Aramayı tamamlamak için enter'a basınız.

Bilgi talebi

Yatırımcı ilişkileri
anketi
Dijital danışmana sorun Dijital
danışmana
sorun
Logo Blog
Logo Blog
0

English Home’un Tüm Mağazacılık Süreçleri Logo Diva POS İle Tek Merkezde

1992 yılında kurulan ve 2009 yılından bu yana Turgut Aydın Holding bünyesinde faaliyetlerini sürdüren English Home, Türkiye’de 305, 6 ülkede 100 satış noktası ile sektörünün lider kuruluşları arasında yer alıyor. 3 ülkede e-ticaret faaliyetleri de gerçekleştiren English Home bu yapı içindeki tüm noktaları merkezi olarak yönetme ihtiyacı doğrultusunda seçtiği Logo Diva POS’u 2009’dan bu yana kullanıyor.

Logo Diva POS çözümü sayesinde hızlı mağaza açabilen ve tüm satış noktalarına gerçek zamanlı erişerek merkezi yönetim sağlayan English Home, önümüzdeki günlerde farklı ülkelerdeki mağaza açılışlarını da Diva POS ile gerçekleştirmeyi ve müşterilerine farklı bir omnichannel deneyimi yaşatmayı planlıyor.

English Home’da Logo Diva POS Projesi

Tüketicilerin dönem trendlerini uygun fiyatlarla evlerine taşıyarak, hayallerindeki evi oluşturmalarına yardımcı olan ürünler sunan English Home, 1992 yılında kuruldu. 2009 yılında 3 mağazasıyla Turgut Aydın Holding bünyesine katılan English Home bugün Türkiye’de 305 mağazada, yurtdışında da 6 ülkede 100 satış noktasında faaliyetlerini sürdürüyor.

3 mağazalı yıllarından bu yana Logo’nun perakende çözümü Diva POS’u kullanan English Home, kurumun hızlı yayılma politikasını destekleyen Diva POS sayesinde tüm mağazacılık operasyonlarını merkezden, kesintisiz olarak yönetiyor.

Hızlı büyüyen ve yurt dışında birçok ülkeye de destek veren bir perakende şirketi olarak ihtiyaç duyduğu hızlı kurulum ve gerçek zamanlı erişim rahatlığını Logo Diva POS ile elde eden English Home, Diva POS’un web tabanlı uygulaması ile bir kurulum yapılması gerekmeden hızla mağaza açabiliyor.

Diva POS ile satış noktalarındaki tüm ekranlara gerçek zamanlı erişim de sağlayan English Home, bu sayede tüm noktalara hızla ve rahatlıkla destek verebiliyor. Bir perakende şirketinin bel kemiği olan bankolardaki kasalarını Diva POS’a emanet eden English Home, Diva POS’un kullanıcı dostu arayüzü sayesinde satış temsilcilerinin hata yapmaktan korkmadan, müşterileriyle rahat iletişim kurabilmelerini sağlıyor.

English Home merkezi ve kesintisiz yönetimin yanı sıra hızlı mağaza açma esnekliği sağlaması, sunduğu destek hizmetleriyle istedikleri uyarlamalara hızla yanıt verebilmesi nedeniyle tercih ettiği Logo Diva POS ile bugün Türkiye’deki 610, yurt dışındaki 200 kasasında haftanın 7 günü günde ortalama 30.000 kasa işlemini başarıyla gerçekleştiriyor.

İhtiyaçlar

  • Satış noktalarındaki kasaları merkez ofisten yönetmek
  • Hızlı yayılma politikası doğrultusunda yeni açılan satış noktalarını hızla devreye almak
  • Farklı lokasyonlardaki noktalara merkezden destek sunmak
  • Diva POS’un sunduğu destek hizmetleri ile istenilen uyarlamalara hızla cevap vermek
  • Satış temsilcilerinin rahat kullanabileceği uygulamalarla hataları azaltmak, müşteri iletişimini güçlendirmek
  • Satış temsilcilerinin rahat kullanımına yönelik geliştirilmiş arayüzü ile hataları azaltmak, müşteri iletişimini güçlendirmek

Çözümler

  • Logo Diva POS

Faydalar

  • Birçok farklı lokasyondaki satış noktalarının merkezden yönetilmesi
  • Yeni satış noktalarında kolay ve hızlı kurulum sayesinde hızlı mağaza açma esnekliği
  • Gelişmiş web teknolojisi sayesinde tüm satış noktalarına merkezden rahat ve hızlı destek sunulması
  • Satış temsilcilerinin hata yapmaktan korkmadan kolay kullanabileceği kullanıcı dostu arayüze sahip kasa uygulamasıyla müşteri iletişiminin iyileştirilmesi
  • Çok sayıda kasada haftanın 7 günü gerçekleştirilen yoğun kasa işlemlerinin kesintisiz olarak gerçekleştirilmesi

 

“Biz en kritik noktamızı Diva POS ile Logo’ya emanet ettik”

English Home IT ve Perakende Çözümleri Müdürü Dilek Döker Oraydın, Logo Yazılım’ın Diva POS çözümünün, iş süreçlerinde ne şekilde önemli fark ve faydalar yarattığını şu sözlerle anlattı:

“Bir perakende şirketinin bel kemiği müşteri ile birebir iletişim kurduğunuz, satış temsilcilerinizin hata yapma korkusu olmadan kullanabileceği uygulamalar sayesinde müşteri ile rahat iletişim kurmasını sağladığınız yer olan bankolarınızdaki kasalarınızdır. Biz bu en kritik noktamızı Diva POS ile Logo’ya emanet ettik. Bu kadar hızlı büyüyen ve yurt dışındaki birçok satış noktasına destek veren bir perakende şirketi olarak da ikinci önceliğimiz hızlı kurulum ve gerçek zamanlı erişim rahatlığıydı. Diva POS’un web tabanlı uygulaması sayesinde ekstra bir kuruluma ihtiyaç duymuyoruz, gerektiğinde merkezden satış noktalarındaki ekranlara rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Bu da bizlere hızlı ve rahat destek verme, hızlı mağaza açma esnekliği sağlıyor.”