BTA; Türkiye, Gürcistan, Makedonya, Tunus, Umman, Letonya, Hırvatistan ve Kazakistan olmak üzere toplam 8 ülkedeki operasyonlarını uluslararası mevzuata uygun şekilde dijitalleştirerek tek çatı altında topladı.
BTA; Türkiye, Gürcistan, Makedonya, Tunus, Umman, Letonya, Hırvatistan ve Kazakistan olmak üzere toplam 8 ülkedeki operasyonlarını uluslararası mevzuata uygun şekilde dijitalleştirerek tek çatı altında topladı.
Havalimanlarında her gün on binlerce yolcuya hizmet veren BTA, dijital dönüşüm yolculuğunda stratejik bir adım atarak Logo Yazılım’ın j-Platform çözümünü tercih etti. Türkiye’den 8 ülkeye uzanan geniş operasyon ağında muhasebe, finans ve raporlama süreçlerini daha şeffaf, hızlı ve güvenilir şekilde yönetmek hedefleyen BTA, Logo j-Platform ile merkezi bir yapı oluşturdu.
Web tabanlı çalışma yapısı ve farklı sistemlerle sağlanan entegrasyonlar sayesinde veri akışı tek noktada toplandı; gerçek zamanlı raporlarla karar alma süreçleri hızlandı.
BTA, havalimanlarında sunduğu yiyecek ve içecek hizmetleriyle dünyanın en bilinen markalarından biri olma vizyonuyla 8 ülkede, 16 havalimanında, 200’ü aşkın noktada her gün 75.000’den fazla misafirine hizmet veriyor.
1999’da İstanbul Atatürk Havalimanı’nda başlayan yolculuğuyla BTA; havalimanı yiyecek ve içecek hizmetleri, otel işletmeciliği, uçak içi ikram, yolcu salonu hizmetleri, Cakes & Bakes üretim tesisi ve seyahat perakendeciliği olmak üzere altı ana iş kolunda güçlü bir konuma ulaşmış ve operasyonlarını küresel ölçekte büyütmeye devam etmektedir.
BTA, muhasebe, finans ve raporlama operasyonlarında yasal uyumluluğu, veri bütünlüğü ve doğruluğunu, hızlı bilgi akışını sağlayacak entegre bir çözüme ihtiyaç duyuyordu. Mevcut sistemler arasındaki veri aktarımı hem hata riskine yol açıyor hem de zaman kaybına neden oluyordu.
Entegrasyon kabiliyeti yüksek, web tabanlı ve güvenilir bir sistem arayışıyla Logo j-Platform çözümü tercih edildi.
BTA CFO’su Mehmet Badem, dijital dönüşüm sürecini şu sözlerle özetliyor:
“ERP’nin devreye alınmasıyla özellikle finans, muhasebe ve raporlama birimlerinde ciddi bir dönüşüm yaşandı. Önceden manuel yürütülen operasyonlar otomatik hale geldi; hız ve doğruluk oranı arttı.
Satış ve satın alma ekipleri daha koordineli çalışmaya başladı, stok doğruluğu arttı ve sipariş akışları hızlandı. j-Platform’un ilk kurumsal müşterisi olmamız bize yalnızca operasyonel avantaj sağlamadı, aynı zamanda çözümün gelişim sürecine doğrudan katkı sunmamıza da imkân verdi. Bu iş birliği, ihtiyaçlarımıza özel yapıların daha hızlı şekillenmesini sağladı.”
Logo ERP ürünleri ile bankalar arasındaki süreçleri yöneten Logo Hazine Sihirbazı, bankalarda oluşan verilerin ERP'ye hızlı bir şekilde girilmesini sağlıyor.
Ürünü İnceleOrta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Ürünü İncele