Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun
Logo Blog
Logo Blog
0

İçerikle Pazarlama Nedir?

Yıllardır doğruluğu değişmeyen “İçerik kraldır!” sözü, teknolojinin sunduğu yeni araç ve platformlarla birlikte markalar için daha da değerli hale geldi. Son yıllarda sıkça duyduğumuz İçerikle Pazarlama (İngilizce tabiriyle Content Marketing) ise işin rengini biraz daha değiştirdi. Şirketler için önemli fırsatlar sunan bu kavramı genel hatlarıyla anlatıyoruz.

Şirketiniz için müşterilerle ve müşteri adaylarıyla iletişimin ne kadar önemli olduğunu anlatmamıza gerek yok. Yeni Müşteri Kazanmak İçin Kullanabileceğiniz 10 Kanal yazımızda okuyacağız yöntemlerin çoğunda, belli bir içerikle yola çıkmanız gerekiyor.

Müşteriniz kurumlar veya kişiler olabilir, fark etmez; onlarla iletişimi içerikle kurmak zorundasınız. Güvenlik konusunda çalışan bir firmanız olduğunu varsayalım. Ürün ve hizmetlerinizi satmaya ikna etmek için, bu konuda onlara etraflıca bilgi vermeniz şart. Güvenlik ürünleri kullanmanın günümüz koşullarında sunduğu faydalar, yeni güvenlik tehditleri, yaşanan olumlu ve olumsuz deneyimler müşterilerinizi ikna etmek için işe yarar içerikleri oluşturacaktır.

İçerikle pazarlama yapmak için sosyal medyayı, web’i ve tüm geleneksel ve yeni yöntemleri kullanabilirsiniz.

Dünyanın en değerli şirketlerini incelediğinizde, hepsinin müşterilerine içerikle ulaşmayı, pazarlamaya içeriği oldukça etkili biçimde uyarladığını göreceksiniz. Müşterinizle her temasınız bir iz ve etki bırakmalı.