facebook

Garanti BBVA, Logo j-Platform sayesinde iştiraklerinin finansal süreçlerinde verimliliğini artırarak daha esnek ve entegre bir yapıya sahip oldu.

Garanti BBVA'nın Logo Yazılım çözümleri ile elde ettiği faydalara ait detayları yazımızda bulabilirsiniz.

“Garanti BBVA olarak 10’a yakın iştirakimizde uzun süredir Logo ERP çözümlerinden j-Platformu kullanıyoruz. ERP çözümünün yanı sıra e-Dönüşüm çözümlerinde de Logo ürünlerini tercih ediyoruz. Yazılım sektöründe sunulan çözümün kalitesi kadar, bu çözümleri sunan firmanın gücü, güvenilirliği ve acil ihtiyaçlardaki destek hızı ön plana çıkıyor. İştiraklerimizin ihtiyaçlarını doğru anlayarak istenen sürede kaliteli çözüm sunan Logo Yazılım’ın gücünü, bakım ve destek süreçlerinde de hissediyoruz.”

Cevat Topçu

Garanti BBVA Teknoloji Finans ve Kurumsal Süreç Uygulamaları Yöneticisi

Garanti BBVA hakkında kısa bilgi, faaliyet alanı:

1946 yılında Ankara’da kurulan Garanti BBVA, 31 Aralık 2023 tarihi itibarıyla 2 trilyon 202 milyar Türk lirasına ulaşan konsolide aktif büyüklüğü ile Türkiye'nin en büyük ikinci özel bankası konumunda.

Kurumsal, ticari, KOBİ, bireysel, özel ve yatırım bankacılığı, ödeme sistemleri dahil olmak üzere bankacılık sektörünün tüm iş kollarında faaliyet gösteren Garanti BBVA, Hollanda ve Romanya’daki uluslararası iştiraklerinin yanı sıra bireysel emeklilik ve hayat sigortası, finansal kiralama, faktoring, yatırım ve portföy yönetimi alanlarındaki finansal iştirakleri ile entegre bir finansal hizmetler grubu.

Beklenti ve Hedefler

Garanti BBVA iştiraklerinin iş süreçlerini entegre edebileceği bir sisteme ve böylece kaynaklarını merkezî olarak yöneterek operasyonel iyileşme sağlayabileceği bir web tabanlı ERP çözümüne ihtiyacı bulunuyordu. Böylece, zaman ve maliyet avantajından yararlanabilecek, verilerine daha hızlı ve lokasyon bağımsız bir şekilde erişebileceklerdi.

Bununla beraber artan iş hacmini yeni iştiraklerin sisteme hızlıca dahil edilmesi ile yönetebilmek ve ihtiyaca göre şekillendirilebilen esnek bir sisteme geçmek hedefleniyordu.

Kullanılan Çözümler ve Dijital Dönüşüm Hizmetleri ile Proje Uygulaması

Logo dijital dönüşüm hizmetleri ekibi ile proje sürecinde iştiraklerin mevcut yapısı incelendi ve yeni yapıya geçiş sürecinde özellikle satış, satın alma, finans tarafındaki ihtiyaçlar belirlendi. Analiz aşaması ardından iş süreçleri otomatize edilerek kurulumlar hızlıca tamamlandı. Yapılan uyarlamalarla birlikte verilerin daha doğru işlenmesi ve görüntülenmesi sağlandı. Bunun yanı sıra dijital dönüşüm sürecinde Logo e-Dönüşüm çözümleri kapsamında yer alan e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter uygulamalarının entegrasyonları da yapıldı.

Proje Sonuçları ve Elde Edilen Faydalar
  • Garanti BBVA, Logo j-Platform proje süreci sonucunda temel ihtiyacı olan iştiraklerinin merkezi yönetilmesi ve tek yerden destek alınabilmesiyle verimlilik artışı elde etti. Satış, satın alma ve finans süreçlerinde operasyonel iyileşmelerle birlikte iş süreçleri de dijitalleşti.
  • Garanti BBVA’nın alanında ilk sayılabilecek projelerinde, ihtiyaçlara uygun çözümler sunularak başarıya ulaşılmasına katkıda bulunuldu.
  • Garanti BBVA iştiraklerinin bankacılık işlemlerinin otomatik olarak Logo j-Platform çözümüne aktarımı, standart dosya formatı uyumluluğuyla gerçekleştirildi.
  • e-Dönüşüm çözümlerinin başarılı entegrasyonu sayesinde, iş süreçlerinde dijitalleşme, verimlilik, optimizasyon, mevzuat değişikliklerine hızlı uyum, süreç yönetimi ve maliyet tasarrufu konularında kazanç sağlandı.

Tercih edilen ürünler

ON-PREMISE

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Ürünü İncele
ON-PREMISE

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Ürünü İncele

Diğer başarı hikayeleri

HEAŞ, artan iş hacminin yönetiminde Netsis 3 Enterprise ile verimlilik sağladı

Sabiha Gökçen Havalimanı’nın Meydan Otoritesi olarak faaliyet gösteren HEAŞ, farklı noktalardaki verileri tek merkezde toplamak ve bu sayede hem veri güvenilirliğini artırıp hem de iş süreçlerini daha etkili bir şekilde yönetmek üzere Logo’nun Netsis 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama (ERP) çözümünü tercih etti

Devamını Oku
Teknopanel, Logo Tiger 3 Enterprise ile işletme kaynaklarını daha verimli kullanmaya başladı

Sandviç panel sektörünün önde gelen firmalarından Teknopanel, Avrupa’nın en modern iki üretim tesisinde ürettiği panelleri dünya genelinde pek çok ülkeye ihraç ediyor. Yıllık 10 milyon metrekarelik sandviç panel, 850 bin metreküplük EPS üretimi yapan Teknopanel, siparişten sevkiyata kadar tüm süreçlerdeki teknolojileri tek platformda birleştirerek uçtan uca verimlilik sağlamak için 2006 yılından bu yana Logo’nun Tiger ürün ailesindeki çözümlerden yararlanıyordu. Şirket, güncel teknolojileri kullanmak ve sistemini daha da geliştirmek üzere, bu ürün ailesinin en yeni üyelerinden olan Logo Tiger 3 Enterprise ERP çözümünü kullanmaya başladı.

Devamını Oku
Köfteci Yusuf, Logo Tiger 3 Enterprise ile iş süreçlerindeki verimliliği %80 oranında artırdı

1996 yılında İznik’te başladığı faaliyetlerini bugün 41 noktada, 6 farklı marka ve 7.000’i aşkın çalışanla sürdüren Köfteci Yusuf, üretimden lojistiğe kadar olan tüm süreçlerini Logo’nun Tiger 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama çözümü sayesinde entegre şekilde yönetiyor. Böylece şirket genelindeki iş süreçlerinde verimlilik artarken, özellikle üretimde kayıpların azaltılmasıyla maliyet avantajı sağlanıyor. İş yükünü de azaltarak hem çalışan hem de müşteri memnuniyeti sağlayan Köfteci Yusuf, 2008 yılından beri Logo'nun farklı çözümlerinden yararlanıyor ve kesintisiz büyümeye devam ediyor.

Devamını Oku