek stokların karşılaştırılması ve maliyet dağıtımının da zahmetsizce yapılması mümkün oluyor.
-
Hızlı üretim fonksiyonu
İşletmelerde yapılan hızlı üretim sayesinde üretim süreçlerinin takibi kolaylaşıyor. Bulut ERP servisi, mamul ve malzeme satırlarına ait malzeme fişlerinin otomatik oluşturulmasını sağlıyor. Ayrıca demontaj işlemleri için de özel fişler oluşturmayı mümkün kılıyor.
-
Sabit kıymetlerin verimli yönetimi
ERP servisi şirket operasyonlarındaki gelir-gider dengesini takip etmenin yanı sıra sabit kıymetlerin verimli yönetimini de sağlıyor. Taşınır/taşınmaz malları özelliklerine göre ayrı kategorilerde tanımlayan ve gruplayan bu özellik, sabit kıymetlerin işletmeye girişinden çıkışına kadar tüm hareketlerini takip ediyor ve amortisman değerleme işlemlerini yapabiliyor.
-
Bütçelerde etkin yönetim ve analiz yeteneği
ERP servisi ile her yeni bütçe dönemi için sınırsız sayıda bütçe oluşturulabiliyor. Belirlenen bütçe, yıl içinde yaşanan değişikliklere göre kolayca ve hızla revize edilebiliyor. Bütçe dönemi sonunda planlanan bütçe ile gerçekleşen bütçenin karşılaştırması kolayca sağlanabiliyor.
-
İleri seviyede finans işlemleri
ERP servisi, işletmelerin operasyonel muhasebe işlemlerinin yanı sıra fon, hisse senedi, vadeli gelir gibi yatırım araçlarının ve faktoring, leasing ve tahvil işlemlerinin yönetimini de sağlayarak ileri seviyede finansal hizmet sunuyor.
-
Dış ticaret işlemlerinin takibi
İthalat ve ihracat yapan işletmeler, bu kapsamdaki kredilerin, sevk ve masraf işlemlerinin, malzeme hareketlerinin ve alış-satış işlemlerinin takibini bulut ERP üzerinden yapabiliyor.
-
e-Dönüşüm süreçlerine tam uyum
e-Dönüşüm kapsamındaki tüm uygulamalar ERP servisi ile entegre şekilde çalışabiliyor. e-Fatura'dan e-Defter'e kadar bütün elektronik uygulamalar bulut ERP'ye isteğe bağlı olarak eklenebiliyor.
Fiyat Listesi
ERP BASIC
-
Seri ve lotlu malzemelerin takibi ve raporlanması
-
Stok envanterinin takibi
-
Güncel ürün maliyetlerinin takibi
-
Ürün sınıflandırma ve raporlamada kolaylık
-
Manuel ya da otomatik satınalma/satış siparişi oluşturma
-
Satın alma/satış irsaliye ve faturalarının takibi
-
Yansıtma şablonlarıyla yansıtma işlemleri
-
Dövizle yapılan muhasebe işlemleri için kur farkı hesaplama
-
Hesap Planlarının tanımlanması ve takibi
-
Diğer modüllerdeki işlemlerin anlık muhasebeleşmesi
-
Cari hesap, banka, kasa, çek/senetler, teminat araçlarını tanımlanması
-
Çek/senet ödeme ve tahsilat planları oluşturma
-
Çoklu Döviz Sistemi ile cari hesaplara ait işlemlerin takibi
-
Borç/alacak takip işlemleri
-
Ödeme emri fişleriyle ödeme planları oluşturma
-
İlk abonelik başlatıldığında 3 ay ücretsiz destek hattı
-
Abonelik süresi boyunca ücretsiz olarak her ay 5 destek talebi hakkı
ERP BASIC
-
Seri ve lotlu malzemelerin takibi ve raporlanması
-
Stok envanterinin takibi
-
Güncel ürün maliyetlerinin takibi
-
Ürün sınıflandırma ve raporlamada kolaylık
-
Manuel ya da otomatik satınalma/satış siparişi oluşturma
-
Satın alma/satış irsaliye ve faturalarının takibi
-
Yansıtma şablonlarıyla yansıtma işlemleri
-
Dövizle yapılan muhasebe işlemleri için kur farkı hesaplama
-
Hesap Planlarının tanımlanması ve takibi
-
Diğer modüllerdeki işlemlerin anlık muhasebeleşmesi
-
Cari hesap, banka, kasa, çek/senetler, teminat araçlarını tanımlanması
-
Çek/senet ödeme ve tahsilat planları oluşturma
-
Çoklu Döviz Sistemi ile cari hesaplara ait işlemlerin takibi
-
Borç/alacak takip işlemleri
-
Ödeme emri fişleriyle ödeme planları oluşturma
-
İlk abonelik başlatıldığında 3 ay ücretsiz destek hattı
-
Abonelik süresi boyunca ücretsiz olarak her ay 5 destek talebi hakkı
ERP STANDART
-
ERP Basic paket özellikleri
-
+
-
Sabit Kıymet Yönetimi
-
Talep Yönetimi
-
Teklif/Sözleşme Yönetimi
-
Bildirim ve Onay Yönetimi
-
Hızlı Üretim
-
Satış Konsolu
-
İlk abonelik başlatıldığında 3 ay ücretsiz destek hattı
-
Abonelik süresi boyunca ücretsiz olarak her ay 5 destek talebi hakkı
ERP STANDART
-
ERP Basic paket özellikleri
-
+
-
Sabit Kıymet Yönetimi
-
Talep Yönetimi
-
Teklif/Sözleşme Yönetimi
-
Bildirim ve Onay Yönetimi
-
Hızlı Üretim
-
Satış Konsolu
-
İlk abonelik başlatıldığında 3 ay ücretsiz destek hattı
-
Abonelik süresi boyunca ücretsiz olarak her ay 5 destek talebi hakkı
Ek Özellikler
-
Destek Hattı Hizmeti620₺6200₺
-
-
İleri Malzeme Yönetimi40₺400₺
Ürünlerin varyant kırılımlarını oluşturma
Ürüne farklı özellikler veya özellik grupları tanımlama
Ambar Sayımı işlemiyle sayım sonuçlarını karşılaştırma ve stok denkliği sağlama
Maliyet dağıtım fişleriyle hizmetlerin malzeme maliyetlerine dağıtımı
Malzeme Virman işlemiyle malzemeler arası stok aktarımı
-
Sabit Kıymet Yönetimi70₺700₺
Sabit kıymetleri ayrı kategorilerde tanımlama
Sabit kıymetleri özelliklerine göre gruplandırma
Sabit kıymetlerin işletmeye girişinden çıkışına kadar tüm hareketlerinin takibi
Sabit kıymetler için amortisman değerleme
-
Talep Yönetimi90₺900₺
Talepler için tek tek veya toplu satınalma siparişi oluşturma
Talep miktarlarının karşılama türlerine göre yönetimi
Satınalma dosyaları ve satınalma taleplerinin takibi
-
Hızlı Üretim180₺1800₺
Hızlı üretim fişleriyle karma koli, mamul ve malzeme satırları için otomatik malzeme fişleri
Demonte fişleri oluşturma
-
Teklif/Sözleşme Yönetimi70₺700₺
Satınalma ve satış teklifleri oluşturma
Satınalma ve satış sözleşmeleri oluşturma
-
Bildirim ve Onay Yönetimi70₺700₺
Kullanıcı bildirimleri tanımlama
Tanımlanan bildirimleri kullanıcılara atama
-
Satış Konsolu55₺550₺
Satış işlemlerinin hızlı ve kolay yapılabileceği kullanıcı dostu arayüz
Kolay yeni müşteri ekleme, mevcut müşteriler arasından arama yapabilme
Kısayol butonları ekleyerek arayüzden ürün ve hizmetlere kolay ulaşabilme
Nakit , kredi kartı, çekle ödeme, senetle ödeme, mağaza kartı ile çoklu ödeme
-
Dış Ticaret265₺2650₺
Akreditif tanımlarla ithalat ve ihracat kredilerinin takibi
İthalat ve ihracat sevk ve masraf işlemlerinin takibi
İthalat dosyasında tanımlanan malzemelerin hareketlerinin takibi
Dağıtım fişleriyle ithal malzeme masraflarının takibi
Millileştirme fişleriyle ithal malzemenin ülkeye girişinden sonra merkez ambara aktarımı
Dahilde işleme izin belgelerinin takibi
İhraç kayıtlı alışların ve ihraç kayıtlı satışların takibi
-
İleri Finans235₺2350₺
Fon, hisse senedi, vadeli gelir gibi yatırım araçlarının takibi
Faktoring sözleşmelerinin yönetimi
Cari hesaplarda ihtar takibi
Vadeli gelirlere ait reeskont kayıtları için otomatik muhasebe fişleri
Vadeli gelire ait faiz tahakkuk kayıtları için otomatik muhasebe fişleri
Adat faiz oranı tanımlama ve hesaplama
-
Bütçe Kontrol300₺3000₺
Sınırsız sayıda bütçe senaryosu oluşturma
Bütçe revizyonları
Fişler ve faturalar üzerinden gerçekleşen bütçe takibi
Planlanan tutarlar ile gerçekleşen tutarların karşılaştırılması
Masrafların birim ve projelere dağıtılabilmesi için analiz boyutlarının tanımlanması
Bütçelerin analiz boyutları detayında takibi
-
Kurum Artırımı145₺1450₺
Mevcut abonelik hesabına bağlı birden fazla kurum tanımlanabilmesi ve takibinin yapılması
-
*e-Fatura115₺1150₺
e-Fatura'ların elektronik ortamda oluşturması ve anlık gönderimi
Gelen e-Fatura ve uygulama yanıtlarının otomatik kaydedilmesi
Fatura iade ve iptal işlemlerinin hızla yapılabilmesi
e-Faturaların elektronik ortamda muhafaza edilerek geçmiş faturalara kolayca ulaşılabilmesi
-
*e-Arşiv Fatura45₺450₺
e-Arşiv Fatura'ların elektronik ortamda oluşturulması, gönderimi ve takibi
-
*GİB e-Arşiv Fatura-1000₺
Faturaların hızlı ve kolayca GİB'e aktarımı
e-Arşiv Fatura'ların bulut ERP servisi içerisinden oluşturulması, muhasebeleştirilmesi ve gönderilmesi
e-Mail ve SMS ile GİB e-Arsiv Fatura’ların iletilebilmesi
-
*e-İrsaliye60₺600₺
e-İrsaliyelerin anlık gönderimi
Gelen e-irsaliye ve uygulama yanıtlarının otomatik kaydı
Sevkiyat süreçlerinin elektronik ortamda kolay yönetimi
-
e-Defter75₺750₺
Yevmiye defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin elektronik ortamda oluşturulması ve GİB'e gönderimi
-
*e-Serbest Meslek Makbuzu30₺300₺
e-Serbest Meslek Makbuzlarının elektronik ortamda oluşturulması, muhafaza edilmesi, gönderimi
-
*e-Müstahsil45₺450₺
e-Müstahsil makbuzlarının elektronik ortamda oluşturulması, muhafaza edilmesi, gönderimi
-
*e-Mutabakat15₺150₺
BA-BS, cari ekstre, bakiye mutabakatlarının tek sistem üzerinden yönetimi
Gelen mutabakat cevaplarının otomatik posta kutusundan takibi
-
*e-Bankacılık45₺450₺
MT940 formatındaki banka hesap hareketlerinin ERP sistemine kolay aktarımı
Cari hesap hareketlerini ve hesap açılış/kapanış hareketlerinin görüntülenmesi
Banka hesap hareketlerinin ERP sisteminde otomatik muhasebeleştirilmesi
*e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-Serbest Meslek Makbuzu, e-Mutabakat, e-Müstahsil, e-Bankacılık hizmetleri için e-Logo özel entegratörlük hesabı gerekmektedir ve kontör alımı ayrıca yapılmalıdır.
Destek hattı hizmeti: Bu hizmet kapsamında “telefon ve Logo Portal” üzerinden talepler iletilebilecektir. Hafta içi her gün 08:00 – 17:00 saatleri arasında telefonla destek alınabilmektedir.
Sunulan fiyatlar Kullanıcı/Firma başına fiyatlardır
Sıkça sorulan sorular
-
ERP programının bulutta olmasının avantajları nelerdir?
Bulut ERP servisi oldukça kolay ve hızlı bir şekilde, herhangi bir kurulum ve yatırım masrafı olmadan kullanıma alınabiliyor. Servis, ihtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebiliyor. Kullanıcılar, istedikleri yerden ve istedikleri zamanda sisteme erişebiliyor. Sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri Logo tarafından karşılanıyor ve veriler her zaman güvenle korunuyor. Bulut teknolojisi sayesinde ERP servisi her zaman güncel olarak kullanılabiliyor, böylece işletmeler gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor.
-
ERP servisini kimler kullanabilir?
Bulut ERP servisinden, operasyon süreçlerini daha etkin ve verimli şekilde yönetmek isteyen tüm işletmeler faydalanabilir. ERP sistemini bulutta kullanmanın avantajlarıyla rekabette öne geçmeyi hedefleyen her ölçekten işletme, ERP servisini güvenle kullanabilir.
-
ERP servisini kullanmaya nasıl başlayabilirim?
ERP servisi için logo.cloud üzerinden kaydınızı oluşturduktan sonra tercihinize göre önce deneme sürümünü kullanabilir ve deneyiminizden memnun kalırsanız ürünü satın alabilir; dilerseniz de deneme sürümünü kullanmadan servisi doğrudan satın alarak aboneliğinizi başlatabilirsiniz.
-
ERP servisinin ücretsiz deneme süresi var mıdır?
Logo bulut servisleri kapsamında sunulan tüm ürünler için kullanıcılara satın almadan önce 14 gün süreyle ücretsiz deneme imkânı sağlanıyor. Kredi kartı bilgilerinizi girmeden ilgili servisin sayfasındaki “14 gün ücretsiz deneyin” link’ine tıklayarak deneme sürümünüzü başlatabilirsiniz. Bulut ERP paketlerinden tercih ettiğiniz seçeneği 14 gün boyunca ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.
-
ERP servisini satın alırken işletmem için en uygun abonelik seçeneğini nasıl bulabilirim?
Bulut ERP servisinin aylık ve yıllık ödeme seçeneklerine göre içerik bazında farklılaşan paketleri bulunuyor. https://logo.cloud/ üzerinden paket fiyatlarına erişerek ihtiyacınıza en uygun paketi hemen satın alıp kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Seçilen bulut ERP paketi ek özelliklerle zenginleştirilebilir mi?
Evet, seçtiğiniz paketi ihtiyaçlarınıza uygun ek fonksiyonlar ile zenginleştirebilirsiniz.
-
ERP servisi maksimum kaç kullanıcıya kadar kullanılabilir?
Kullanıcı sayısını ihtiyaçlarınız doğrultusunda belirleyerek istediğiniz paketi istediğiniz kullanıcı sayısına göre satın alabilirsiniz.
-
ERP servisinde verilerimi nasıl yedeklerim?
Verileriniz Logo tarafından otomatik olarak yedekleniyor ve Logo güvencesiyle saklanıyor. İhtiyaç duyduğunuz verilerinizi ayrıca Excel ortamına da aktarabilirsiniz.
-
ERP servisi ile verilerim ne kadar güvende?
Logo, size sunduğu bulut hizmeti kapsamında verilerinizi koruyor ve kötü niyetli girişimlere karşı veri güvenliği sağlıyor. Beklenmedik durumlara karşı önlem olarak hazırlanan felaket kurtarma senaryoları ile veri kaybı engelleniyor ve uygulamalar kesintisiz şekilde çalışmaya devam ediyor.