Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Logo'ya Sorun

Genel Bakış

Perakende sektörü için özel olarak tasarlanan ve ister yerleşik ister bulutta kullanılabilen kasa çözümü Logo Diva POS, tüm kasa işlemlerinin hızlı ve kolaylıkla takip edilmesini ve yönetilmesini sağlıyor.

Perakendeye özel teknoloji 

Perakende artık sadece ürün sergileyip satmak anlamına gelmiyor. Müşteri deneyimi yönetimi, ön ofis-arka ofis uygulamaların entegrasyonu, hızlı ve sorunsuz hizmet, müşteri memnuniyeti gibi alanlarda perakende şirketlerinin daha teknoloji odaklı hareket etmesi gerekiyor. Bu ihtiyaca yönelik olarak geliştirilen Logo Diva POS, mağazalardaki satış işlemlerini gerçek-zamanlı yönetmeyi sağlıyor. 

Yerleşik ya da bulutta kullanım  

Logo Diva POS, perakende şirketlerinin kendi bulutunda ya da Logo bulutu üzerinde kolayca devreye alınabiliyor. 

Tüm kasa işlemleri için hızlı çözüm 

Alışverişte dijital dönüşüm deneyimini yaşatan Logo Diva POS; satış faturalarından iadelere, kampanyalardan fiyat yönetimine, stok kontrolünden müşteri kayıtlarına kadar tüm kasa işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmeyi sağlıyor. 

 

 

Özellikler

  • Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

    Logo Diva POS, yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisini perakende şirketlerinin hizmetine sunuyor. Bu teknoloji sayesinde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Ayrıca kurulum ve uygulama için bir uzmana da ihtiyaç duyulmuyor. İnternet bağlantısı ve Logo Diva POS üzerinde tanımlanmış bir hesap olduğu sürece, sistem doğrudan bulut üzerinden çalıştırılabiliyor. Logo, Diva POS’u yerleşik sistemde kullanmak isteyen perakende şirketlerine de hizmet veriyor.

  • Yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti

    Logo Diva POS, perakende mağazalarının sadece ürünlerle değil, kasa süreçleriyle de kaliteli hizmet sunmalarını sağlamak için tasarlandı. Yüzlerce şubeli yapılarda bile ortak müşteri veritabanı üzerinden anlık işlem yapan Logo Diva POS, böylece hızlı ve kesintisiz hizmet imkanı sağlıyor. 

  • Etkin kampanya planlama 

    Logo Diva POS üzerinde oluşan ortak müşteri veritabanındaki bilgiler müşterilerin farklı mağazalardaki alışverişlerini ve genel anlamda tüm alışveriş eğilimlerini de kapsadığı için, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulamaları açısından değerli girdiler oluşturuyor. Bu bilgiler kullanılarak müşterilere özel teklifler, kampanyalar, hediye ve promosyon programları uygulanabiliyor. Bütün bu süreçte, Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na (KVKK) uygun hareket ediliyor ve sistem mevzuat değişikliklerine göre düzenli olarak güncelleniyor.  

  • Satış noktaları arasında kesintisiz iletişim 

    Logo Diva POS, ister iki şubeli bir mağaza, ister yüzlerce mağazalı bir zincir olsun, her ölçekten perakende şirketinde kasa işlemleri üzerinde kusursuz kontrol imkanı sağlıyor. Her mağazadaki işlemler anlık olarak görüntülenebiliyor, istendiği anda satış raporları alınabiliyor, ürün fiyatlarındaki değişiklikler ya da kampanyalar tüm mağazalara veya sadece belirli noktalara kolayca uygulanabiliyor. Açılan her yeni mağaza sisteme anında eklenebiliyor, mağazalar yapılarına göre sonsuz sayıda gruplanabiliyor, mağaza bazında ödeme seçenekleri belirlenebiliyor ve mağazalara işlem yetkisi tanımlanabiliyor. Ayrıca e-ticaret siteleriyle de ortak platform oluşturulabilmesi sayesinde hem geleneksel mağazalar hem de online ticaret ortamları bir araya getirilebiliyor. Diğer bir deyişle, farklı kanalların bir araya geldiği omnichannel perakende anlayışı, Logo Diva POS kasa çözümleriyle sorunsuz hayata geçiyor. 

  • Kullanımı kolay arayüz

    Dokunmatik ekran konforu ile kullanıcı dostu tasarımı bir araya getiren Logo Diva POS, tabletten cep telefonuna ve dizüstü/masaüstü bilgisayara kadar tüm cihazlarda kullanılabiliyor. Kullanıcılar tarafından hızla benimsenen Logo Diva POS, arama ve video yardım seçenekleriyle de kullanımı önemli ölçüde kolaylaştırıyor. Bu özellikler sayesinde, işe yeni başlayan bir kasa görevlisi bile sistemi hızla öğrenebiliyor. 

  • Güncel ödeme ve faturalama sistemleri ile uyum

    Logo Diva POS, mobil ödeme ve kampanya sistemleri de dahil olmak üzere tüm güncel ödeme sistemleriyle entegre çalışabiliyor. Eklentilerle geliştirilebilen esnek yapısı sayesinde, yeni sistemlere de uyumlu hale getirilebiliyor. Logo Diva POS ile yapılan kasa işlemlerinde sistem üzerinden sadece fiş ya da fatura değil, e-fatura düzenlemek de mümkün oluyor. Logo e-Arşiv ve e-Fatura çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Diva POS sayesinde e-faturalar sistem üzerinden alınarak tüketiciye sunulduğunda, anlık olarak entegratöre de gönderilebiliyor. Aylık kasa işlemi raporları da yine entegratör üzerinden Gelir İdaresi Başkanlığına iletilebiliyor. Kısacası, Logo Diva POS ile ödeme ve faturalama süreçlerinin tüm evreleri tek noktadan, kolayca yönetilebiliyor.

  • Mobil ödeme imkanı

    Logo Diva POS ile kasa işlemleri sadece kasalarda değil, Logo Diva MOBILE üzerinden mağaza içinde farklı noktalarda da gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede müşteriler mağaza içerisinde özgürce alışveriş yapabilirken, kasa kuyrukları da azalıyor.

  • Stok durumu kontrolü 

    Logo Diva POS ile güncel stok bilgilerine her an ulaşılabiliyor. Mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stokların gözlemlenmesi sağlanabiliyor ve bu sayede ürün stokları ile ilgili müşterilere doğru yönlendirmeler yapılabiliyor. Stok transfer özelliği ile mağazalar arasında stok transferi yapılabiliyor ve takibi yürütülebiliyor. Aynı zamanda minimum stok seviyesi kontrol edilebiliyor, bu kontrol sistemi sayesinde etkin stok yönetimini gerçekleştirilerek mağazalardaki stok miktarına göre anlık satış stratejileri kurgulanabiliyor. Aynı zamanda geçmişe yönelik tüm stok hareketlerinin incelenebilmesi sayesinde satın alma süreçleri planlanabiliyor ve maliyet takibi yapılabiliyor.

  • Eğitim gerektirmeyen kullanım özellikleri

    Perakende gibi iş gücü devir hızının yüksek olduğu bir sektörde, eğitim ihtiyacını en aza indirmek hem zaman hem de maliyet tasarrufu açısından çok önemli. Hızla kullanıma alınabilen Logo Diva POS, arama ve video yardım seçenekleriyle de kullanıcıların işini önemli ölçüde kolaylaştırıyor. Bu özellikler sayesinde, işe yeni başlayan bir kasa görevlisi bile sistemi hızla öğrenebiliyor. 

  • 7/14 Destek Hizmeti

    Logo Diva Destek ekipleri hafta içi her gün 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatillerde de 10:00-22:00 arasında hizmet veriyor. Teknik desteğe ihtiyaç olduğu anda Logo Diva Destek Hattı ile iletişime geçilmesi yeterli oluyor. Sistemde kaydın açılmasıyla sorunlar hızla çözülüyor. 

Uyumlu Logo Çözümleri

Logo Diva POS Tercih Ettiler

Sıkça Sorulan Sorular

Sorularınız
& Talepleriniz için

Sorularınız & Talepleriniz için

Sorularınız
& Talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.

veya

Bize Yazın Size Biz Ulaşalım

Sunucu tarafındaki yoğunluk sebebiyle işlemi Gerçekleştiremedik.
Lütfen tekrar deneyin.
Teşekkür Ederiz

Talebinizi ilgili birimlerimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız

Kapat